Accenture دارای 1500 کارمند خدمات بازی برای کمک به عملکرد استودیوهای بزرگ بازی است


آیا جلسه ای از GamesBeat Summit Next 2022 را از دست داده اید؟ همه جلسات اکنون برای مشاهده در کتابخانه درخواستی ما در دسترس هستند. برای شروع تماشا اینجا را کلیک کنید.


من هیچ سرنخی نداشتم که 1500 نفر از 720000 کارمند خدمات حرفه ای Accenture روی پروژه های بازی برای بزرگترین شرکت های بازی سازی جهان کار می کنند. به گفته دیوید ریتمن، مدیر عامل بازی در Accenture، و این گروه از کارکنان Accenture Gaming نام دارند.

رایتمن اخیراً در رویداد GamesBeat Summit Next 2022 پنل ما را در مورد آینده هوش مصنوعی و بازی مدیریت کرد و من همچنین با او در مورد آنچه Accenture در دهه گذشته در بازی‌ها انجام داده و برنامه‌هایش برای آینده مصاحبه کردم. در آینده، کمک به استودیوها برای مقابله با هوش مصنوعی موضوعی است که در آن منتشر شده است.

رایتمن گفت: «این شرکت اساساً تصمیم گرفت تا آن را رسمی کند زیرا صنعت بازی بزرگترین صنعت سرگرمی تعاملی در جهان است. ما می‌خواستیم تمام متخصصان بازی‌های خود را که 1500 نفر در سراسر جهان هستند، بگیریم و ساختاری ایجاد کنیم و سپس از 720000 نفر در سراسر Accenture نیز استفاده کنیم.

ریتمن گفت، در حالی که بسیاری از این افراد مشاور کسب و کار هستند که به تدوین استراتژی‌ها کمک می‌کنند، تعداد زیادی از کارکنان Accenture نیز مهندسانی هستند که کارهای زیادی را در این دسته‌ها انجام می‌دهند.

خدمات Accenture به چند عملکرد برای 25 شرکت برتر بازی با 2 میلیارد دلار یا درآمد یا بیشتر تقسیم می شود. آنها شامل کمک به استودیوها با عملیات پشتیبان هستند که برای کار و عملکرد آنها نیاز دارند، مشابه برنامه ریزی منابع سازمانی یا مدیریت منابع مشتری.

دیوید ریتمن، مدیر عامل Accenture.

رایتمن گفت: «این همه کارکردهای نرم‌افزاری است که باعث راه‌اندازی یک تجارت می‌شود، از امور مالی سنتی گرفته تا مدیریت سرمایه انسانی».

از طرف دیگر، این شرکت به خدمات پلتفرم بازی کمک می کند، که همه چیز از ساخت بازی گرفته تا گیم پلی است. Accenture در حال استفاده از هوش مصنوعی در این خدمات برای تجزیه و تحلیل داده های بهتر و موارد دیگر است. Accenture با کسب و کار پلت فرم بازی، بر عملیات زنده، خدمات باطن، توسعه، تعامل با مشتری، تجارت و جامعه تمرکز دارد.

Accenture به خطوط لوله توسعه برای محتوا، ساخت‌ها و تحویل کمک می‌کند. رایتمن گفت، شرکت‌ها در حال انتقال آن به فضای ابری هستند و همچنین در تلاشند تا دریابند که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند همه اینها را تسریع کند.

ریتمن گفت: «ما از منظر انطباق فنی و آموزش موتورهای هوش مصنوعی به آن نگاه می کنیم تا اساساً بسته ها را بررسی کنیم، اعتبار سنجی تضمین کیفیت و موارد دیگر را انجام دهیم. موضوع اصلی آن کاهش زمان عرضه به بازار و تسریع توسعه است.

Accenture به کتابخانه‌های دارایی فناوری اطلاعات و نحوه برخورد با آنها و سازماندهی آنها با استفاده از موتورهای هوش مصنوعی با بزرگتر شدن آنها نگاه می‌کند.

تحقیقات صنعت بازی از Accenture.

گفت: «در حوزه محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) که موضوع بسیار مهمی در GamesBeat Summit Next بود، چندین حرکت قابل اجرا وجود دارد، اما نکته مهم استفاده از موتورهای هوش مصنوعی برای تأیید آنچه سازندگان UGC ارسال می‌کنند، است. رایتمن. “آیا آنها حق چاپ را نقض می کنند؟ آیا آنها از هوش مصنوعی برای تسریع در ایجاد دارایی استفاده می کنند؟ ابزارهایی در هر دو سر این طیف وجود دارد.»

اتوماسیون موضوع اصلی روز در Accenture است، زیرا شرکت های بازی باید بفهمند که چگونه انتظارات گیمرها را برآورده کنند و هزینه ها را تحت کنترل داشته باشند. بنابراین تیم‌های Accenture با شرکت‌های بازی در حال کشف نحوه خودکارسازی منطق بازی، اعتبارسنجی کد و خودکارسازی خطوط لوله هستند.

ما به هند حرکت نمی کنیم. اما ما با ارائه دهندگان ابر همکاری می کنیم تا آنها را قادر به تجاری سازی دارایی هایی که در فضای ابری خود دارند، کنیم. من فکر می‌کنم جالب‌ترین چیزی که هوش مصنوعی در آن سناریوی قدیمی دیوید و جالوت ارائه می‌کند، این است که دیویدها را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های سه‌گانه A داشته باشند که قبلاً هرگز واقعاً نداشتند.»

در گذشته، هند نمی‌توانست تیم‌های گرافیکی Triple-A را برای ایجاد سایه، روشنایی، محیط‌ها و موارد دیگر بپردازد. آنها همچنین نتوانستند با پشتیبانی جامعه زبان منطقه ای کار زیادی انجام دهند، اما هوش مصنوعی این امکان را در آینده بیشتر و بیشتر می کند.

آنچه که می‌خواهید ببینید کیفیت بالاتری از بازی است که بر اساس آنچه که موتورهای هوش مصنوعی می‌توانند از منظر توسعه بازی واقعی به آنها ارائه دهند، از هند می‌آید، جایی که قبلاً به بودجه زیادی نیاز داشتند و بسیار استخدام می‌شدند. رایتمن گفت استعداد گران قیمت برای انجام این کار.

متاورژن

ریتمن گفت: با بزرگ‌تر شدن دنیای بازی و شروع به فکر کردن درباره متاورس، تقریبا غیرممکن است که افراد کافی را برای انجام تمام شبیه‌سازی‌های گیم‌پلی که برای آزمایش درست دنیای مجازی نیاز دارید، جذب کنیم. شما باید مکانیک بازی و اقتصاد بازی را آزمایش کنید. بنابراین باید در عوض آن را شبیه سازی کنید.

رایتمن گفت: «اگر آزمایش‌های آلفا و بتا را اجرا می‌کنید و انجمن شما در حال اجرا است، می‌توانید مکالمات جامعه را استخراج کنید و موضوعاتی را که مردم در مورد آن صحبت می‌کنند ببینید. و اگر آنها در مورد یک چالش خاص یا چیزی که در بازی دوست ندارند صحبت می کنند، می توانید به راحتی آن را با موتور هوش مصنوعی ضبط کنید و آن را به تیم توسعه بازگردانید تا آنها بتوانند وارد آن شوند. ”

در حالی که بسیاری از استودیوهای بازی سازی اغلب از شرکت های برون سپاری برای خدمات خود استفاده می کنند، ریتمن گفت که شرکت او می تواند در کنار این شرکت های خدماتی به ارائه ارزش نیز کمک کند. کشف الگوها و استراتژی های بازیکن بر اساس داده ها، مانند نقشه های حرارتی، یکی دیگر از خدمات کلیدی است. دلیل آن این است که هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل صحیح داده ها تخصص هایی هستند که بسیاری از شرکت ها هنوز آن را به درستی اجرا نکرده اند.

رایتمن گفت: «من ما را به عنوان رقابتی با آن خدمات نمی‌دانم. اگر درست انجام دهیم، ما را خلاق می بینم.»

رایتمن معتقد است که تعداد زیادی فناوری از صنعت بازی بیرون می آید که می تواند برای سایر صنایعی که در تلاش برای بهبود تعامل از طریق چیزهایی مانند گیمیفیکیشن هستند مفید باشد. Accenture با بسیاری از شرکت‌ها شریک است که می‌توانند برای شرکت‌های بازی ارزشمند باشند، از آژانس‌های دیجیتال گرفته تا ارائه‌دهندگان ابری مانند AWS، Google و Microsoft Azure.

“هک های زیادی در صنعت بازی وجود دارد. بنابراین ما به مردم کمک می‌کنیم تا بفهمند که چگونه می‌توانند از خود در ارتباط با کدشان محافظت کنند، چگونه واقعاً از یک حمله باج‌گیری بازیابی شوند، که اینطور نیست که شما در مورد آن فکر کنید.» ما بزرگترین ناظر محتوا در جهان امروز هستیم که بسیاری از مردم آن را نمی دانند. و ما دارایی های اختصاصی در حوزه هوش مصنوعی داریم.”

با گذشت زمان، Accenture پیش‌بینی می‌کند که ما دوره‌ای را پشت سر می‌گذاریم که هوش مصنوعی یک مزیت رقابتی است، اما پس از آن تغییر خواهد کرد تا هوش مصنوعی در بین توسعه‌دهندگان، ناشران و پلتفرم‌های بازی دموکراتیک‌تر شود.

او گفت: «دموکراتیزه شدن هوش مصنوعی تنها در حال رشد است.

علاوه بر این، رایتمن بر این باور است که پس از مشخص شدن استانداردهای باز، متاورس سریعتر شروع به رشد خواهد کرد. تمرکززدایی و قابلیت همکاری به روندهای مهمی در آینده تبدیل خواهند شد. شرکت‌های بزرگ بازی باید با کمبود استعداد، اکوسیستم‌های توسعه‌دهنده، UGC و توسعه مجازی تعاملی مقابله کنند. و Accenture می‌خواهد به شرکت‌های بازی‌سازی کمک کند تا با آن مقابله کنند.

ما 720000 نفر هستیم. بنابراین، شایستگی های زیادی در این شرکت وجود دارد که احتمالاً در جهان بسیار منحصر به فرد است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.