کاهش درآمد تبلیغات، iOS 14.5 برای سئوی برنامه‌ریزی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد


آیا نتوانستید در Transform 2022 شرکت کنید؟ اکنون تمام جلسات اجلاس را در کتابخانه درخواستی ما بررسی کنید! اینجا را تماشا کنید.


تغییرات حریم خصوصی اپل در سال 2021، چشم انداز بازاریابی را تغییر داد. iOS 14.5 که در سال 2021 منتشر شد، در ابتدا انتظار می رفت (نسبتا) مورد توجه مصرف کنندگان قرار نگیرد. کارشناسان کاهش 50 درصدی سنگین اما قابل مدیریت در ردیابی اپلیکیشن ها را پیش بینی کردند. با این حال، بیش از 90٪ از کاربران در نهایت دسترسی خود را کاهش دادند.

در حالی که خبر خوبی برای مصرف کنندگانی است که به دنبال محافظت از حریم خصوصی خود هستند، iOS 14.5 تأثیر بسیار مضری بر فیس بوک داشت. از زمان انتشار حریم خصوصی، پلتفرم های متا برای هدف قرار دادن کاربرانی که دیگر اطلاعات جامعی در مورد آنها ندارند، تلاش کرده اند. هنگامی که کاربران آیفون از ردیابی منصرف می‌شوند، اپل با غیرفعال کردن دسترسی به شناسه تبلیغاتی خود (IDFA)، کد ناشناس اما منحصربه‌فرد اختصاص داده شده به کاربر، ردیابی را محدود می‌کند. تبلیغ کنندگان به جای دریافت کد، یک رشته صفر دریافت می کنند.

چه چیز بزرگی است؟ این تغییر شرکت‌های بزرگ را از تجزیه و تحلیل کامل عادات داده‌های کاربران باز می‌دارد، که هدف قرار دادن تبلیغات را دشوارتر می‌کند. از نظر عملکردی، بسیاری از الگوریتم های تبلیغاتی سنتی را مختل می کند.

کاهش سود نیازمند رویکردهای جدید است

بر اساس گزارش فوربس، شفافیت ردیابی اپلیکیشن (ATT) در سال 2022 12.8 میلیارد دلار برای فیس بوک هزینه خواهد داشت. متا/فیس‌بوک بیشترین حجم داده‌های ردیابی و هدف‌گیری قطع شده را تجربه می‌کند، با اثرات موجی بر نحوه جمع‌آوری داده‌ها توسط تبلیغ‌کنندگان بر روی مخاطبان مورد نظر.

رویداد

MetaBeat 2022

MetaBeat رهبران فکری را گرد هم می‌آورد تا راهنمایی کنند که چگونه فن‌آوری متاورس نحوه برقراری ارتباط و انجام تجارت همه صنایع را در 4 اکتبر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تغییر خواهد داد.

اینجا ثبت نام کنید

این فقط به خاطر تغییرات حریم خصوصی اپل نیست. تبلیغات، به طور کلی، چندان داغ نبوده است – و اعداد و ارقام آن را تایید می کنند.

این به طور کامل نحوه رویکرد برندها به حریم خصوصی داده ها را تغییر می دهد، بلکه استراتژی های تبلیغاتی و کمپین را ایجاد می کند. برندها و توسعه‌دهندگان شروع به استفاده بیشتر از داده‌های قبلی/مالک‌شده، استفاده از منابع داده شخص اول فیس‌بوک، استفاده خلاقانه‌تر از داده‌های Google Analytics و استفاده از Facebook Conversions API (CAPI) کرده‌اند.

با کاهش تبلیغات، بازاریابان به دنبال رویکردهای همه‌کانالی بیشتر هستند که کاربران را بهتر هدف قرار دهند. علاوه بر این، آنها به گزینه های ارزان تری نیاز دارند. یکی از راه های انجام این کار، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

برای مدتی، بازاریابان بر این باور بودند که شناخت برند از پیش تعیین شده، نشانگر موفقیت است. با این حال، از آنجایی که قدرت خرید به نسل های جوان منتقل شده است، دیگر اینطور نیست. در واقع، 90 درصد از کاربران گوشی های هوشمند از برندی که می خواهند از آن خرید کنند مطمئن نیستند – و بسیاری از جستجوهای آنلاین ما منجر به خرید آنلاین می شوند.

وقتی مشتری به دنبال چیزی است، این برند شما می‌تواند پاسخی به مشکلات او بدهد. وقتی این اتفاق می افتد، مشتری دلیلی برای برند پیدا کرده است وفاداری – نه فقط شناخت برند.

مطالعه سالانه SEMRush در سال 2018 نشان داد که 37 درصد از کل ترافیک سایت های تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو می آید. این در مقایسه با تنها 6.83٪ از تبلیغات گوگل و 4.79٪ از رسانه های اجتماعی است.

متأسفانه، برندهایی که وارد صحنه سئو می شوند ممکن است برای مدتی خود را در «گوگل سندباکس» افسانه ای بیابند. با این حال، راه حلی برای آن نیز وجود دارد. با تولید دارایی وب خودکار و بهینه شده آشنا شوید: SEO برنامه‌ای (pSEO).

سئو برنامه ای چیست؟

سئو برنامه ای ترکیبی از محتوا و توانایی ارائه آن است. به زبان ساده تر، سرعت است به علاوه مقیاس

pSEO به عنوان هر چیزی که صفحات وب زیادی را در مقیاس می سازد تعریف می شود. هر چه سریعتر بتوانید آن را انجام دهید، بهتر است. جنبه برنامه نویسی با ویژگی های اتوماسیون آن تعریف می شود که از پلتفرم ها یا ابزارهای مختلفی برای افزایش سرعت، مقیاس یا هر دو محتوای سئو استفاده می کند.

سئوی مبتنی بر اتوماسیون می تواند بسیار بیشتر از روش های سنتی به تنهایی به دست آورد. در واقع، مزایای سئو که زمانی حداقل 4 تا 6 ماه طول می کشید، اکنون می توانند در یک یا دو ماه به دست آیند.

تحقیقات اخیر معیار بازاریابی Hubspot ثابت کرد که داشتن بسیاری از ویژگی‌های وب (سایت‌ها، صفحات، مقالات) باعث افزایش ترافیک و سرنخ می‌شود – در برخی موارد تقریباً ده برابر.

pSEO یک راه قابل اعتماد برای جلب نظر تعداد زیادی از جستجوهای مشتری در مقیاس است. از عباراتی که در منطقه متفاوت است تا کسب و کارهای زنجیره ای که در صدها شهر فعالیت می کنند، pSEO می تواند صفحات فرود متناسب با هر چیزی را که مردم جستجو می کنند ارائه دهد. همه چيز.

سئوی برنامه ای چه تفاوتی با سئوی معمولی دارد؟

pSEO تمام اهداف مشابه سئو را انجام می دهد. این فقط برای تجارت الکترونیک نیست، بلکه برای هر چیزی است: خدمات، کالاهای دیجیتال، حتی تحویل ساده اطلاعات. یک کسب‌وکار ممکن است در تلاش برای فروش چیزی باشد، دیگری در تلاش است تعداد کاربران خود را افزایش دهد – pSEO می‌تواند هر دو را انجام دهد.

مورد سئوی برنامه‌ای را می‌توان در گزارش‌های اخیر مصرف‌کنندگان در مورد ترافیک وب‌سایت در مقایسه با تعداد صفحات وب‌سایت مشاهده کرد. شرکت ها با افزایش تعداد صفحات فرود از 10 به 15، 55 درصد سرنخ بیشتری دریافت می کنند.

شرکت هایی با بیش از 1000 صفحه وب، 9.5 برابر بیشتر از شرکت هایی با 50 صفحه یا کمتر ترافیک ایجاد می کنند. نه تنها این، Business Insider گزارش داد که 23.6٪ از سفارشات تجارت الکترونیک مستقیماً به ترافیک ارگانیک مرتبط هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که سئو 20 برابر بیشتر از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، فرصت های ترافیکی ایجاد می کند. هر دو موبایل و دسکتاپ

آیا معنی می دهد شما به 1000 صفحه وب نیاز دارید؟ نه لزوما – شرکت‌هایی که حتی 51 تا 100 صفحه وب دارند، 48 درصد ترافیک بیشتری نسبت به آنهایی که کمتر دارند تولید می‌کنند.

حضور دیجیتال فراتر از کسب و کارهای دیجیتال است

سئوی برنامه‌ای به همان اندازه برای تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های فیزیکی مفید است.

فروشگاه‌های آجر و ملات هنوز باید توجه دیجیتال را به خود جلب کنند، زیرا در سال 2022، 99 درصد از مصرف‌کنندگان از اینترنت برای یافتن یک کسب‌وکار محلی استفاده کردند. این امر به‌ویژه در عصر جست‌وجوهایی که «نزدیک به من» در آن‌ها وجود دارد، مهم است – که رشد کرد. در فرکانس 150٪ از 2015 تا 2017، گوگل گزارش می دهد. در حال حاضر، نزدیک به یک سوم از تمام جستجوهای تلفن همراه مربوط به مکان است.

در نهایت، pSEO در مورد افزایش سطح وب است. چه برای یک فروشگاه فیزیکی و چه دیجیتال، pSEO صاحبان مشاغل را قادر می‌سازد تا فوراً محتوایی تولید کنند که ویرایش آن آسان است و نتایج سریع‌تری ارائه می‌کند. طبق گفته 72 درصد از بازاریابان مورد بررسی، مقالات راهنما از نظر ترافیک برتر هستند – پس از آن صفحات مقایسه بین محصولات مختلف از نزدیک دنبال می شوند. با این حال، نیازی نیست که تیم بازاریابی شما به این موضوع توجه کند. شرکت هایی که حداقل وبلاگ نویسی را از 3 تا 5 بار در ماه به 6 تا 8 بار در ماه افزایش می دهند، تقریباً دو برابر پیشروی خود را افزایش می دهند.

ایجاد فوری همه این صفحات همچنین فرصت هایی را برای استراتژی های پیوند باز می کند – که 68 درصد از بازاریابان دیجیتال به طور خاص از بازاریابی محتوا استفاده می کنند.

علاوه بر اثرات فوق العاده سریع، مدیریت pSEO نسبتاً ساده است، به خصوص در مقایسه با اشکال سنتی تر تولید صفحه. می‌توانید محتوای ذخیره‌شده در یک جدول – اعم از Notion، Airtable یا موارد دیگر – را به یک پلتفرم CMS یا اتوماسیون برای تولید اموال قالب‌بندی شده متصل کنید.

94 درصد از متخصصان سئو بر این باورند که گوگل حداقل تا پنج سال آینده به استفاده از لینک ها به عنوان سیگنال رتبه بندی الگوریتم ادامه خواهد داد. سرمایه گذاری در pSEO یک استراتژی ارزشمند است و در سایر سیگنال های رتبه بندی کلیدی نقش دارد.

چگونه باید pSEO را پیاده سازی کنید؟

pSEO را می توان به صورت دستی و با هر CMS موجود پیاده سازی کرد. هر صفحه را می توان به صورت دستی کپی یا ایجاد کرد. می توانید آن را با یک الگو، محتوای کلید در دست و سیستمی برای وارد کردن محتوای خاص صفحه تنظیم کنید.

همچنین برخی از روش های کمتر اصلاح شده برای پیاده سازی شبه pSEO وجود دارد. چند سازنده وب سایت به شما اجازه می دهند تا چند صد صفحه وب را راه اندازی کنید. شما می توانید از ابزارهایی مانند Copy.ai، Verblio یا Jasper برای تولید خودکار محتوا استفاده کنید، در حالی که به صورت دستی ویژگی های وب را می سازید و راه اندازی آنها را خودکار می کنید. این اتوماسیون جزئی است – با استفاده از ابزارهای اتوماسیون برای بخش هایی از ایجاد کلی محتوا.

با پیشرفت فناوری، پلتفرم‌ها همچنین در حال یافتن راه‌هایی برای خودکارسازی pSEO از ابتدا تا انتها هستند – بنابراین می‌توانید هزاران ویژگی وب را با یک کلیک ایجاد کنید.

با 40-60 میلیارد جستجوهایی که هر ماه در Google در ایالات متحده انجام می شود (و میانگین جلسه جستجو کمتر از یک دقیقه طول می کشد)، برای یافتن مشتریان در جایی که آنها شما را جستجو می کنند، صعود به رتبه بندی بسیار مهم است.

جف مک کینون یکی از بنیانگذاران The.com است.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید