چگونه برندها می توانند یک استراتژی ورود به Web3 ایجاد کنند


جلسات درخواستی از اجلاس Low-Code/No-Code را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه با ارتقاء مهارت و مقیاس‌بندی توسعه‌دهندگان شهروند، نوآوری موفقیت‌آمیز و دستیابی به کارایی داشته باشید. الان ببین.


با سرعت فزاینده ای، برندها به دنبال یک رمپ روی Web3 برای ارتباط با مشتریان خود هستند. چه حضور در دنیای مجازی (فست فودهای زنجیره ای وندی رستورانی در Meta’s Horizon World باز کرد) یا با کالاهای دیجیتال (کوکاکولا آیتم های مد مجازی را در Decentraland راه اندازی کرد)، شرکت ها با استفاده از این محیط های جدید مشتریان را جذب می کنند.

اغلب، آنها این کار را با احساس FOMO انجام می دهند – ترس از دست دادن – در حالی که برای تسخیر قلب و ذهن مصرف کنندگان نسل Z و Millennial در این پلتفرم های نوظهور رقابت می کنند.

شکاف بین علاقه Web3 و تجربیات فعلی یک فرصت را ارائه می دهد

نظرسنجی اخیر ما از بیش از 700 مصرف کننده آنلاین نشان می دهد که آنها واقعاً علاقه مند به استفاده از Web3 برای تعامل با شرکت ها هستند: 51٪ گفتند که علاقه مند به استفاده از این فناوری ها برای تعامل با برندها هستند. با این حال، در همین راستا، مصرف‌کنندگان می‌گویند که برندها با ارائه تجربیات Web3 که به طور کامل آنها را درگیر می‌کند، کار خوبی انجام نمی‌دهند، و 48 درصد موافقند که شرکت‌ها تا حد زیادی با ابتکارات فعلی خود ناموفق هستند.

این یافته فرصتی را برای برندها نشان می دهد: آنها می توانند آزمایش کنند متقاعد کننده راه‌هایی برای برآورده کردن اشتهای مصرف‌کننده برای Web3 و استقبال از مشتریان جدید به کسب‌وکارشان از طریق این کانال‌های جدید.

رویداد

اجلاس امنیت هوشمند

نقش حیاتی AI و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را در 8 دسامبر بیاموزید. امروز برای پاس رایگان خود ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

توسعه یک استراتژی ورود به Web3 امروز

اگرچه فرصت‌های زیادی برای برندهایی که از Web3 استفاده می‌کنند وجود دارد، بسیاری از شرکت‌ها در تعیین نوع تجربه‌ای که می‌خواهند در این مرحله از فناوری توسعه دهند، مشکل دارند. پیچیدگی و هزینه ای که در ایجاد تجربیات گسترده در این محیط ها وجود دارد – از جمله خطر تغییر ناگهانی ترجیحات مصرف کننده – تلاش بسیاری از شرکت ها را برای آزمایش محدود کرده است.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، به‌ویژه، می‌توانند به برندها به‌عنوان یک رمپ روی Web3 خدمت کنند زیرا کاربرد عملی فوری برای تجارت دارند. آنها همچنین دارای ابزارهای آینده برای سایر برنامه های Web3 در سازمان های مستقل توزیع شده (DAO) و متاورس هستند.

تغییر از NFT های کلکسیونی به ابزار کاربردی

در سال 2021، بسیاری از هیجانات در مورد NFT ها حول جمع آوری NFT های کمیاب و منحصر به فرد برای پست کردن به عنوان تصویر نمایه یا نگهداری در یک کیف پول دیجیتال بود.

در سمت نام تجاری معادله، این خود را در شرکت‌هایی نشان داد که پروژه‌های NFT کلکسیونی را راه‌اندازی کردند که سر و صدای زیادی در اطراف ابتکار ایجاد کرد، اما تا حد زیادی منجر به سود کمی برای کلکسیونر شد. از آن زمان، گفتگو در مورد NFT ها از منظر نام تجاری، از استفاده آنها به عنوان کلکسیون به سودمندی NFT هایی که مزایایی را برای دارنده اعطا می کنند.

تحقیقات ما در میان مصرف کنندگان این تغییر را منعکس می کند.

تا به امروز، بسیاری از شرکت‌ها با NFT‌های کلکسیونی آزمایش کرده‌اند تا به عنوان بخشی از ابتکارات Web3 خود، buzz ایجاد کنند. با این حال، وقتی صحبت از گنجاندن NFT به عنوان بخشی از تجربه برند می شود، مشتریان نشان می دهند که مایلند تغییری در این استراتژی ببینند. آن‌ها نشان می‌دهند که NFT‌های کاربردی (حاوی مزایای اضافی) نسبت به NFT‌های کلکسیونی سنتی که توسط بسیاری از شرکت‌ها راه‌اندازی شده‌اند، 5.1 درصد قصد خرید بالاتری دارند.

انواع ابزار با عملکرد برتر برای NFT

مشتریان همچنین دارای انواع خاصی از مزایای سودمندی هستند که به دنبال برنامه‌های برند دارای NFT هستند و ارزشی که شرکت‌ها می‌توانند در نتیجه به آنها ارائه دهند.

مصرف کنندگان می گویند بهترین مزیتی که در NFT های کاربردی به دنبال آن هستند، راهی برای دریافت پاداش برای وفاداری به برندشان است که 37.4 درصد نشان می دهد که تعامل برند آنها را افزایش می دهد. سایر مزایای برتری که کاربران در NFT های کاربردی به دنبال آن هستند: راهی برای حمایت از سازمان هایی که تأثیر اجتماعی دارند (27.8٪)، یک جامعه مارک دار با پیشنهادات انحصاری (26.6٪)، و راهی برای دریافت بلیط رویداد (23.9٪).

انجمن‌های برند دارای NFT تجربیات منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند

از آنجایی که هیاهو در مورد NFT های کلکسیونی کمرنگ می شود، گام منطقی بعدی برای شرکت هایی که به دنبال جذب مشتریان Gen Z و Millennial هستند، ایجاد یک جامعه برند است که توسط NFT های کاربردی فعال می شود.

جوامع برند NFT نه تنها می توانند مشتریان جدیدی را با دارایی های دیجیتال جذب کنند، بلکه می توانند مزایای بیشتری را برای ارائه تعامل و ارزش افزوده ارائه دهند. با قرار دادن این مزایا در یک جامعه برند فعال که توسط NFT ها تامین می شود، شرکت ها می توانند تعامل مستمری را برای مشتریان ارائه دهند – و در نتیجه وفاداری به برند را کسب کنند.

در این گروه‌ها، برندها می‌توانند مکالمه را با مشتریان خود گسترش دهند و امتیازات، مزایا و محتوای ویژه مانند دسترسی به رویدادهای ویژه، پیشنهادات تخفیف‌خورده و مصاحبه‌های پشت صحنه را به اعضای وفادار ارائه کنند. یکی از مزایای این انجمن‌های عضویت خصوصی این است که برندها می‌توانند دارندگان NFT را در یک محیط مدیریت‌شده و ایمن برای برند درگیر کنند.

به طور خاص برای جوامع برند، تحقیقات ما روی بیش از 700 مصرف‌کننده نشان داد که مزایای خاص باعث می‌شود که آنها به دارندگان NFT تبدیل شوند، با تخفیف‌های فقط اعضا (43.1%)، و به دنبال آن دسترسی به ویژگی‌های محصول خاص (بررسی دیرهنگام) به عنوان مثال در یک هتل) (31.5٪) و دسترسی به کالاهای منحصر به فرد (30.7٪). این نوع امکانات اضافی و انحصاری برای مشتریان Gen Z و Millennial ارزش بیشتری ایجاد می کند.

استفاده از وب 3 امروز

فناوری‌های Web3 فرصت‌های قانع‌کننده‌ای را برای برندها فراهم می‌کند تا مشتریان خود را در تجربیات مجازی غوطه‌ور کنند و به روش‌های غیرمتمرکز درگیر شوند. اما از آنجایی که بلوغ این فناوری ها به زمان نیاز دارد، بسیاری از برندها آنها را تنها در آینده در دسترس می دانند. در همین حال، آنها در حال آزمایش ابتکارات یکباره برای جذب مشتریان Gen Z و Millennial در این پلتفرم‌ها هستند تا فرصت‌های نوظهور را از دست ندهند.

NFTها یک رمپ عملی روی Web3 را برای برندهایی ارائه می‌دهند که می‌خواهند فرصت‌هایی را تجربه کنند که NFT‌ها اکنون قفل می‌کنند، و همچنین استراتژی‌های خود را با رشد و توسعه جهان‌های مجازی اثبات کنند.

بهترین خبر این است که شرکت‌ها می‌توانند امروز با انجمن‌های برند NFT، با فناوری‌های وب که کاربران به طور گسترده از آن استفاده می‌کنند، شروع کنند. چه استفاده از NFT ها به عنوان بخشی از برنامه های وفاداری باشد، چه به عنوان ابتکارات تأثیر اجتماعی، یا برای ایجاد جامعه، این توکن های دیجیتال راهی قانع کننده برای جذب مشتریان Gen Z و Millennial و وفادار نگه داشتن آنها به برند شما ارائه می دهند.

دیو دیکسون موسس PicoNFT است.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید