آیا نتوانستید در Transform 2022 شرکت کنید؟ اکنون تمام جلسات اجلاس را در کتابخانه درخواستی ما بررسی کنید! اینجا را تماشا کنید.
Magic Leap 2 اکنون به صورت تجاری برای خرید در ایالات متحده و سایر کشورها با قیمت 3299 دلار در دسترس است. هدف هدست واقعیت افزوده اپلیکیشنهای فراگیر برای شرکت است.
Magic Leap 2 برای کاربردهای تجاری، راحتی و استفاده پایدار طراحی شده است و 20٪ سبک تر و 50٪ حجم کمتری نسبت به Magic Leap 1 دارد که در سال 2018 با قیمت 2295 دلار عرضه شد.
Magic Leap 2 پیشرفتهای جدیدی را برای رفع موانع گذشته که مانع از پذیرش گسترده فناوری AR شدهاند، ادغام میکند، از جمله بزرگترین میدان دید در مقایسه با دستگاههای AR مشابه، در حال حاضر موجود، و کاهش نور پویا، که امکان استفاده مؤثرتر در تنظیمات با نور روشن را فراهم میکند. مانند فضای باز) با استحکام تصویر بیشتر.
در GTC22 اخیر انویدیا، Lowe نشان داد که چگونه از هدست Magic Leap 2 استفاده می کند تا به کارکنان خود در انبارها نشان دهد که چگونه اقلام مختلف را در پشته ها و موارد دیگر تشخیص دهند. همچنین با فناوری Omniverse انویدیا، که برای ساخت دوقلوهای دیجیتالی از امکانات سازمانی استفاده میشود، مطابقت دارد.
همکاران خردهفروشی Lowe میتوانند محتوای دیجیتال را در فروشگاه مشاهده کنند تا به پیکربندی مجدد طرحبندیها، ارائه پشتیبانی ذخیرهسازی مجدد و فعال کردن همکاری در زمان واقعی کمک کنند. با استفاده از این فناوری، همکار می تواند به اطلاعات دقیق تری درست در مقابل آنها دسترسی داشته باشد، در حالی که با عدم نیاز به بالا رفتن از نردبان یا ردیابی برچسب های فیزیکی در زمان صرفه جویی می کند.

پگی جانسون، مدیر عامل مجیک لیپ، در یک پست وبلاگی گفت: «شما آن را تصور نمی کنید – این روزها صحبت از آینده واقعیت افزوده (AR) همه جا است. برای ما که در این صنعت زندگی می کنیم و نفس می کشیم، جای تعجب نیست. ما کارهای زیادی انجام دادهایم تا به آنچه میدانیم یک لحظه دگرگونکننده در نحوه تعامل انسانها با فناوری است، برسیم.»
همچنین شامل یک پلتفرم باز است که به شرکت ها و توسعه دهندگان انعطاف پذیری، استقلال ابری و حریم خصوصی داده ها می دهد.
Magic Leap 2 در سه نسخه Base، Developer Pro و Enterprise با قیمت پایه 3299 دلار در دسترس است. Magic Leap 2 Developer Pro از 4099 دلار و Enterprise 4999 دلار شروع خواهد شد.
در حالی که گران است، Magic Leap دیگر این محصول را به عنوان یک دستگاه مصرف کننده تحت فشار قرار نمی دهد، همانطور که در اولین نسل خود انجام داد. اکنون بر شرکت و فناوری تأکید دارد.
جانسون گفت که بیش از 3000 نوآوری در محصول و پلتفرم در این دستگاه وجود دارد و اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.
جانسون گفت: «ما بهتر از هر کسی موانع باقی مانده را که مانع پذیرش گسترده واقعیت افزوده میشود، درک میکنیم و برای حل این چالشها خستگی ناپذیر کار کردهایم. «در حالی که دیدن جهش AR به سرفصلها و گفتگوهای پرشور پیرامون موضوعاتی مانند متاورژن انرژیبخش است، زمان آن رسیده است که کاربرد این فناوری نشان داده شود، نه فقط مورد بحث. تمرکز من از زمان پیوستن به مجیک لیپ دقیقاً بیش از دو سال پیش، اینجاست.”
هدف ساخته شده برای شرکت

جانسون گفت، علیرغم همه چیزهایی که در مورد کاربردهای متاورس و مصرف کننده می شنویم، پیشرفت واقعی در این شرکت حاصل شده است.
در چند سال گذشته، شاهدیم که AR شروع به ارائه ابزار در صنایعی مانند مراقبتهای بهداشتی، تولید و بخش عمومی کرده است، و با ادامه پیشرفت فناوری، بهبود تجربه کاربر و توسعه برنامههای بیشتر، این علاقه افزایش مییابد. ،” او گفت.
به همین دلیل است که جانسون تلاشهای شرکت را بر روی شرکت متمرکز کرد، از جمله طراحی دستگاه نسل بعدی، Magic Leap 2، بهویژه برای مشتریان سازمانی.
جانسون گفت که PBC Linear، یک شرکت تولیدی مستقر در غرب میانه، برای اجرای آموزش نیروی کار جدید به فناوری AR روی آورد و متوجه کاهش بیش از 80 درصدی زمان آموزش برای استخدامهای جدید و کاهش 20 درصدی ضایعات و دوباره کاری در فرآیند تولید شد. .

ما میبینیم که چگونه Magic Leap 2 محیطهای کاری ترکیبی را بهبود میبخشد، آموزش استخدامهای جدید را ساده میکند و روشی را که متخصصان مراقبتهای بهداشتی یاد میگیرند و خدمات بهتری به بیمارانشان میدهند، متحول میکند. جانسون گفت: Magic Leap 2 تأثیر واقعی دارد و ارزش معناداری برای شرکت ها ارائه می دهد.
جانسون در حالی که پیشرفت را تبلیغ میکرد، اذعان کرد که این فناوری کاری در حال پیشرفت در مسیر رسیدن به متاورس است.
او میگوید: «در گفتگوهای زیادی که با رهبران کسبوکار داشتهام، از نزدیک شنیدهام که چگونه AR بهعنوان اختلال فناوری بعدی اعلام میشود، اما وعدههای عظیم و فهرستی از مزایایی که ارائه میدهد هنوز دور از دسترس به نظر میرسد.» گفت.
Magic Leap 2 اکنون برای همه مشتریان در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اتحادیه اروپا (اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد، و سوئیس) در دسترس است. ) و پادشاهی عربستان سعودی. پیش بینی می شود تا قبل از پایان سال در ژاپن و سنگاپور در دسترس باشد.
در دسترس بودن گسترده Magic Leap 2 پس از یک برنامه دسترسی زودهنگام موفق با شرکت هایی مانند Cisco، SentiAR، NeuroSync، Heru، Taqtile، PTC و Brainlab است. در این دوره، Magic Leap به اصلاح و بهبود دستگاه برای آموزش، ارتباطات، موارد استفاده از کمک از راه دور در تنظیمات بالینی، محیطهای صنعتی، دفاع و فروشگاههای خردهفروشی ادامه داد.
عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.