زمان بازی است: چگونه برندهای بازی های ویدیویی می توانند در سال 2023 به مشتریان جدید و فعلی دست یابند


این مقاله بخشی از سری VB Lab Insights است که توسط Amazon Ads پرداخت شده است.


دنیای اطراف ما به سرعت در حال تکامل است. و صنعت بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود کاهش سرعت پس از همه گیری در سال 2022، صنعت بازی در حال آماده شدن برای بازگشت است. طبق گزارش اخیر Ampere، انتظار می‌رود که بخش بازار جهانی بازی‌ها در سال 2023 به رشد خود بازگردد و به 195 میلیارد دلار فروش جهانی برسد که از 188 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش یافته است.

«صنعت بازی‌های ویدیویی تا سال 2023 همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. کنسول‌ها راحت‌تر در دسترس هستند، هدست‌های VR از جایگاه اصلی به جریان اصلی می‌روند، و عناوین متعددی در دو سه ماهه آینده عرضه خواهند شد. جان کاپوک، رئیس بخش بازی‌های ویدیویی در آمازون ادز، می‌گوید که همه این‌ها باعث علاقه بیشتر به این دسته می‌شود. با نگاهی به آینده، تبلیغ‌کنندگانی که سفر خرید مشتری در حال تکامل را درک می‌کنند، برای رسیدن به مخاطبان مناسب با پیام‌هایی که طنین‌انداز می‌کنند، مجهزتر خواهند بود.»

در اینجا سه ​​روند برای تماشای برندهای بازی های ویدیویی در حالی که برای سال 2023 آماده می شوند آورده شده است:

بازی های ویدیویی از جمله محبوب ترین اقلام هدیه ای در فروشگاه آمازون هستند.[1] مشتریان بازی های ویدیویی آمازون هدایای مربوط به بازی را با نرخ 35 درصد بالاتر در مقایسه با مشتریان متوسط ​​آمازون می دهند. ما همچنین می بینیم که هدیه دادن بازی های ویدیویی در اواخر ماه های تابستان افزایش می یابد و تا پایان فصل تعطیلات همچنان افزایش می یابد.[1]

بازاریابان می‌توانند با استفاده از پیام‌های هدیه دادن و با استفاده از راه‌حل‌های تبلیغاتی قیف بالایی مانند پخش جریانی تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات ویدیویی آنلاین در سراسر رویدادهای مهم مانند روز نخست، فارغ‌التحصیلی و فصل تعطیلات، به برندشان کمک کنند تا در بین مشتریان طنین‌انداز شود.

علاقه خرید رایانه شخصی و واقعیت مجازی (VR) همچنان در حال افزایش است

علاقه مشتریان به بازی های رایانه شخصی و واقعیت مجازی هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد و فرصت بزرگی را برای برندها ایجاد می کند.[2]

ما در سال 2021 به برترین درخواست‌های خرید بازی‌های بدون برند نگاه کردیم و دیدیم که «بازی‌های سازگار با رایانه شخصی» از خارج از 10 بازی برتر در سال 2021 به رتبه دوم بین ژانویه 2021 تا ژانویه 2022 جهش کردند. «بازی‌های رایانه شخصی» نیز در صدر جدول قرار گرفتند پنج گیمرهای مدرن مشتاق و کنجکاو هستند تا اشکال جایگزین بازی را فراتر از تجربه کنسول سنتی کشف کنند. برندها می‌توانند از راه‌حل‌های چند هدفه تبلیغات آمازون، مانند محصولات حمایت‌شده، تبلیغات نمایشی و تبلیغات ویدیویی برای دسترسی به خریداران علاقه‌مند به اشکال جایگزین بازی خارج از تجربه‌های سنتی کنسول استفاده کنند.

پیش‌سفارش همچنان مهم است

رسیدن به مخاطبان متمایل به پیش‌سفارش همچنان یک استراتژی مهم در فصل تعطیلات و سال 2023 است. در نظرسنجی انجام‌شده توسط Kantar از مشتریان نسل فعلی بازی پرسیدیم که انگیزه آنها برای پیش‌سفارش چیست. بیش از نیمی (57٪) از شرکت کنندگان در نظرسنجی خاطرنشان کردند که روز تحویل مهمترین عامل هنگام ثبت سفارش آنها بود. 52 درصد دیگر خاطرنشان کردند که پاداش‌ها و مشوق‌های درون‌بازی علاقه را به قفل کردن زودهنگام یک نسخه برانگیخته است. در حالی که عواملی مانند کمبود و ضمانت نسخه از کمترین پاسخ‌ها بودند.[3] نکته مهم برای ناشران این است که تا زمانی که یک مزیت واضح برای مشتری وجود داشته باشد، احتمالاً شاهد افزایش پیش‌سفارش خواهند بود.

ما همچنین الگوهای خرید مخاطبان پیش‌سفارش در آمازون را بررسی کردیم. مشتریان پیش‌سفارش 1.3 برابر بیشتر از مشتریانی که در روز عرضه یا بعد از آن خرید می‌کنند، در 90 روز پس از خرید، برای اقلام مرتبط با بازی هزینه می‌کنند. این فرصتی را برای تبلیغ‌کنندگان بازی فراهم می‌کند تا برای مخاطبانی که تمایل به سرمایه‌گذاری روی تجربه بازی خود دارند، بازاریابی مجدد کنند. آمازون DSP و تبلیغات Sponsored Display به بازاریابان این امکان را می دهد که به این مشتریان در داخل و خارج از فروشگاه آمازون دسترسی پیدا کنند.

از آنجایی که سال 2023 به سرعت نزدیک می شود، برندها این فرصت را دارند تا تعامل خود را با مشتریان فعلی و جدید خود در طول سفر خرید خود – چه در آمازون و چه در خارج از آن – عمیق تر کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به reklam.amazon.com مراجعه کنید.

[1] داده های داخلی آمازون، ژانویه 2022 تا ژوئن 2022، ایالات متحده

[2] داده های داخلی آمازون، ژانویه 2022 تا ژوئن 2022، ایالات متحده

[3] مطالعه کنسول‌های بازی نسل بعدی Kantar و آمازون در ایالات متحده P2P در آوریل 2022


محتوای VB Lab Insights با همکاری شرکتی ایجاد می‌شود که یا هزینه پست را پرداخت می‌کند یا با VentureBeat رابطه تجاری دارد، و همیشه به وضوح علامت‌گذاری می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر با [email protected] تماس بگیرید.