چرا سرمایه گذاری نوسازی باید بیشتر استراتژیک باشد تا اختیاری؟


جلسات درخواستی از اجلاس Low-Code/No-Code را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه با ارتقاء مهارت و مقیاس‌بندی توسعه‌دهندگان شهروند، نوآوری موفقیت‌آمیز و دستیابی به کارایی داشته باشید. الان ببین.


تلاش‌های نوسازی سازمانی آن چیزی نیست که قبلا بود. زمانی که به بخش فناوری اطلاعات خانه محدود می‌شد، امروزه تلاش‌های مدرن‌سازی به درستی در دستور کار اجرایی قرار دارد.

این منطقی است. نوسازی، زمانی که به درستی انجام شود، قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و درآمد را در سراسر سازمان ها افزایش می دهد. نتیجه: مشتریان شادتر و سازمانی سالم تر.

سازمان های بیشتری این را تشخیص می دهند. بر اساس نظرسنجی اخیر Infosys از 1500 رهبر و مدیر ارشد فناوری، طی پنج سال آینده، 90 درصد از برنامه های کاربردی قدیمی با سیستم های مدرن جایگزین خواهند شد.

اما در حالی که اهمیت مدرنیزاسیون در حال افزایش است، همه تلاش‌های نوسازی به یک اندازه موفق نیستند. از یک سو، تعداد سازمان هایی که رویکردی استراتژیک برای پروژه های نوسازی خود اتخاذ کرده اند، افزایش چشمگیری داشته است. از سوی دیگر، هنوز سازمان‌های بسیاری را می‌بینیم که بر رویکرد تصادفی‌تری تکیه می‌کنند و آنها را در معرض خطرات متنوعی قرار می‌دهند.

رویداد

اجلاس امنیت هوشمند

نقش حیاتی AI و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را در 8 دسامبر بیاموزید. امروز برای پاس رایگان خود ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

چرا مدرنیزاسیون اختیاری شکست می خورد؟

در اوایل سال جاری، تیم ما برای درک بهتر وضعیت نوسازی اپلیکیشن در شرکت‌های بزرگ و کوچک تلاش کرد. در گفتگو با رهبران و مدیران فناوری اطلاعات دریافتیم که، در حالی که شرکت‌ها به طور کلی 65 درصد از بودجه اختیاری خود را بر روی پروژه‌های نوسازی سرمایه‌گذاری می‌کنند، سازمان‌های کوچک‌تر از سازمان‌های بزرگ‌تر احتمال بیشتری برای انجام این کار دارند.

این خطرناک است. به گفته رهبران تجاری که با آنها صحبت کردیم، شرکت‌هایی که برای مدرن‌سازی سیستم‌های خود به بودجه‌بندی اختیاری متکی هستند، احتمال بیشتری دارد که اختلالات مکرر و شدیدی را تجربه کنند.

هزینه‌های چنین زمان‌هایی می‌تواند بسیار زیاد باشد. بر اساس برخی برآوردها، یک دقیقه از کار افتادن سیستم می تواند تا 5400 دلار برای یک سازمان هزینه داشته باشد. در اقتصاد امروزی، تعداد کمی از سازمان‌ها می‌توانند این نوع ضرر را تحمل کنند.

چرا سرمایه گذاری استراتژیک موفق می شود

خوشبختانه، در حالی که بسیاری از سازمان‌ها هنوز به سرمایه‌گذاری اختیاری متکی هستند، اکثریت آنها متفاوت فکر می‌کنند. شرکت‌های استراتژیک‌تر و آینده‌نگر مانند یک ماراتن به مدرن‌سازی نزدیک می‌شوند و نقشه‌های راه مدرن‌سازی بهینه‌سازی شده برای سرعت، برنامه‌ریزی و تداوم ایجاد می‌کنند.

این روش چند مزیت دارد. به عنوان مثال، تفکر استراتژیک به سازمان ها اجازه می دهد تا سنجیده تر باشند. برای مثال، ما شاهد موفقیت مداوم در میان سازمان‌هایی بوده‌ایم که اجرای مرحله‌ای برنامه‌های کاربردی مدرن را پذیرفته‌اند. این رویکرد، همچنین به عنوان اجرای “همزیستی” شناخته می شود، کمتر مخرب است و تداوم کسب و کار را تضمین می کند. این به ویژه برای سیستم های بحرانی مهم است، که در هنگام از بین رفتن پرهزینه ترین هستند.

دوم، سازمان‌هایی که از نوسازی استراتژیک استقبال می‌کنند، به احتمال زیاد می‌توانند نتایج تجاری تلاش‌های خود را بیان کنند. اغراق کردن این که چقدر ارزشمند است سخت است. نزدیک به یک چهارم (24٪) از سرنخ‌های فناوری اطلاعات که با آنها صحبت کردیم گفتند که هزینه مهم‌ترین مانع برای پروژه‌های نوسازی آنها بود. درک بهتر از تأثیر مالی می تواند کمک کند. از این گذشته، اگر بتوانید به تیم مالی خود توضیح دهید که چگونه باعث افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها یا در حالت ایده‌آل، انجام هر دو به طور همزمان می‌شود، تضمین حمایت اجرایی برای یک پروژه بسیار آسان‌تر است. در واقع، 29 درصد از رهبرانی که با آنها صحبت کردیم، گفتند که داشتن یک پرونده تجاری معتبر برای اطمینان از اینکه برنامه نوسازی به اهداف خود می‌رسد، بسیار مهم است.

سوم، یک رویکرد استراتژیک تر برای نوسازی شرکت می تواند رویکرد آگاهانه تری را برای توسعه استعدادها ایجاد کند. بحران استعدادهای فناوری برای سازمان های بزرگ و کوچک واقعی است. هنگامی که از پاسخ دهندگان در مورد مهم ترین موانع بر سر راه تلاش های نوسازی آنها پرسیدیم، بیش از نیمی از آنها به شکاف مهارتی و دشواری آموزش مجدد فناوران موجود و استخدام افراد جدید اشاره کردند. تفکر بلندمدت می‌تواند به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک کند تا شکاف‌های استعداد فعلی خود را بهتر درک کنند و چگونه آنها را به روشی ساختاریافته و پایدار برطرف کنند.

رویکرد مدرن تر به مدرن سازی

برای پایان، بیایید یک عنصر را برجسته کنیم که تلاش‌های موفقیت آمیز تحول کسب‌وکار را از تلاش‌های کمتر موفق جدا می‌کند: توانایی بیان و به اشتراک گذاشتن یک دیدگاه واحد و منسجم برای مدرن‌سازی. سازمان‌هایی که موفق می‌شوند، آن‌هایی هستند که می‌توانند داستانی را تعریف کنند که افراد، فرآیند و فناوری آنها را همسو می‌کند. سازمان هایی که شکست می خورند آنهایی هستند که نمی توانند.

گوتام خانا معاون رئیس جمهور و رئیس جهانی بخش مدرنیزاسیون در Infosys است.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید