Kaser Focus: Requiescat در سرعت، Stadia


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. امروز ثبت نام کنید.


حرکت طولانی گوگل در دنیای بازی این هفته از بدبختی خود خارج شد. Stadia برای چند ماه در فرم کاهش یافته باقی می ماند و به همه اجازه می دهد تا پول خرج شده خود را از بدن خود پس بگیرند، اگر نگوییم زمانشان. پس از تمام پولی که گوگل برای عرضه بازی‌های نام‌های بزرگ روی پلتفرم خود خرج کرد، هنوز نتوانسته پشتیبانی لازم را کسب کند. نه اینکه در مورد مرحوم اخیر بد بگویم، اما من سقوط آن را با ترکیبی از حیرت و اندکی مالیخولیا می بینم. متاسفم برای توسعه دهندگان و گیمرهایی که از این خبر چشم پوشی کردند، اما نه برای شرکت بزرگی که اجرای Stadia را به صدا درآورد.

برای کسانی که نمی دانند، من سابقه ای با Stadia دارم، بیشتر به عنوان یکی از منتقدان آن. من در مورد ادعاهایی که گوگل در مورد سرویس جدید خود فشار می آورد بسیار بدبین بودم – یکی از اولین مقالاتی که در مورد آن نوشتم این بود که به این موضوع اشاره کنم که برخلاف ادعاهایش مبنی بر اینکه یک سرویس بازی بدون کنسول است، تنها راه دسترسی به آن در راه اندازی برای خرید یک نسخه 129 دلاری “Founder’s Edition” با Chromecast بود. همچنین، من از این شرکت انتقاد کردم که تلاش می کند محصول خود را به عنوان یک “راه حل” برای بازی های کنسول گران قیمت قرار دهد، در حالی که Stadia به اینترنت قابل اعتماد و سریع متکی است، که خود ارزان نیست.

با نگاهی به گذشته، شاید من نسبت به Stadia کاملاً منصف نبودم. من به طور خلاصه در Stadia Pro مشترک شدم، هم به دلیل کنجکاوی واقعی و هم به دلیل تمایل به نقد آن از یک موقعیت تحصیلکرده. من از چیزی که دیدم نه تحت تأثیر قرار گرفتم و نه آزرده شدم، اگرچه از Gylt Tequila Works خوشم آمد. در حالی که خود پلتفرم من را شگفت‌زده نکرد، اما اکنون می‌دانم که بازی ابری آینده‌ای بیش از آنچه در آن زمان پیش‌بینی می‌کردم در دنیای بازی دارد. با این حال، من همچنان معتقدم که گوگل قرار نبود ما را به آنجا برساند. ایده درست بود (تا حدودی) – اجرا نشد.

بنابراین، در اخبار دیگر، Skull and Bones حتی بیشتر به عقب رانده شده است. من مطمئن نیستم چه اشکالی دارد که چند ماه دیگر توسعه می تواند برطرف شود، اما در این مرحله فقط می خواهم این بازی از تقویم انتشار “آینده” خارج شود. و فقط برای اینکه ثابت کنم من یک آدم سوپرپوس کامل نیستم – من از چیزی که تا کنون از Slime Rancher 2 دیده ام بسیار لذت بردم! آخر هفته گذشته آن را بازی کردم و از بازگشت به سرزمین موجودات ژله ای و شاخ و برگ های آب نباتی لذت بردم. اگر گوگل تصمیم نمی گرفت Stadia را کنار بگذارد، Kaser Focus این هفته ممکن بود چیزی جز ستون قدردانی Slime Rancher 2 نبود.

این هفته چی بازی کنیم

چه خبر:

  • فیفا 23
  • Deathverse: بگذار بمیرد
  • استوار
  • Valkyrie Elysium
  • ماشین های ماه
  • ریل گرید
  • حافظ گنبد
  • Terra Invicta
  • Brewmaster: Beer Brewing Simulator

خدمات جدید اشتراک:

  • بیایید یک باغ وحش بسازیم (Xbox Game Pass)
  • Valheim (Xbox Game Pass)
  • Windbound (بازی های ایکس باکس با طلا)
  • اسکیت برد (Luna Prime)
  • کرم خاکی جیم 2 (لونا پرایم)
  • پین بال جنگ ستارگان (Luna Prime)
  • مسابقات قهرمانی کامیون هیولا (Luna Prime)
  • Metro Exodus (Luna Prime)
  • جادوگر بلر (لونا پرایم)
  • کنا: پل ارواح (GeForce Now)
  • The Legend of Heroes: Trails from Zero (GeForce Now)
  • شاخه زمینی (GeForce Now)
  • اتحاد ناهموار: خشم! (GeForce Now)
  • River City Saga: Three Kingdoms (GeForce Now)
  • Weable (GeForce Now)

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.