پیش نمایش عملی Company of Heroes 3 – جنگ آسان نیست


آیا جلسه ای از GamesBeat Summit Next 2022 را از دست داده اید؟ همه جلسات اکنون برای مشاهده در کتابخانه درخواستی ما در دسترس هستند. برای شروع تماشا اینجا را کلیک کنید.


کمپین های ایتالیا و شمال آفریقا در جنگ جهانی دوم وحشیانه بود، و Company of Heroes 3 نشان می دهد که مبارزه با یک نبرد آشفته در هر دو سطح تاکتیکی و استراتژیک چقدر سخت است.

من آخرین نسخه بتای بازی استراتژیک بی‌درنگ Company of Heroes 3 را در اوایل این ماه بازی کردم و نسبت به زمانی که چند بار قبل آن را بازی کردم بسیار زیباتر به نظر می‌رسد. پس از بازی، من با تهیه کننده اجرایی استیو مل در Relic Entertainment صحبت کردم، بخش سگا که بازی PC را در 23 فوریه عرضه می کند.

در این دمو توانستم ساعت ها بازی کنم. من نگاهی به آغاز بازی مبارزات انتخاباتی روی نقشه استراتژیک انداختم، جایی که متفقین در 9 ژوئیه 1943 به منطقه Gela ایتالیا حمله کردند. کنترل غزه و من طعم نبردهای تاکتیکی در فرود تک نفره و مبارزات چند نفره را چشیدم.

ساختمان ها کلید کنترل در شهرهای ایتالیا هستند.

Mele اشاره کرد که 40 نقشه تاکتیکی در بازی وجود دارد که بازتاب طیف گسترده ای از مبارزات و محیط های بازی است، در مقایسه با 22 نقشه برای Company of Heroes 2. این اعداد نقشه به شما می گوید که این یک بازی بسیار عظیم است و می توانید دلیل آن را ببینید. زمان زیادی طول کشیده تا بازی تمام شود.

مبارزات چند نفره سخت هستند

دریافت آن بسیار زیاد بود و من مشاهدات واضحی داشتم. وقتی در مقابل یک توسعه دهنده در تیم Relic چند نفره بازی کردم، سرم را به دستم رساندم. انسان ها همیشه بسیار باهوش تر از هوش مصنوعی کامپیوتر هستند. من در ابتدا در توسعه واحدها و جمع آوری منابع پیشتاز بودم، اما دشمن انسانی من در اواسط بازی از من پیشی گرفت و سپس در پایان مسلط شد.

شروع نبرد شمال آفریقا در کمپانی قهرمانان 3.
شروع نبرد شمال آفریقا در کمپانی قهرمانان 3.

من می توانستم این را با دیدن نمودار بسیار جالبی ببینم که نقاط من را در طول زمان در مقایسه با دشمنانم نشان می داد. از آنجایی که من فقط به دیدگاه تاکتیکی نگاه می کردم، هرگز نمی دانستم نقطه عطف دقیق کجاست.

Mele نکاتی را بعد از آن به من گفت که چگونه باید یک آگاهی موقعیتی از آنچه دشمن شما در حال ساختن است ایجاد کنید و پایگاه خود را برای ساخت واحدهایی برای مقابله با این تهدید به دست آورید. چیزهای زیادی برای پیگیری وجود دارد، از تایمرهای خنک کننده در توپخانه یا حملات هوایی گرفته تا جنگ منابع.

مبارزات چند نفره 1v1 یا 2v2 خواهد بود و این چیزی است که به این بازی پاهای خواهد داد. مله به من گفت یکی از چیزهایی که باید بدانم این است که یک خط واقعی برای ارتش خود داشته باشم و بیش از حد تهاجمی به آن فشار ندهم. اگر نقشه نبرد شما متکی به داشتن یک تانک است که حمله شما را هدایت می کند، وقتی با چند اسلحه ضد تانک برخورد می کنید کاملاً شگفت زده خواهید شد. این بدان معناست که وقتی به جلو فشار می آورید، برای وارد شدن به نبرد باید نیروهای تقویتی داشته باشید.

نبرد تک نفره

هجوم به سواحل ایتالیا در کمپانی قهرمانان 3.
هجوم به سواحل ایتالیا در کمپانی قهرمانان 3.

می توانید تعدادی از مبارزات تک نفره من را در ویدیوی تعبیه شده در این داستان مشاهده کنید. من زمان زیادی را در نبرد شمال آفریقا صرف کردم، جایی که ابتدا باید از یک نیروی آلمانی محاصره شده دفاع می کردم. پس از آن، من باید تهاجمی می‌رفتم و جایگاه بلندی را که انگلیسی‌های مستحکم در اختیار داشتند، می‌گرفتم. معلوم شد که می‌توانم دفاعم را (از طریق تکرار) در برابر حملات به راحتی کامل کنم. اما فهمیدن اینکه کجا برای ضدحمله‌ام جلو می‌روم، کار آسانی نبود.

در آغاز، یک نبرد مبارزاتی ایتالیایی نیز وجود داشت که در آن من مجبور شدم سربازان ساحلی خود را جمع آوری کنم و توپخانه آلمان را بیرون بیاورم. این بسیار آسان بود، زیرا من آلمانی ها را کنار زدم و سپس آنها را با استفاده از یک تیم شعله افکن از پشت بیرون آوردم. آن شعله افکن کمی ضعیف به نظر می رسید.

و بزرگترین نبردی که انجام دادم تلاش برای تصرف شهر سالرنو و منفجر کردن پل های آن قبل از رسیدن ضدحمله آلمان بود. این نبرد طول کشید و مجبور شد تعداد زیادی واحد بسازد و آنها را به مرگ بفرستد. اما در نهایت به پل ها رسیدم و ضد حمله آلمان را متوقف کردم.

در نبردهایی که در صحرا رخ می داد، مهم بود که در ارتفاعات یا پستی، چه مقدار از نیروهای دشمن را می دیدی. گاهی اوقات دشمن در سنگرها و سنگرها به خوبی محافظت می شد. استفاده از دود در این نبردها و همچنین کوبیدن دشمن با خمپاره یا توپ اهمیت داشت.

در شهرهای ایتالیا، مراقبت از همه چیز مهم بود. من مجبور بودم به تولید واحدهای جدید در خط تولید ادامه دهم، از تانک گرفته تا اسلحه های ضد تانک و انواع مختلف جوخه های پیاده نظام. و من مجبور شدم یگان‌هایم را با عجله بفرستم تا نقاط عینی، انبارهای سوخت و انبارهای مهمات را برای پیروزی در جنگ منابع ببرند. و در جایی که دو طرف در نبرد با هم برخورد کردند، من مجبور شدم از نزدیک به این عمل نگاه کنم.

همیشه داشتن سلاح های ترکیبی، مانند زره، پیاده نظام، مسلسل و بازوکا، سودمند بود، اما در بسیاری از نبردها، فقط یک تیم در مقابل دیگری بر سر یک امتیاز پیروزی بود. من مجبور شدم سربازانم را به داخل ساختمان‌ها منتقل کنم و دشمنان را با حمله از محل خارج کنم. من حتی مجبور شدم با وادار کردن سربازان برای شارژ کردن و پرتاب نارنجک به یک مکان خاص، مبارزه را مدیریت کنم.

مواقعی بود که من بیش از حد به توپخانه خارج از نقشه خود اتکا می کردم و آن را بر روی دشمنان بسیار نزدیک به سربازان خود می انداختم به این امید که آنها را عقب برانم. شاید این بدان معنا بود که توپخانه بسیار دقیق تر از واقعیت جنگ جهانی دوم بود.

گیم پلی استراتژیک

ترک سیسیل در کمپانی قهرمانان 3.
ترک سیسیل در کمپانی قهرمانان 3.

من شروع مبارزات ایتالیایی را روی نقشه استراتژیک بازی کردم که بیشتر شبیه یک صفحه شطرنج با واحدهای تانک، پیاده نظام، توپخانه، هوایی یا دریایی در مقیاس بزرگ است. شما مسئولیت یک واحد مانند یک هنگ یا گردان را بر عهده می گیرید و آن را به سبک نوبتی در سراسر نقشه حرکت می دهید.

در واقع بازی در این حالت، بسیار بالاتر از سطح نبرد تاکتیکی، و چگونگی خرج کردن منابع محدود خود بسیار سرگرم کننده است. می‌توانید به یک فرودگاه بروید و سپس هواپیماهای بیشتری را از ساحل بیاورید. آن‌ها می‌توانند به شما در بمباران‌های استراتژیک یا بازرسی کمک کنند و آلمانی‌ها را در حالت دفاعی قرار دهند، همانطور که خطوط آنها را سوراخ می‌کنید. اما هنوز باید وارد شوید و برای شهرهای کلیدی روی نقشه چنگ و دندان بجنگید.

این احساس می‌کرد که بارگیری مجدد بمباران‌های دریایی و نیروی هوایی برای همیشه طول کشیده است، اما فکر می‌کنم آنها نمی‌توانند متحدان را در آن جبهه بیش از حد قدرتمند کنند. من از نقشه استراتژیک بسیار لذت بردم و بنابراین اغلب نبردهای تاکتیکی را به صورت خودکار حل می کردم تا بتوانم در سطح استراتژیک بازی کنم. مله گفت که تیم کاملاً خوشحال است که به بازیکنان اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا می خواهند از نظر استراتژیک بجنگند یا تاکتیکی.

بهبودها

این کمپین در Company of Heroes 3 شروع می شود.
این کمپین در Company of Heroes 3 شروع می شود.

Mele گفت که تیم در طول زمان نمایشگر هدآپ (HUD) را بسیار تغییر داده است تا استفاده از آن آسان‌تر شود. من هم احساس کردم بهتر است اما نمی توانم انگشتم را روی آن بگذارم. متوجه شدم که می‌توانم ردگیری بهتری از سرد کردن توپخانه داشته باشم و با شلیک توپخانه خارج از نقشه بر روی نقشه هنگام بارگیری مجدد، از آنها استفاده کامل کنم.

همچنین متوجه شدم که آتش سوزی ها طولانی تر و کمتر یک طرفه بود. در گذشته، من تعدادی واحد را می فرستادم تا با یک واحد دشمن مقابله کنند و سپس برمی گشتم و متوجه می شدم که یک طرف یا طرف دیگر (معمولاً سربازان من) مرده اند. Mele گفت که تیم با محاسبات “زمان برای کشتن” دستکاری کرده است بنابراین احساس واقعی تر می کند.

ماموریت ها برای سطح تهاجمی مورد نیاز تنظیم شده اند، به ویژه در اولین ماموریت ها. Mele گفت که این به شما فرصتی می دهد تا قبل از اینکه خیلی عمیق وارد مبارزه شوید، مکانیک را کنترل کنید.

نتیجه

استفاده از شعله افکن در Company of Heroes 3.
استفاده از شعله افکن در Company of Heroes 3.

بازی کردن بدون گذراندن مراحل یادگیری ساخت و استفاده از واحدهای من، چالش برانگیز بود. اما این همان چیزی است که قسمت اولیه بازی در مورد آن خواهد بود.

اگر من نقصی داشتم، فراتر از حفظ خط من و سرمایه گذاری بزرگ در یک فشار به جلو روی نقشه ها بود. این همیشه کلید پیروزی به نظر می رسید. من زمان کافی برای ادامه تولید و حفظ قلمروی که تصرف کرده بودم به سختی داشتم.

اما چه علیه انسان ها و چه با هوش مصنوعی کامپیوتری می جنگیدم، هرگز این حس را نداشتم که جنگ آسان است و حریف من به راحتی قابل شکست است. این طوری باید باشد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.