داستان سرایی: ابرقدرت CISO در برابر بی تفاوتی امنیت سایبری


آیا نتوانستید در Transform 2022 شرکت کنید؟ اکنون تمام جلسات اجلاس را در کتابخانه درخواستی ما بررسی کنید! اینجا را تماشا کنید.


محبوبیت داستان نویسی شگفت انگیز است. به ندرت می توان جلسه TED را پیدا کرد بدون اینکه متخصصی در مورد قدرت معجزه آسای داستان سرایی توضیح دهد تا به ما ابرقدرت های تأثیرگذار بدهد، و یوتیوب مملو از نکات و تکنیک های داستان گویی است.

با این حال، اکثر این سخنرانی‌ها بر بهبود ارائه‌های مرحله اصلی یا افزایش اثربخشی کمپین‌های بازاریابی تمرکز دارند. و در حالی که ارزش واقعی در این ها وجود دارد – یک موسسه خیریه کمک های مالی را صرفاً با نمایش پیام خود در یک داستان دوبرابر کرد – به نظر می رسد که آنها با واقعیت نقش CISO و استرس های روزمره که باید با آن روبرو شویم، جدا نیستند. پس چگونه می‌توانیم داستان سرایی را برای حمایت از ما در هدف ما برای برقراری ارتباط بهتر با امنیت سایبری تطبیق دهیم؟

فواید قصه گویی

نتایج مثبت بسیاری وجود دارد که از یک داستان خوب بیان شده است. شنوندگان می توانند جزئیات و حقایق را خیلی بهتر به خاطر بیاورند و اغلب بیشتر می شنوند و بیشتر گوش می دهند.

داستان‌ها به مجری فرصت می‌دهند تا پیام‌های کسل‌کننده را در یک لفاف جذاب بپوشاند. آنها روند تفکر را کند می کنند که به ایجاد اعتبار و اعتماد کمک می کند. و ارتباطات عاطفی ایجاد می کنند که افراد را به سمت خود می کشاند و مشارکت و تصمیم گیری مثبت را تشویق می کند.

رویداد

MetaBeat 2022

MetaBeat رهبران فکری را گرد هم می‌آورد تا راهنمایی کنند که چگونه فن‌آوری متاورس نحوه برقراری ارتباط و انجام تجارت همه صنایع را در 4 اکتبر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تغییر خواهد داد.

اینجا ثبت نام کنید

داستان های امنیت سایبری می توانند بافت پیوندی بین یک مشکل، درخواست شما و یک نتیجه مثبت باشند. همه این مزایا باید آرزوی هر مدیر سطح C باشد.

چگونه کار می کند؟

افرادی که مایل به توضیح چگونگی کارکرد داستان سرایی هستند، کم نیست. هر کس باید مدل خود را پیدا کند که برای او کار کند. با این حال، در مصرف ساعت ها از آن محتوا در تحقیق، اجزای کلیدی خاصی برجسته می شوند.

زمینه مشترک ایجاد کنید

نسبت به وضعیت شنوندگان، چه کارآموز یا عضو هیئت مدیره، آگاه باشید تا بدانند این داستان به آنها مربوط می شود و شایسته توجه آنهاست. برای انجام این کار، بسیاری از ارائه‌های داستان با تعامل با مخاطب شروع می‌شوند، چیزی مانند «چند نفر از شما دارید/احساس می‌کنید/فکر می‌کنید…» این بلافاصله یک توافق جمعی را در مورد یک جزء اصلی داستان ایجاد می‌کند. این یک پایه محکم برای سناریویی است که می خواهید بسازید.

یک تصویر واضح ترسیم کنید

داستان ها با احساسات صحبت می کنند و احساسات رهبری تصمیمات را به عهده می گیرند و به دنبال آن حقایقی برای توجیه آن تصمیمات استفاده می شوند. ما باید درامی بسازیم که مخاطب را درگیر کند. این می تواند “سفر قهرمان” کلاسیک باشد، اما یک داستان ساده واژگونی شانس، زمانی که به تفصیل شرح داده شود، کافی است. هر چقدر هم که ارشد باشد، شنونده همچنان به یک درام انسانی پاسخ مثبت بیشتری می دهد تا صرفاً به یک درام تجاری، بنابراین شخصیت های مرتبط را در قلب روایت خود ایجاد کنید.

قدرت کنتراست را آزاد کنید

به عنوان بخشی از تصویر واضح شما، مهم است که چه چیزی را توصیف کنید است در مقابل چه چیزی می تواند باشد. تصویری از جهان در مسیر فعلی نشان دهید، و تصویری که در آن مسیر تغییر کرده است. این را به شخصیت های داستان ربط دهید تا تغییر بالقوه در جهان واقعی و قابل ربط باشد.

پیشنهاد بدهید

موفقیت هر قصه گوی شرکتی به کسب تایید برای نتیجه دلخواهشان بستگی دارد، بنابراین پیشنهاد خود را شفاف کنید. داستان باید نشان دهد که چگونه راه حل شما منطقی است، چگونه با خطری که شما توضیح داده اید مقابله می کند و چگونه می تواند نتیجه داستان را به مثبت تبدیل کند.

زمان استفاده از داستان

با مزایای قانع کننده، و یک مدل منطقی، اتخاذ یک داستان برای ارتباط با CISO ایده آل است. چالشی که من می بینم این است که چه زمانی و در کجا این مورد اعمال می شود، خارج از محورهای اصلی صحنه و تمرکز بازاریابی.

چندین فرصت مناسب وجود دارد.

ترویج رفتار و تغییر فرهنگ

شاید بهترین سناریو برای داستان سرایی زمانی باشد که با واحدهای تجاری در مورد آگاهی امنیتی و تغییر رفتار صحبت کنید. مردم به طور ناخودآگاه شخصیت هایی را کپی می کنند که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، بنابراین ترسیم یک داستان از خطرات و پیامدهای سایبری، و سپس ارائه یک مسیر جایگزین، می تواند یک فرصت یادگیری غالب ایجاد کند – به خصوص زمانی که از آن داستان با مثال های واقعی پشتیبانی می کنید.

یک موقعیت پیچیده را برای مدیران سطح C توضیح دهید

قرار دادن روایت مبتنی بر واقعیت در یک داستان، راه بهتری برای برقراری ارتباط، تأثیرگذاری و حفظ اطلاعات است. افکت جذاب Zeigarnick نشان می‌دهد که افراد حتی جزئیات دقیق را تا زمانی که یک داستان به اتمام برسد حفظ می‌کنند، و مطالعات دیگر نشان می‌دهند که احتمال به خاطر سپردن حقایق در صورتی که به شکل داستانی مرتبط باشد، ۲۰ برابر بیشتر است.

یک تصمیم تجاری را هدایت کنید

با ایجاد درهم تنیدگی احساسی که یک داستان می تواند جرقه بزند، بهتر بر تصمیمات تجاری تأثیر می گذارید. ایجاد داستان ها به عنوان قلاب برای اطمینان از اینکه کارکنان در تمام سطوح ارشدیت می توانند یک راننده را برای تغییر به خاطر بیاورند و با آنها ارتباط برقرار کنند، از آن ابتکار در برابر انحراف یا کاهش بودجه محافظت می کند. از داستان در ارائه سطح بالای خود استفاده کنید، اما سپس آن را به عنوان خلاصه ای از تصمیم و دلیل آن به پایین بیاورید.

اعتبار و اعتماد را ایجاد کنید

همه ما از نمونه هایی از حرفه خود برای ایجاد اعتبار و اعتماد در هیئت اجرایی خود استفاده کرده ایم. این استفاده طبیعی ما از داستان سرایی است که به منصه ظهور می رسد، بنابراین از همان فرآیند آگاهانه تر برای ایجاد روابط در سراسر شرکت استفاده کنید.

قدرت ماندگاری یک داستان خوب

قصه‌گویی یک عمل طبیعی است که انسان‌ها می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، و همیشه بخشی از طبیعت انسان بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از مؤثرترین مدل‌های ارتباط باقی بماند. زندگی شرکتی ممکن است اغلب غرایز طبیعی ما را با داده ها و تجزیه و تحلیل غلبه کند. با این حال، به عنوان رهبران امنیتی، نقش ما به طور فزاینده ای در مورد نفوذ و روابط است. اساساً، داستان سرایی به دلیل قدرت زیربنایی آن هنوز در مد است.

اندرو رز مقیم CISO، EMEA، در Proofpoint است.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید