Theorycraft Games 50 میلیون دلار بودجه سری B جمع آوری می کند


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. امروز ثبت نام کنید.


توسعه دهنده مستقل Theorycraft اعلام کرده است که 50 میلیون دلار بودجه اضافی برای سری B خواهد داشت. این آخرین دور سرمایه گذاری توسط Makers Fund با مشارکت NEA و a16z هدایت شد. این شرکت در حال توسعه فعال در اولین عنوان خود – اسم رمز Loki است.

جی چی، موسس Makers Fund، گفت: «فراتر از شجره پایگاه استعدادها، ما به طور مداوم تحت تأثیر سرعت توسعه Theorycraft و کیفیت چیزی که آنها در کمتر از دو سال ارائه کرده اند، قرار گرفته ایم. جو و تیم معجونی عالی را در بازی‌سازی مدرن ایجاد کرده‌اند – فرهنگ سیستمی اول، بدون BS، انجام کارها همراه با استعداد طراحی عمیق و رویکردی پرشور جامعه.

Theorycraft از بودجه سری B برای افزایش توسعه و جذب استعدادها برای اولین بازی خود، Loki استفاده خواهد کرد. این یک “ماجراجویی رقابتی و مبتنی بر تیم” است که اگر به شجره نامه آنها نگاه کنید بسیار منطقی است. این تیم از چندین عنوان بزرگ، چند نفره و رقابتی مانند League of Legends، Valorant و Destiny می آید.

چیزی که هم استعدادها و هم سرمایه‌گذاران را به هدف ما جذب می‌کند، اعتقاد ما به این است که بازی‌های عالی نیازهای اساسی انسان را برآورده می‌کنند، و استودیویی که در خدمت به این نیازها – فراتر از روندهای بازار، فناوری‌های جدید، یا دنباله‌های بی‌پایان – یک فرصت هیجان‌انگیز برای تأثیرگذاری است. جو تونگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Theorycraft Games، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: صنعت مورد علاقه ما. «اگر یک توسعه‌دهنده بازی هستید که خواهان استقلال بیشتر و تأثیرگذاری بیشتر هستید. اگر می خواهید روی ساخت عمیق ترین بازی های جهان تمرکز کنید. اگر می‌خواهید به جامعه‌ای باورنکردنی خدمت کنید که به ما کمک کرده تا به اینجا برسیم – مایلیم از شما بشنویم!»

یکی از استعدادهای فوق الذکر به دست آمده، رهبر سابق طراحی بازی League of Legends، جان بلیس است. قبل از اینکه بلیس رهبری طراحی را به عهده بگیرد، چندین تیم را برای League of Legends و Valorant رهبری کرد.

جان بیلیس

جان بلیس گفت: «شورش یک سفر واقعاً شگفت‌انگیز بود. «بعد از گذراندن بیش از یک دهه در آنجا، به نظر می رسد زمان آن است که چیز جدیدی را امتحان کنیم، به خصوص اکنون با تعداد بی شماری از استارت آپ های بازی جدید که شکل گرفته اند. هنگام ارزیابی گزینه‌هایم، تئوری کرافت را انتخاب کردم، زیرا متوجه شدم در حالی که هیچ کمبودی در ایده‌های عالی وجود ندارد، کمبود توسعه‌دهندگانی وجود دارد که می‌دانند چگونه تعادلی بین تمرکز بازیکن و اجرای یک بازی موفق به‌عنوان سرویس برقرار کنند. من به توانایی تئوری کرافت برای انجام این کار فوق العاده خوب اعتقاد دارم. من واقعاً برای کار با تیم با استعداد اینجا هیجان‌زده هستم و مشتاقانه منتظر ساختن بازی‌ای هستم که ارزش وقت و اشتیاق بازیکنان را داشته باشد.»

Theorycraft در حال حاضر در حال استخدام و جستجوی استعدادها است. اگر فکر می کنید ممکن است برای شما مناسب باشند، سایت آنها را در اینجا بررسی کنید.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.