چگونه هنر بازاریابی ایمیلی بصری را نشان دهیم


موضوع جالب✅
کپی جذاب و مرتبط✅
CTA قابل اجرا✅

همه اینها یک ایمیل با تبدیل بالا را تشکیل می دهند. اما یک چیز دیگر وجود دارد که به دریافت حداکثر بازگشت سرمایه از ایمیل های شما کمک می کند. این تصاویر جذاب است. Vennage فاش کرده است که 49٪ از بازاریابان بازاریابی بصری را برای استراتژی بازاریابی خود “بسیار مهم” ارزیابی می کنند. سه روز بعد، مردم احتمالاً تنها 10 درصد از اطلاعاتی را که می شنوند به خاطر خواهند آورد، اما 65 درصد از اطلاعات را اگر با تصویر مناسب ارائه شود، به خاطر خواهند آورد.

بنابراین، اگر می‌خواهید ایمیل‌های شما تغییری ایجاد کند و مشترکان را وادار به اقدام کنند، استفاده از تصاویر بصری ضروری است.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به انواع مختلف تصاویر و رسانه های غنی بیندازیم که می توانید از آنها برای افزایش جذابیت زیبایی شناختی ایمیل استفاده کنید.

1. تصاویر

تصاویر استاتیک در درجه اول قرار می گیرند، زیرا آنها بخش اساسی و در عین حال قانع کننده ای از بازاریابی ایمیل بصری هستند. چه بخواهید محصول خود را با یک تصویر زیبا نمایش دهید یا محتوا را با بردارها تجزیه کنید، تصاویر به کارتان می آیند. اگر می‌خواهید متن طولانی را کنار بگذارید، از تصاویر مرتبط به همراه یک کپی واضح استفاده کنید.

به این ایمیل توسط Touch of Modern نگاهی بیندازید. آن‌ها هنر عکاسی محصول را به تصویر کشیده‌اند و تصویری عالی را ارائه کرده‌اند که خریداران را جذب می‌کند.

منبع

2. تصاویر

از تصاویر می توان به عنوان یک ابزار قدرتمند داستان سرایی در ایمیل ها استفاده کرد. طبق یک نظرسنجی، تصاویر و اینفوگرافیک‌ها نسبت به بسیاری دیگر از عناصر بصری بهتر عمل می‌کنند. به جای استفاده از تصاویر استوک، می توانید از تصاویر معنی دار استفاده کنید که ارزش بیشتری به ایمیل ها می بخشد.
در اینجا ایمیلی از هری است که از یک تصویر برای به تصویر کشیدن عالی بودن بسته های شستشوی صورت آنها استفاده می کند.

منبع

3. تصاویر سه بعدی

تصاویر سه بعدی در دهه 1970 به وجود آمدند. آنها هویت خود را در طراحی وب تثبیت کردند و به تدریج راه خود را به ایمیل ها باز کردند. این تصاویر به طراحی ایمیل مسطح عمق می بخشد و طراوت را به صندوق ورودی مشترک می بخشد.
Burberry یک تصویر سه بعدی زیبا برای تبلیغ فضاهای باز خود در ایمیل گنجانده است.

4. GIF

اجازه دهید شما را به اولین استفاده از GIF در ایمیل ها برگردانم.
در سال 2007، Lake Champlain Chocolates فایل‌های GIF را در ایمیل‌های خود گنجانده بود و در کمال تعجب، 49 درصد تبدیل‌های بیشتری را به همراه داشت.

سپس، در سال 2014، دل 109٪ درآمد (marketingsherpa) را با کمک یک تصویر متحرک لپ تاپ در ایمیل به دست آورد.

GIF های متحرک در موارد استفاده مختلف بسیار مفید هستند، همانطور که در زیر مورد بحث قرار می گیرد:

  • نمایش طیف عظیمی از محصولات موجود در فروشگاه تجارت الکترونیک شما
  • الهام بخش هوس سرگردانی در خوانندگان با تصاویر فریبنده از مقصد
  • نشان دادن استفاده از محصولات شما
  • تبلیغ نمایش جدیدی که در پلتفرم OTT شما منتشر شده است
  • اجرای ایمیل مارکتینگ مبتنی بر مناسبت
  • متحرک سازی تایپوگرافی برای جلب توجه به یک پیام مهم

Anthropologie از انیمیشن های اکشن برای نمایش محصولات خود استفاده کرده است. راحتی و زیبایی شناسی را به تصویر می کشد و خوانندگان را به خرید ترغیب می کند.

5. انیمیشن های سه بعدی

انیمیشن های سه بعدی یک پله بالاتر از GIF هستند. اگر می خواهید تجربه کاربری را بیشتر کنید، از GIF های سه بعدی مانند Lyft استفاده کنید.

منبع

6. تصاویر متحرک

تصویرسازی با انیمیشن ها یک رفتار بصری است. آنها در گفتن داستان برای مشترکین کمک می کنند. اگر از ضرب المثل “نمایش، نگو” استفاده می کنید، سعی کنید از تصاویر متحرک در ایمیل های خود استفاده کنید.
Grammarly مثال کاملی از استفاده از تصاویر متحرک در ایمیل خود برای تبلیغ فروش نیمه شب ارائه می دهد. جغد متحرک و ساعت ترکیبی عالی برای انتقال پیام هستند.

7. سینماگراف

گیف‌ها قطعه‌هایی هستند که از یک ویدیو یا یک انیمیشن پخش شده در یک حلقه گرفته می‌شوند. از سوی دیگر، سینماگراف ها انیمیشن های پیچیده ای با حلقه ای بی پایان هستند که مشترک را به لحظه های گذشته بازمی گرداند.
در اینجا یک نمونه ایمیل توسط Detour Coffee Roasters آورده شده است که استفاده از فیلمبرداری را در ایمیل خوش آمدگویی آنها نشان می دهد.

مانند گیف ها، می توانید از سینماگراف در صنعت مخابرات استفاده کنید و به ایمیل های خود حس بصری اضافه کنید. این کنجکاوی مشترک را تحریک می کند و آنها را وادار می کند برای تماشای نمایش یک اشتراک OTT بخرند.

8. فیلم ها

به دو روش می توانید ویدیوها را در ایمیل ها اضافه کنید.

  1. یک تصویر کوچک ویدیو را با دکمه پخش قرار دهید و خواننده را به صفحه فرود ببرید.
  2. ویدیو را در خود ایمیل جاسازی کنید و اجازه دهید در آن پخش شود.

گزینه اول بسیار ساده است، زیرا شما فقط باید یک تصویر ثابت را در ایمیلی که یک تصویر کوچک ویدیو را شبیه سازی می کند، جاسازی کنید.
در اینجا یک مثال است.

گزینه دوم به تخصص کدنویسی نیاز دارد. اگر می خواهید از ویدیوهای جاسازی شده در ایمیل استفاده کنید، باید پشتیبانی از سرویس گیرنده ایمیل را نیز در نظر بگیرید.
برای تجربه یک ویدیوی جاسازی شده در آن، به این الگوی ایمیل نگاه کنید.

چند ایده اضافی برای متمایز کردن ایمیل ها

  1. می توانید از طرح تک رنگ با یک رنگ در ایمیل ها استفاده کنید.
  2. برای تقویت سلسله مراتب بصری و خواندن ایمیل ها تا انتها، گرادیان ها را اضافه کنید. حتی می توانید با دکمه های CTA نوآورانه با گرادیان آزمایش کنید.
  3. کلید استفاده موثر از تصاویر، پیروی از اصول سلسله مراتب بصری است. اجزای ایمیل را در یک الگوی Z یا F شکل بچینید تا خوانندگان را راهنمایی کنید. همچنین، بهترین شیوه های دسترسی را رعایت کنید.

نکات حرفه ای برای افزودن تصاویر بصری در ایمیل ها

  1. نسبت متن به تصویر باید در 80:20 حفظ شود.
  2. از آنجایی که کلاینت‌های ایمیل تصاویر را به‌طور پیش‌فرض مسدود می‌کنند، یک متن جایگزین مناسب به هر تصویر اضافه کنید. همچنین اگر مشترک ایمیل را با تصاویر خاموش مشاهده کند، مفید خواهد بود. این بهترین روش دسترسی مهم است و به خوانندگان صفحه در انتقال پیام به مشترکین دارای اختلال بینایی کمک می کند.
  3. اطلاعات مهم و CTA را در تصاویر اضافه نکنید.
  4. یک ایمیل تمام تصویر باعث ایجاد فیلترهای هرزنامه می شود و نرخ تحویل ایمیل شما را با مشکل مواجه می کند.
  5. به هر قیمتی از عکس های استوک خودداری کنید. اگر می خواهید تأثیری ماندگار در ذهن مشترک بگذارید، عکس های واقعی بهتر عمل می کنند.
  6. انیمیشن ها نباید بین 2 تا 55 هرتز چشمک بزنند. در غیر این صورت وضعیت صرع حساس به نور را تشدید می کند.
  7. برای اطمینان از بارگیری سریع، برگه ها را روی اندازه فایل ایمیل بسته نگه دارید. از قطع شدن پهنای باند اینترنت کاربر جلوگیری می کند.
  8. در حین افزودن فایل‌های GIF و ویدیوهای جاسازی‌شده، یک بک گراند مناسب برای کاهش مشکلات رندر اضافه کنید.
  9. از تصاویر عاقلانه استفاده کنید بدون اینکه از تخته عبور کنید.
  10. ایمیل ها را به گونه ای آزمایش کنید که در تمام سرویس گیرندگان و دستگاه های اصلی ایمیل به خوبی ارائه شوند.

بسته بندی

آن زمان هایی را به خاطر دارید که قالب بندی ایمیل ها با چیزی بیش از یک تصویر غیرممکن به نظر می رسید؟ و اکنون، ما گزینه‌های بسیار زیادی برای کاوش و سرگرم‌کننده‌تر کردن ایمیل‌هایمان داریم. علاوه بر تصاویر بصری، حتی می‌توانید از تعامل برای افزایش جذابیت بصری استفاده کنید. تست کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

کلاه های خلاقانه خود را به سر بگذارید تا طرح های ایمیلی ایجاد کنید که با مشترکین ایمیل شما طنین انداز شود. به نوبه خود نتایج بی نظیری را از نظر نرخ باز، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه برای شما به ارمغان می آورد.

اعتبار تصویر ویژه: ارائه شده توسط نویسنده. متشکرم!

دیشا بات (دیو)

دیشا بات (دیو)

Disha Bhatt (Dave) به عنوان یک استراتژیست محتوا در Email Uplers کار می کند. او یک دندانپزشک است که صدایش را در کلمات و موضوعات فنی یافته است. او عاشق نوشتن سفرنامه ها و داستان های کوتاه عاشقانه در اوقات فراغت خود است.