گزارش: 90 درصد از شرکت ها بودجه داده های وب را در سال گذشته افزایش داده اند


اکنون برای گذرنامه مجازی رایگان خود در اجلاس Low-Code/No-Code Summit در 9 نوامبر ثبت نام کنید. از مدیران سرویس Now، Credit Karma، Stitch Fix، Appian و غیره بشنوید. بیشتر بدانید.


طبق یک مطالعه جدید توسط Bright Data، 90٪ از شرکت ها گزارش می دهند که در سال گذشته، بودجه خود را برای داده های وب افزایش داده اند. این شامل 87٪ است که نیاز به داده های وب در آن زمان افزایش یافته است. این نظرسنجی در سپتامبر 2022 انجام شد و شامل 500 متخصص از شرکت‌های خرده‌فروشی، سفر و بخش‌های مالی بود.

با کاهش بودجه و کاهش حجم عملیات در سطح جهانی برای آماده شدن برای عدم قطعیت اقتصاد امروز، سازمان‌ها همچنان در اولویت‌بندی و سرمایه‌گذاری روی داده‌های وب هستند – که نشان می‌دهد این داده‌ها به عنوان یک مؤلفه مهم موفقیت آنها دیده می‌شود.

بیش از نیمی از شرکت های مورد بررسی (55 درصد) برای رفع این نیاز رو به رشد و ظرفیت به دست آوردن داده، به طور فعال در حال بررسی مشارکت یا خرید یک شرکت خارجی با قابلیت جمع آوری داده هستند. این افزایش بیش از 25٪ از سال 2021 است – نشان می دهد که نیازهای داده وب امروزی بسیاری از سازمان ها با ابزارهای فعلی برآورده نمی شوند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثر شرکت‌ها در هنگام جمع‌آوری داده‌های وب تمایل به تنوع دارند، و ۹۷ درصد اهمیت استفاده از منابع و مجموعه‌های داده‌های متعدد را بیان کرده‌اند. در همین حال، ترجیحاً شکل جمع‌آوری داده‌ها متفاوت است، به طوری که 48 درصد ترجیح داده‌اند خود داده‌ها را جمع‌آوری کنند، و 32 درصد ترجیح داده‌اند که مجموعه داده‌های از پیش ساخته شده «خارج از قفسه» را خریداری کنند.

رویداد

اجلاس کم کد/بدون کد

به مدیران برجسته امروز در اجلاس Low-Code/No-Code به صورت مجازی در 9 نوامبر بپیوندید. همین امروز برای پاس رایگان خود ثبت نام کنید.

اینجا ثبت نام کنید

با این حال، 90٪ از شرکت ها در حال حاضر از فناوری داده های وب برای جمع آوری بینش از منابع مختلف، از جمله رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو استفاده می کنند. تحقیق و توسعه محصول، نظارت بر رقبا و آزمایش و آموزش سیستم های عملیاتی به عنوان دلایل اصلی جمع آوری بیان شد. این نشان می‌دهد که سازمان‌ها برای اطمینان از اینکه محصولات و خدمات آنها واقعاً نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را برآورده می‌کند، سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند.

Bright Data از 500 متخصص در صنایع IT (70%)، فناوری (18%) و داده و تجزیه و تحلیل (12%) در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه نظرسنجی کرد. پاسخ دهندگان از شرکت های خرده فروشی (33%)، مسافرتی (33%)، مالی یا بانکداری اجرایی (27%) و بانکداری عمومی (7%)، و نماینده سطح C (31%)، مدیریت ارشد (65%) و موقعیت های سطح متوسط ​​(4%).

گزارش کامل را از Bright Data بخوانید.

منبع تصویر: Bright Data.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.