چگونه متاورس جهان مد را دموکراتیک می کند


در باند فرودگاه، آرمانی، ورساچه و رالف لورن جا باز کنید.

مد در حال دموکراتیزه شدن است – و آینده آن مجازی است و به سمت ماوراء جهان حرکت می کند.

کتی هاکل، مدیر ارشد متاورس و یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره نوآوری و طراحی Journey در گفت وگویی گفت: «کوکو شانل بعدی جهان ممکن است یک دختر جوان، 10 ساله و 8 ساله باشد که در Roblox لباس طراحی می کند. در رویداد مجازی متابیت این هفته.

او گفت که مد و فناوری هم در فضاهای فیزیکی و هم در فضای مجازی در حال همگرایی هستند – و این نه تنها باعث تغییر اینکه چه کسی یک طراح مد است، بلکه چه کسی می تواند بگوید آنها یکی هستند نیز تغییر می کند.

هاکل گفت: «مشاهده کردن مد و هنر که محدودیت‌های کاری را که می‌توانیم با این فناوری انجام دهیم واقعاً شگفت‌انگیز است. “این لحظه و این احساس در صنعت فناوری و صنعت مد است که بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می شوند.”

به عنوان مثال، Journey به والمارت کمک کرد تا Walmart Land و Walmart’s University of Play، دو «تجربه جدید همهجانبه» در Roblox را بسازد. غول خرده‌فروشی این هفته تلاش‌های مجازی جدید را اعلام کرد و آنها را به عنوان «بهترین جزیره‌های والمارت در دنیای مجازی زنده کرد».

این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: “Walmart Land بهترین اقلام مد، سبک، زیبایی و سرگرمی را مستقیماً به جامعه جهانی Roblox با بیش از 52 میلیون کاربر روزانه خواهد آورد.” خرده‌فروش به لذت بردن از Walmart’s Universe of Play ادامه خواهد داد – مقصد نهایی اسباب‌بازی مجازی در Roblox، درست به موقع برای لیست‌های آرزوهای تعطیلات بسیار واقعی.

کاربران می‌توانند یک فروشگاه مجازی کالا یا «verch» برای آواتارهای خود کاوش کنند، بر چرخ‌های و فلک سوار شوند و بازی کنند و در مسابقات شرکت کنند تا توکن‌ها و نشان‌ها به دست آورند. همچنین یک جشنواره موسیقی «جزیره الکتریکی» با یک پیاده‌روی تعاملی پیانو، چالش رقص، تجربه چیزهای بی‌اهمیت نتفلیکس با بازیگر نوآ اشنپ و یک غرفه دی‌جی وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند آهنگ‌های مختلف را بیاموزند. این میزبان یک “جشن الکتریک” در ماه اکتبر خواهد بود، یک کنسرت موشن کپچر با حضور هنرمندان مدیسون بیر، کین براون و YUNGBLUD.

در همین حال، “خانه سبک” محصولاتی از af94، UOMA توسط Sharon C.، ITK توسط Brooklyn و Bailey، Lottie London و Bubble ارائه خواهد کرد و دارای یک اتاق رختکن مجازی، یک چالش ضربدری، یک مانع لوازم آرایشی خواهد بود. کورس و یک زمین اسکیت غلتکی.

هاکل گفت: ورود یکی از بزرگترین شرکت های جهان به متاورس چیزی کمتر از یک رویداد برجسته نیست.

او گفت: «این فورچون 1 است، خرده‌فروشی عظیم که به گونه‌ای وارد فضا می‌شود که احساس می‌کند ارگانیک و به خوبی انجام شده است.

غیرممکن کردن، ممکن کردن

در همین حال، پلتفرم مد دیجیتال Fabricant Studio مستقر در آمستردام اولین مجموعه خود را در ماه نوامبر عرضه کرد. هاکل با مشارکت در ساخت لباس «مادرخوانده متاورس» شرکت کرد.

او گفت: «لحظه زیبایی برای من بود، زیرا هرگز تصور نمی کرد که بتواند روزگاری طراحی لباس کند.

ساشا والینگر، رئیس Web3 و استراتژی متاورس در Journey با این نظر موافق است که متاورس «غیر ممکن را ممکن می‌کند، غیرممکن را کاملاً در دسترس شما قرار می‌دهد».

والینگر یک «زبان مد» از تفکر در چندین فصل آینده، «شکستن برای ساختن» و آزمایش – بسیار شبیه به تجربه متاورس در حال تکامل را توصیف کرد.

او گفت که متاورس “ابزاری جدید، مکانیزم جدیدی برای ریسک کردن است، اما پاداش بسیار بالایی در این ریسک دارد.” “این واقعاً لذت را به آن تجربه خلاقانه، آن سفر بازاریابی بازمی گرداند.”

او گفت بدون شک، بازاریابی و فروش اغلب ممکن است کهنه شود، اما متاورز در حال اختراع و نوآوری مجدد در برندسازی و توسعه است.

هاکل خاطرنشان کرد، در حالی که این می تواند در مورد ساختن «دنیای زیبا» از بازی باشد، می تواند شامل ساخت جوامع و رویدادهایی مانند Walmart باشد.

بدون شک، متاورس هنوز خودش در حال ساخت است، و دقیقاً مانند شبکه جهانی وب، مشخص نیست که چگونه شکل می گیرد، شکل می گیرد و تکامل می یابد.

آیا تا 10 سال دیگر آن را متاورس می نامیم؟ من نمی دانم،” هاکل گفت. اما در هر صورت، “در متاورژن، همه ما سازندگان جهان هستیم و اکنون زمان ساختن است.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.