کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS نشان دهنده درصد افزایش هوش مصنوعی آمازون است


جلسات درخواستی از اجلاس Low-Code/No-Code را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه با ارتقاء مهارت و مقیاس‌بندی توسعه‌دهندگان شهروند، نوآوری موفقیت‌آمیز و دستیابی به کارایی داشته باشید. الان ببین.


در AWS re:Invent این هفته، آمازون کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS را راه‌اندازی کرد، شکلی از مستندات هوش مصنوعی مسئول برای کمک به مشتریان برای درک بهتر خدمات هوش مصنوعی ارائه شده توسط رهبر محاسبات ابری.

به گفته سوتلانا سیکولار، تحلیلگر گارتنر، کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS سیگنالی هستند که آمازون در حال انجام حرکت‌هایی برای رسیدن به رقبای خود در پذیرش هوش مصنوعی مسئولانه است.

Sicular به VentureBeat گفت: در گذشته، آمازون «هوش مصنوعی مسئول را انکار می‌کرد» و از رقبای خود، از جمله مایکروسافت و گوگل، در رسیدگی به مسائل مربوط به هوش مصنوعی عقب افتاد.

او گفت، اما آمازون “سابقه بسیار خوبی در رسیدن به زمانی دارد که آنها فکر و تلاش و منابع خود را برای رسیدن به عقب نگه دارند.” “آنها متوجه شدند که این جدی است و به نفع همه است تا شفافیت داشته باشد، زیرا در غیر این صورت رقابتی نخواهند بود.”

رویداد

اجلاس امنیت هوشمند

نقش حیاتی AI و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را در 8 دسامبر بیاموزید. امروز برای پاس رایگان خود ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS مخزن هوش مصنوعی مسئولی را ارائه می‌دهند

طبق یک پست وبلاگ آمازون، کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS «مکانی واحد برای یافتن اطلاعات در مورد موارد استفاده مورد نظر و محدودیت‌ها، انتخاب‌های طراحی هوش مصنوعی مسئول، و بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی و استقرار و بهینه‌سازی عملکرد برای خدمات هوش مصنوعی ما به مشتریان ارائه می‌دهند.» این شرکت گفت که آنها به مسائلی از جمله انصاف و تعصب، توضیح پذیری، استحکام، حاکمیت، شفافیت، حریم خصوصی و امنیت رسیدگی می کنند.

سه کارت خدمات اولیه ارائه شده برای نرم افزارهایی هستند که با مسائل حساس جمعیت شناختی سروکار دارند، از جمله Amazon Textract – AnalyzeID، Amazon Transcribe – Batch (انگلیسی-آمریکا) و Amazon Rekognition – Face Matching. کارت سوم به مسائل مربوط به ابزار بحث‌برانگیز می‌پردازد که در سال 2019، زمانی که آمازون مطالعه‌ای را به چالش کشید و گفت که این فناوری برای شناسایی جنسیت افراد با رنگ پوست تیره‌تر تلاش می‌کند، خبرساز شد. پس از قتل جورج فلوید سیاه پوست غیرمسلح در سال 2020 در حین دستگیری، این شرکت استفاده پلیس از نرم افزار تشخیص چهره خود را متوقف کرد.

اکنون، کارت سرویس جدید هوش مصنوعی AWS می‌گوید از تصاویری که خیلی تار و دانه‌دار هستند و نمی‌توانند توسط انسان تشخیص داده شوند یا قسمت‌های زیادی از صورت توسط مو، دست و سایر اشیاء مسدود شده است، پشتیبانی نمی‌کند. ”

گام های اخیر آمازون به سمت هوش مصنوعی مسئول

سیکولار خاطرنشان کرد که آمازون در سال‌های اخیر گام‌هایی به سمت هوش مصنوعی مسئول برداشته است، از جمله استخدام نویسندگان الگوریتم اخلاقی، آرون راث و مایکل کرنز، به‌عنوان محقق آمازون در سال 2020.

کرنز، استاد دانشگاه پنسیلوانیا – و محقق آمازون از سال 2020 – به رویترز گفت که تصمیم برای صدور کارت ها به دنبال ممیزی حریم خصوصی و عادلانه نرم افزار این شرکت است. او گفت که این کارت‌ها نگرانی‌های مربوط به اخلاق هوش مصنوعی را به صورت عمومی در زمانی که مقررات فناوری در افق بود، برطرف می‌کند.

او گفت: “بزرگترین چیز در مورد این پرتاب تعهد به انجام این کار به صورت مستمر و گسترده است.”

کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS بر اساس تلاش‌های مرتبط مایکروسافت، گوگل و IBM ساخته شده‌اند. Krishnaram Kenthapadi، دانشمند ارشد شرکت مشاهده‌پذیری ML Fiddler AI، گفت: «راه‌اندازی کارت‌های خدمات هوش مصنوعی AWS گامی در جهت درست به سمت ساخت هوش مصنوعی مسئولانه از طریق طراحی است. او گفت: «این کار بر اساس یک خط کار مرتبط مانند برگه‌های داده، کارت‌های مدل، برگه‌های اطلاعات، کارت‌های سیستم و ABOUT ML در راستای معیارسازی و شفاف‌سازی مجموعه‌ها، مدل‌ها و سیستم‌های یادگیری ماشین است.»

سیکولار گفت: «آنها گام‌های اولیه بسیار خوبی هستند. در ابر.

او توضیح داد: “من فکر می کنم این بخشی از رقابت با مایکروسافت است.” “ولی [Amazon] تاکید زیادی بر مسئولیت دارد [now]. این بسیار تأثیرگذار است.»

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.