آیا نتوانستید در Transform 2022 شرکت کنید؟ اکنون تمام جلسات اجلاس را در کتابخانه درخواستی ما بررسی کنید! اینجا را تماشا کنید.
کارکرد هوش مصنوعی (AI) با انسان نیازمند داشتن یک قهرمان داده داخلی برای کمک به غلبه بر ترس ها و ایجاد یک محیط امن است. این توصیه ای بود که امروز در Digital Procurement World در آمستردام در جلسه ای با تمرکز بر ترکیب انسان و هوش مصنوعی ارائه شد تا به خرید کمک کند تا به یک محرک برتر در تجارت مدرن تبدیل شود. بزرگترین نقاط درد برای اعضای میزگرد؟ کار بر روی حجم عظیمی از دادهها و رسیدگی به نگرانیهای کارمندان مبنی بر اینکه هوش مصنوعی مشاغل آنها را اشغال میکند.
رالف پیترز، معاون تدارکات، شرکای اقیانوس آرام در کوکاکولا، گفت: “من باید برای سفر دیجیتال قهرمان شوم.” هنگامی که آن را ایجاد کردید، همه چیز دیگر سر جای خود قرار میگیرد، زیرا در این صورت میتوانید بفهمید که چه تعداد منابع را باید اختصاص دهید.» پیترز افزود: داشتن یک قهرمان دیجیتال به شما امکان می دهد یک استراتژی هوش مصنوعی بسازید.
همچنین برای رهبری مهم است که نشان دهد مردم و هوش مصنوعی چگونه می توانند همسو شوند. آنها میتوانند به کارکنان کمک کنند تا بر ترس از فناوریهای جدید غلبه کنند که روش کار آنها را تغییر میدهد.
چگونه می توان از یک دنیای چالش برانگیز داده بهره برد
در زمینه تدارکات، ترفند برخورد موثر با داده ها، ایجاد محیطی است که به هر مدیر و تیم تدارکاتی اجازه می دهد از «من باید از آن استفاده کنم تا می خواهم از آن استفاده کنم» حرکت کند و مزایای آن رویکرد را ببیند. گفت.
رویداد
MetaBeat 2022
MetaBeat رهبران فکری را گرد هم میآورد تا راهنمایی کنند که چگونه فنآوری متاورس نحوه برقراری ارتباط و انجام تجارت همه صنایع را در 4 اکتبر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تغییر خواهد داد.
اینجا ثبت نام کنید
ایجاد یک محیط امن و منسجم به مدیران دسته کمک میکند تا نسبت به استفاده از بینش دادههای مبتنی بر هوش مصنوعی از سیستمهای خود و ارائه بازخورد اطمینان داشته باشند. پیترز گفت: “هر بینش ایجاد شده توسط مدیر دسته مهم است.” “برای من ارزشی وجود دارد و می توانم در طول زمان انتخاب کنم که از آن استفاده کنم و به ابزار اعتماد کنم زیرا به من کمک می کند تا یک وظیفه اساسی را انجام دهم.”
یک محیط امن به این معنی است که شما مجبور نیستید بازخورد را به عنوان پاسخ به یک مشکل ارائه دهید، بلکه به عنوان یک راه حل بالقوه، ناظم عمر عبدالله، بنیانگذار مکعب هوشمند، و نویسنده کتاب “ریسک و زنجیره تامین شما: آماده شدن برای” را اضافه کرد. بحران جهانی بعدی.»
عبدالله گفت که این به مردم این فرصت را می دهد که «با ابزار بازی کنند و چیزی را ارائه کنند، و زمانی که موقعیتی اتفاق می افتد، شما نسبت به نحوه حل آن اطمینان بیشتری دارید».
Jurriaan Lombaers، معاون ارشد و مدیر ارشد تدارکات Air France-KLM گفت که رهبران باید تغییر سازمان خود و رشد مهارت های کارکنان خود را در اولویت قرار دهند.
لومبرز گفت که به طور پیشفرض، هر خریدار باید مبتنی بر دادهها باشد و روی پایداری تمرکز کند، زیرا این یک تغییر کلیدی است که در حال رخ دادن است. این کار زمان بر است، اما او به مخاطبان توصیه کرد «کسانی را که دوستش دارند پیدا کنند» و «آنها را پرورش دهند»، زیرا بخشی از داشتن یک محیط امن، تمرکز بر قهرمانان است و سپس اکثریت قریب به اتفاق آن را دنبال خواهند کرد.
لومبرز گفت: سازمانها همچنین باید دانشمندان داده، تحلیلگران و افرادی داشته باشند که تدارکات دیجیتال را درک کنند، خدمات جدیدی را در سازمان بسازند – کاری که Air France-KLM در حال حاضر “در حال صحبت کردن ما” انجام می دهد.
چگونه مردم را متحول کنیم
تبدیل افراد به سمت داده و تحلیل بیشتر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
پائولا مارتینز، مدیر ارشد تدارکات در Novartis گفت که یک محیط امن در اینجا نیز نقش کلیدی دارد، اما چالش انتقال از ایجاد گزارش به ایجاد گزارش با بینش نیز وجود دارد. این مستلزم یافتن سؤالات مناسب برای پرسیدن داده ها و دانستن بینش های تجاری است که می خواهید به دست آورید. او به مخاطبان توصیه کرد که با ذینفعان تعامل داشته باشند و آنچه را که می خواهند حل کنند، پیدا کنند.
«داده ها را می توان پاک کرد. مارتینز گفت: این پرسشهایی را مطرح میکند که بزرگترین مبارزه برای سازمانها است. او گفت وقتی قابلیت های تحلیلی ایجاد می شود، سازمان تدارکات باید “به استفاده از آن عضله جدید ادامه دهد” و افزود که این یک منحنی یادگیری است که همه باید از آن عبور کنند. او خاطرنشان کرد، انجام آزمایش های زیادی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست، خوب است.
عبدالله این را یک “نقطه اساسی جالب” خواند و گفت که درک پتانسیل فناوری که می تواند آزاد کند یک چیز است، “اما کمی ترسناک است زیرا نشان می دهد که مردم چگونه باید تفکر خود را تغییر دهند و استراتژیک تر و کمتر تاکتیکی باشند. ” او گفت که ذینفعان داخلی باید بدانند چگونه آن را ترجمه کنند.
لومبرز در پاسخ به این سوال که چگونه سازمانها باید مجموعه مهارتهای افراد را فهرستبندی کنند تا مشخص شود چه کسی آماده تحول است، “شما با انجام کار یاد میگیرید. به آن ادامه دهید و اجازه شکست را بدهید.»
پیترز سالها پیش به یاد میآورد که بخشی از تیم مسئول پیادهسازی دستگاههای دستی برای رانندگان بود. او گفت: “من مجبور شدم فناوری را در دستان افرادی قرار دهم که پالت های نوشیدنی را از لیفتراک به کامیون حمل می کنند.” اما این روند بسیار ساده بود. پیترز از رانندگان پرسید که آیا میتوانند در زندگی خصوصی خود از تلفن همراه استفاده کنند؟ او گفت که ابهام زدایی از آن، تعصب را از بین برد.
سازمان خود را با قهرمانان دیجیتال تکامل دهید
مارتینز تاکید کرد که هماهنگ شدن با دنیای دیجیتال نیازی به یادگیری کدنویسی ندارد. او گفت که آنچه مورد نیاز است ایجاد یک ذهنیت دیجیتال و درک و مالکیت داده های شماست. این بدان معناست که با یک تیم تجزیه و تحلیل داده شریک شوید تا آن را تمیز کنید و با فکر کردن به موارد ارزشی و سؤالات، آن را برای شما کارآمد کنید.
مارتینز گفت: “داده ها یک دارایی هستند، این سوختی است که شما باید در شغل خود پیشرفت کنید.” “درک اصول اولیه و مالکیت آن و درک … زیر مجموعه داده مورد استفاده چیست” و همچنین چارچوب زمانی. “همه این چیزها شما را قادر می سازد تا یک ذهنیت دیجیتال داشته باشید، که به شما امکان می دهد نگرش و رفتار خود را تغییر دهید.”
او افزود که مردم باید برای تغییر باز باشند. هر صنعت، هر عملکرد، هر نقشی تحت تأثیر دیجیتال قرار می گیرد. اگر درک اولیه ای در مورد الگوریتم و راه حل های جدید و هوش تعبیه شده در آنجا نداشته باشید، نمی توانید پیشرفت کنید.
ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.