آیا جلسه ای از GamesBeat Summit Next 2022 را از دست داده اید؟ همه جلسات اکنون برای مشاهده در کتابخانه درخواستی ما در دسترس هستند. برای شروع تماشا اینجا را کلیک کنید.
گیب لیدون، مدیر عامل شرکت لیمیت بریک، می خواهد با تبلیغات تلویزیونی بعدی خود برای Super Bowl تاریخ ساز شود.
لیدون تازه از جمع آوری 200 میلیون دلار برای شرکت بازی های بلاک چین خود، در ماه اکتبر اعلام کرد که قصد دارد 6.5 میلیون دلار برای تبلیغ Super Bowl برای اولین بازی Limit Break بر اساس بازی DigiDaigaku NFT آن هزینه کند.
و حالا او در مصاحبه ای با GamesBeat گفت که این تبلیغ شامل یک کد QR می شود تا بازیکنان بتوانند از آن برای درخواست یک ضرابخانه رایگان NFT استفاده کنند. Limit Break تعداد محدودی از شخصیتهای اژدها مبتنی بر NFT را از طریق کد QR تجاری Super Bowl اهدا میکند.
لیدون گفت: «ما در حال ساخت یک مجموعه بسیار کوچک هستیم، به خصوص در مقایسه با مخاطبان – چیزی در حدود 50 میلیون نفر قرار است این آگهی تجاری را ببینند. یک کد QR روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت. و هر کسی می تواند آن را اسکن کند و سپس یک NFT از مجموعه DigiDaigaku بریزد. فکر میکنم این موضوع واقعاً بزرگ خواهد بود، زیرا فکر میکنم تبلیغات تلویزیونی را تغییر میدهد.»
این آگهی در طول Super Bowl LVII در 14 فوریه 2023 اجرا خواهد شد. ضرابخانه رایگان به تعداد محدودی از بینندگان تبلیغ Super Bowl اجازه می دهد یکی از عرضه بسیار محدود NFT های رایگان را دریافت کنند. لیدون گفت، این یک رویداد بسیار منحصر به فرد خواهد بود که در آن فقط بینندگان خوش شانسی که در قرعه کشی سریع هستند، یک DigiDaigaku Dragon NFT رایگان دریافت می کنند.

او معتقد است که این رویداد مورد انتظارترین رویداد ضرب NFT رایگان در تاریخ خواهد بود. لیدون قبلاً تبلیغات Super Bowl را انجام داده است. او و هالبرت ناکاگاوا، بنیانگذار Limit Break، بنیانگذاران منطقه ماشین نیز بودند.
زمانی که لیدون مدیرعامل Machine Zone بود، چند تبلیغ Super Bowl برای بازیهای Game of War: Fire Age و Mobile Strike اجرا کرد. در آن تبلیغات کیت آپتون مدل و آرنولد شوارتزنگر بازیگر نقش آفرینی کردند و لیدون گفت که این بهترین بازاریابی بود که شرکت تا به حال انجام داده است زیرا مردم سال ها تبلیغات را به یاد می آورند.
این شرکت از یک مدل کسبوکار «رایگان برای مالکیت» حمایت کرد که در آن مجموعهای از شخصیتهای انیمه توکن غیرقابل تعویض DigiDaigaku (NFT) را ارائه داد. قبلاً چندین مجموعه رایگان ارسال کرده است.
لیدون گفت که این کمپین بُعد جدیدی از تماشای تلویزیون برای تبلیغات Web3 را اضافه خواهد کرد. سال گذشته، کوینبیس هدیهای را انجام داد که در آن از کدهای QR در تبلیغات Super Bowl استفاده کرد و مقداری بیتکوین را به هرکسی که برای یک حساب ثبت نام کرد، هدیه داد.
او گفت: “من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم.” “هيچ كس [in Web3] قبلاً این کار را در تلویزیون انجام داده است. هدف این است که یک دارایی دیجیتال به دست آوریم، و در نتیجه آنها بسیار کمیاب و امیدواریم جمع آوری شوند.
چنین هدایایی در ژاپن رایج است، اما در مورد Web3 در ایالات متحده که گیمرها اغلب NFT ها را با تمسخر تماشا می کنند، چندان رایج نیست. البته، بسیاری از افراد ممکن است در صورت عدم برنده شدن آیتم های دیجیتالی در این جایزه، ناراضی باشند، زیرا Limit Break تنها ده ها هزار مورد را به شما هدیه می دهد، اما افراد بیشتری تبلیغ را با کد QR مشاهده خواهند کرد.
اما لیدون اعتماد به نفس دارد.
فکر میکنم پس از پایان کار، این امر در تلویزیون عادی خواهد شد. چون چرا این کار را نمی کنی؟» او گفت. “چرا مجموعه های دیجیتالی را در تبلیغات خود قرار نمی دهید؟”
Limit Break قبلاً شخصیت های قهرمان زن و مرد DigiDaigaku خود را در هدایای قبلی تقدیم کرده است. این بار اژدها را هدیه می دهد. لیدون گفت که این شرکت هنوز در حال بررسی جزئیاتی مانند اینکه آیا بازیکنان برای دریافت NFT به کیف پول دیجیتالی نیاز دارند یا خیر. او گفت که همکارانی که در پسزمینه کار میکنند، تلاش خواهند کرد تا آن را به یک تجربه یکپارچه تبدیل کنند.
لیدون گفت: “ما می خواهیم Limit Break یکی از پیشگامان ادغام Web3 در بازاریابی آن باشد.” “این یک تجربه انقلابی خواهد بود.”
برخی مخالفان به زمستان کریپتو و ضعف اقتصاد به عنوان دلایلی برای احتیاط اشاره کرده اند. اما لیدون گفت: «ما احساس حق بودن میکنیم زیرا کاری که انجام میدهیم کاملاً متفاوت است. همه فکر می کنند ما داریم یک تبلیغ ویدیویی می سازیم. ما در حال ایجاد یک رویداد جهانی Web3 در زمان واقعی هستیم. این کار قبلا انجام نشده است.»
آیا این نوع محتوا برای توده ها جذاب خواهد بود؟ لیدون گفت که این شرکت قبل از عرضه بازی، داراییهای بازی را عرضه میکند و او معتقد است که بر اساس واکنشهایی که تاکنون انجام شده، محبوب خواهند بود.
او گفت: «تعداد زیادی NFT و تعداد زیادی بازی Web3 در آنجا وجود خواهد داشت. ما می خواهیم خود را به عنوان یک استودیوی برتر با NFT هایی که مردم می خواهند متمایز کنیم.
عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.