آیا هوش مصنوعی الهام بخش M&M جدید خواهد بود؟ چگونه هوش مصنوعی در حال تغییر شکل مریخ است


آیا نتوانستید در Transform 2022 شرکت کنید؟ اکنون تمام جلسات اجلاس را در کتابخانه درخواستی ما بررسی کنید! اینجا را تماشا کنید.


آیا مولدهای تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی مانند DALL-E می توانند طرح های جدیدی را برای آب نبات های نمادین مانند M&Ms یا Skittles الهام بخشند؟

با نزدیک شدن به هالووین پر از شیرینی، به نظر می رسد سوال واضحی است که از رئیس هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در Mars Inc. بپرسیم – شرکتی که در قرن گذشته بر تعداد زیادی از برندهای محبوب شیرینی پزی از M&Ms گرفته تا Milky Way و Snickers نظارت داشته است. ; تبدیل به یک غول CPG که شامل مارک هایی مانند Dove، Pedigree و Whiskas است. و اکنون ادعا می کند که از نیمی از حیوانات خانگی جهان از طریق تجارت تغذیه، بهداشت و خدمات از جمله بیمارستان های حیوانات خانگی Banfield و Anicura مراقبت می کند.

در حالی که شوبهام مهریش، معاون جهانی استراتژی دیجیتال در شرکت مریخ، نمی‌گوید که آیا M&M طراحی شده با هوش مصنوعی در افق است یا خیر، او در مورد DALL-E و سایر ابزارهای هنری هوش مصنوعی برای ایده‌پردازی در مریخ خوش‌بینانه به نظر می‌رسد.

DALL-E خلاقیت را تقویت می کند

او به VentureBeat گفت: «تیم DALL-E در دادن دسترسی خسیس بوده است، اما ما تعدادی از دانشمندان هوش مصنوعی خود را داریم که با آن بازی می‌کنند. “من فکر می کنم DALL-E قرار نیست جایگزین تلاش خلاقانه شود، بلکه آن را تقویت خواهد کرد – ما از DALL-E برای الهام استفاده خواهیم کرد و حداقل شروع به بازی با قابلیت های آن در مریخ کرده ایم.”

رویداد

MetaBeat 2022

MetaBeat رهبران فکری را گرد هم می‌آورد تا راهنمایی کنند که چگونه فن‌آوری متاورس نحوه برقراری ارتباط و انجام تجارت همه صنایع را در 4 اکتبر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تغییر خواهد داد.

اینجا ثبت نام کنید

مهریش که بر تیم‌های دیجیتال، داده و تحلیل جهانی مریخ نظارت می‌کند، از جمله در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، می‌گوید تلاش‌ها با DALL-E تنها بخش کوچکی از سفر عظیم تحول دیجیتال متمرکز بر هوش مصنوعی است که مریخ در پنج سال گذشته انجام داده است. .

مهریش که در سال 2018 پس از دو دهه فعالیت در بانکداری، فناوری، مشاوره، استراتژی و علم داده به مریخ پیوست، گفت: “ما تقریباً در میانه راه هستیم، بنابراین هنوز در آن سفر هستیم.” او توضیح داد که تلاش پشت سر هم هوش مصنوعی و هم تحول دیجیتال در مریخ، از سوی گرانت رید، مدیرعامل برکنار شده با تمرکز بر توسعه چابک، سرعت و مقیاس انجام شده است.

مهریش گفت: «این یک پروژه پرشور است که مدیر عامل جدید ما، پول ویهراچ، قرار است آن را ادامه دهد و بر آن بسازد، بنابراین واقعاً یک دستور از بالا به پایین است و همیشه یک اولویت بسیار بالا برای شرکت بوده است».

در این مرحله، این مسئله در مورد اینکه چه زمانی مریخ از هوش مصنوعی استفاده می کند نیست، او افزود: «مسئله یافتن فرآیندی است که در آن قرار داریم. نه امروزه با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی.”

هوش مصنوعی مراقبت از حیوانات خانگی را افزایش می دهد

یکی از نمونه های تمرکز قوی هوش مصنوعی Mars Inc در تجارت حیوانات خانگی این شرکت است.

مهریش که توضیح داد که مریخ از هوش مصنوعی در تجارت غذای حیوانات خانگی خود برای پیش‌بینی قیمت کالاها، ردیابی تورم و بهینه‌سازی تصمیم‌های قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، گفت: «ما بزرگترین زنجیره بیمارستان‌های دامپزشکی در ایالات متحده در حال حاضر و بزرگترین شرکت مراقبت از حیوانات خانگی در جهان هستیم. تبلیغات و مجموعه ها

در سال 2016، مریخ 117 میلیون دلار برای خرید Whistle، یک استارت‌آپ قلاده هوشمند معروف به «Fitbit for dogs» هزینه کرد. در ماه مه گذشته، Whistle Whistle Health را راه‌اندازی کرد، یک دستگاه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای سگ‌ها با هدف مراقبت‌های پیشگیرانه، که در یک بیانیه مطبوعاتی گفته شد که می‌تواند “حرکات هر سگ را به یک شاخص سلامت شخصی و جامع تبدیل کند”، از جمله رفتارهای بهداشتی مانند خوردن، نوشیدن، خاراندن، لیسیدن، خوابیدن و تناسب اندام.

مهریش گفت: «این‌ها بر روی مجموعه‌های آموزشی عظیم با یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ساخته شده‌اند که به شما امتیازی می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سلامت سگ خود را ردیابی کنید و همچنین با دامپزشک ارتباط برقرار کنید.»

استفاده شیرین از هوش مصنوعی برای محصولات و زنجیره تامین

در تجارت شیرینی‌سازی مریخ، هوش مصنوعی با حسگرهایی در خط تولید ترکیب می‌شود تا سرعت و دقت را افزایش داده و هزینه‌ها را کاهش دهد. در سال 2021، یک ابتکار دوقلوی دیجیتال با مایکروسافت را برای توسعه کلون‌های مجازی از عملیات زنجیره تامین فیزیکی خود برای کمک به شبیه‌سازی سناریوهایی که آزمایش آنها با دارایی‌های فیزیکی بسیار دشوار است، اعلام کرد.

او توضیح داد: «حالا می‌توانیم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را با استفاده از روش‌های هوش مصنوعی انجام دهیم تا ببینیم در کجای خط مشکلات رخ می‌دهد تا بتوانیم ظرفیت را بهبود بخشیم و به آرامی اجزای خاصی از آن فرآیند را خودکار کنیم.» و افزود که هوش مصنوعی حتی برای تعیین عیوب آب نبات استفاده می‌شود.

مهریش گفت: «تصور کنید که M&M روی یک تسمه نقاله می گذرد، جایی که ما می توانیم تغییر شکل شکل را از طریق تشخیص تصویر ببینیم و کارگران انسانی را تقویت کنیم که تضمین کیفیت را انجام می دهند تا به M&M ها نگاه کنند و تصمیم بگیرند که آیا آنها به اندازه کافی خوب هستند که بسته بندی شوند یا نه.

علاوه بر این، این شرکت همچنین از هوش مصنوعی در زنجیره تامین بالادستی خود استفاده می کند. او گفت: «ما می‌توانیم به الگوهای آب‌وهوا نگاه کنیم و ببینیم محصولات ما چگونه هستند و در واقع موارد قارچی را پیش‌بینی می‌کنیم که بر مواد خام ما در هند و آفریقا تأثیر می‌گذارد». موسسه تحقیقات پیشرفته مریخ (MARI) و موسسه ملی علوم محاسباتی دانشگاه تنسی اخیراً آزمایشگاه محیط مجازی تحقیقات پیشرفته مریخ (MARVEL) را برای انجام تجزیه و تحلیل داده های نسل بعدی و درک بهتر علم پشت محصولات و خدمات مریخ ایجاد کرده اند.

به عنوان مثال، آفلاتوکسین یک محصول طبیعی سمی اما کمتر شناخته شده است که توسط قارچ های خاصی ساخته می شود. متخصصان دانشگاه کمبریج و فناوری‌های دیجیتال مریخ از MARVEL برای پیش‌بینی احتمال آفلاتوکسین در ذرت با تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد مواردی مانند سطوح رطوبت، دما و بارندگی استفاده می‌کنند که همگی بر روی رشد آفلاتوکسین تأثیر می‌گذارند.

MARI همچنین اخیراً از یک توافق چند ساله با شرکت هوش مصنوعی PIPA برای سرعت بخشیدن به کشف مواد جدید مبتنی بر گیاه خبر داد. پلتفرم هوش مصنوعی PIPA، LEAP، هوش مصنوعی، نمودارهای دانش و بیوانفورماتیک را ترکیب می‌کند تا پیوندهای بین غذا، ترکیبات، میکروب‌ها و وضعیت سلامتی را برجسته کند.

در حال تکامل تیم های علم داده در مریخ

مهریش جزئیات تکامل تیم‌های هوش مصنوعی مریخ را توضیح داد و گفت که این شرکت به سرعت متوجه شد که چندین جیب کوچک برتری کار نمی‌کنند. در عوض، برای اولین موج تحول به یک مسیر متمرکز نیاز داشت.

او گفت: “ما دانشمندان داده و مهندسان داده را در مرکز شرکت استخدام کردیم – مرکز بازاریابی، مرکز شرکت.”

طی دو سال گذشته، این شرکت به چیزی که آن را «مرکز رشد فدرال» می‌نامد، نقل مکان کرده است و بخش‌های تجاری نیز دانشمندان و مهندسان داده خود را اضافه کرده‌اند.

مهریش گفت: «این موج دوم است، زیرا ما بیشتر و بیشتر به درون سازمان می رویم و همکاران خود را از منظر پایین به بالا ارتقا می دهیم.

او اضافه کرد که این حرکت در طول زمان ادامه خواهد داشت و با تیم‌های هوش مصنوعی خود با نظارت مرکزی و حاکمیت حول بهترین شیوه‌ها، دانش، اشتراک‌گذاری و مصنوعات به بازارهای محلی حرکت خواهد کرد.

Mars به ​​طور فزاینده‌ای تیم‌ها را در محصولات و پلتفرم‌ها مجدداً پیکربندی کرده است.

او می گوید: «به عنوان مثال، من بر کل پلت فرم دریاچه داده برای شرکت و زیرساخت نظارت می کنم – ما در مورد ابزاری که کسب و کارها بر اساس آن اجرا می کنند تصمیم می گیریم، در مورد حاکمیت تصمیم می گیریم و سپس به آنها اجازه می دهیم که در آن چارچوب با حفظ حریم خصوصی و امنیت کار کنند.» گفت. “و سپس هر کسب و کار تیم های محصولی دارد که بر موارد استفاده خاص مانند مدیریت درآمد استراتژیک متمرکز شده اند.”

مریخ از عقب مانده هوش مصنوعی به رهبر تبدیل می شود

مهریش اذعان می کند که مریخ در حوزه هوش مصنوعی در فضای کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) کمی عقب مانده است. اکنون، این شرکت با توجه به معیارهای خارجی خود، یک رهبر CPG است.

او گفت: “اما قصد من مقایسه ما با شرکت های CPG نیست، بلکه با گوگل ها و آمازون های جهان است.” “این واقعاً الهامی است که من سعی می کنم در تیم هایمان هدایت کنم.”

این روزها، مهریش، که به جای CPG از خدمات مالی می‌آید، کالاهای بسته‌بندی مصرف‌کننده را صنعت رضایت‌بخشی می‌داند – و نه فقط از نظر آب نبات.

او گفت: «شما با محصولاتی سر و کار دارید که مصرف‌کنندگان هر روز آن‌ها را لمس می‌کنند و احساس می‌کنند و با آن‌ها تعامل دارند و در مورد ما مصرف می‌کنند. “بنابراین این واقعیت که وقتی می گویید کجا کار می کنید چشمان مردم روشن می شود، فقط سطح متفاوتی از رضایت است.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.