Crey Games با Overwolf’s Tebex همکاری می کند تا ساخت بازی را در دسترس قرار دهد


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. امروز ثبت نام کنید.


Crey Games با بخش Tebex Overwolf همکاری کرده است تا یک پلتفرم ساخت بازی در دسترس و غیر فنی بسازد.

سازنده پلتفرم محتوای تولید شده توسط کاربر، Overwolf اخیراً Tebex را خریداری کرده است که به کسب درآمد از بازی ها و سرورهای بازی خصوصی کمک می کند. (اوری مارچند، مدیر عامل Overwolf در رویداد آینده GamesBeat Summit Next 2022 در تاریخ 25 تا 26 اکتبر در سانفرانسیسکو درباره UGC صحبت خواهد کرد).

این همکاری از نظر مالی به سازندگان بازی Crey پاداش می‌دهد زیرا کاربران می‌توانند ارز این پلتفرم را از طریق یک فروشگاه وب با قدرت Tebex خریداری کنند و خرج کنند. به نوبه خود، سازندگان بازی برای خلاقیت های خود از طریق خریدهای درون بازی پاداش دریافت می کنند. اولین عنوانی که این قابلیت را ادغام کرد، Time Travellin’ Zombies است، یک بازی اکشن تیراندازی چند نفره تعاونی.

زامبی های سفر در زمان

کری گیمز می‌خواهد سازندگان را برای ساخت، بازی و کسب درآمد از بازی‌ها بدون موانع یادگیری کدنویسی توانمند کند. ماموریت آن حل مشکلاتی است که بازی های تولید شده توسط کاربر در مورد ایجاد، توزیع و تامین مالی با آن مواجه هستند. با بیش از یک میلیون نصب تا به امروز، کری به خلاقان با هر زمینه‌ای راهی می‌دهد تا در عرض چند دقیقه تجربه‌های سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده ایجاد کنند.

بنجامین فلوسر، مدیر محصول Crey، گفت: «Tebex یک سرویس فوق‌العاده سرتاسر ساخته است که ارزش زیادی به کاربران ما اضافه می‌کند و به ما کمک می‌کند تا کسب درآمد را منصفانه‌تر، شفاف‌تر و در دسترس‌تر برای سازندگان بازی UGC کنیم.» بازی ها در بیانیه ای ما دیدگاهی برای حذف موانع در ساخت بازی داریم، بنابراین ما واقعاً در مورد این همکاری هیجان‌زده هستیم، که تازه شروعی است برای ارائه مزایای استثنایی به کاربران CREY Games، Overwolf و Tebex.»

Tebex به استودیوهای بازی کمک می‌کند تا از انجمن‌های UGC خود، که از پرداخت‌های سراسری تا پردازش پرداخت‌های سازنده را شامل می‌شود، درآمد کسب کنند. از زمان آغاز به کار، Tebex بیش از 500 میلیون دلار در پلت فرم درآمدزایی خود پردازش کرده است.

بنجامین فلوسر، کارگردان محصول کری گیمز.

«کری زمین بازی را در مورد توسعه بازی به میان می‌آورد و به نسل جدیدی از سازندگان قدرت می‌دهد تا بازی‌ها را راحت‌تر از همیشه بسازند و منتشر کنند. لی مک نیل، مدیر تولید Tebex در Overwolf در بیانیه‌ای گفت: ما از شراکت با تیم برای فعال کردن جوایز برای هزاران سازنده در پلتفرم Crey و در عین حال تقویت جنبش رو به رشد UGC هیجان‌زده هستیم.

بازی Crey در سال 2016 با این اعتقاد که آینده متعلق به افراد خلاق و مشارکتی است، تأسیس شد. Crey با دفاتری در کپنهاگ و بوداپست، بر ارائه یک پلتفرم بازی سرگرم کننده، اجتماعی و بسیار قابل تنظیم متمرکز است.

Tebex که توسط Overwolf در ماه مارس به مبلغ 29 میلیون دلار خریداری شد، یک پلت فرم پرداخت و پرداخت در صنعت بازی است. Tebex با مدرسان، ناشران و استودیوها برای ساده‌سازی و مدیریت فرآیندهای پرداخت از جمله پذیرش پرداخت‌های جهانی، کلاهبرداری، بازپرداخت، مالیات فروش، تطابق و موارد دیگر همکاری می‌کند.

کری 72 کارمند دارد. کری در ایمیلی به GamesBeat گفت که سازندگان دیجیتالی جدید و جوامع نئو در حال ایجاد راه‌های جدیدی برای ارتباط با یکدیگر از طریق ساخت بازی هستند و برای انجام این کار به ابزارهای مناسب نیاز دارند. کری این کار را می کند.

ابزارهای ساخت بازی امروزه قدرتمند و استفاده از آنها دشوار است. کری سعی می کند ساخت بازی ها را آسان کند. مدیر عامل Crey، Janos Flosser سال‌ها را در توسعه بازی‌های معمولی گذراند و دیدن خانواده و دوستانش که بازی را به روش‌های جدید و متفاوتی خلق می‌کنند، الهام‌بخش کری شد.

در پاسخ به سوالی درباره Web3، Crey گفت که از بهترین Web2 و Web3 برای مقابله با چالش‌های ایجاد، توزیع و تامین مالی در بازی‌های تولید شده توسط کاربر استفاده می‌کند. به گفته این شرکت، امروزه اکثر محصولات Web3 که در بازارهای بازی دیده‌ایم، توسط ارزش درک شده و حدس و گمان هدایت می‌شوند.

کری گفت: «ما معتقدیم با استفاده از این فناوری‌ها برای ارائه سرگرمی‌های با کیفیت، شفافیت و پایداری در همکاری خلاق، رویکرد متفاوتی وجود دارد، رویکردی بهتر».

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.