رویداد آنلاین GameBeat Summit: Into the Metaverse 3 در 1-2 فوریه برگزار می‌شود | دین بیت


جلسات درخواستی از اجلاس Low-Code/No-Code را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه با ارتقاء مهارت و مقیاس‌بندی توسعه‌دهندگان شهروند، نوآوری موفقیت‌آمیز و دستیابی به کارایی داشته باشید. الان ببین.


برخی از مردم فکر می کنند متاورژن در حال فروپاشی است. McKinsey فکر می کند که تا سال 2030 به ارزش 5 تریلیون دلار خواهد رسید. این همان چیزی است که ما آن را فضای امکان بسیار گسترده می نامیم.

اهالی بازی به این نوع زمین بازی همه یا هیچ عادت دارند. ما سعی خواهیم کرد با سومین رویداد سالانه خود، GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3، دیدن فرصت‌های آینده برای بازی و متاوز را آسان‌تر کنیم. متاورس

من خوشحالم که اعلام کنم در این رویداد فقط آنلاین که از 1 تا 2 فوریه 2023 برگزار می شود، بلندگوهای متنوعی خواهیم داشت. ما بر روی بازی های سنتی و آینده متاورز بازی تمرکز خواهیم کرد. ما روند شتاب دهنده هوش مصنوعی مولد به نقش برندها در متاورس را بررسی خواهیم کرد.

تحقیقات انویدیا
آیا می‌توانیم دارایی‌هایی را برای متاورس به‌طور خودکار تولید کنیم؟ منبع تصویر: Nvidia Research

ما اولین کنفرانس متاورس خود را در ژانویه 2021 انجام دادیم، تقریباً هشت ماه قبل از اینکه مارک زاکربرگ اعلام کرد که متاورس هدف اوست و نام شرکت خود را به متا تغییر می‌دهد. همه چیز همانطور که او پیش بینی کرده بود هنوز درست نشده است، اما او همچنان روی متاوز سرمایه گذاری می کند. و مانند بسیاری از مردم خارج از کشور، ما فقط احساس می‌کنیم که در آغاز یک تغییر گسترده و عمیق در تمام جامعه هستیم، نه بازی‌ها.

ما موضوع متقاطع علمی تخیلی، فناوری و بازی‌هایی را که از سال 2016 در رویدادهای خود دنبال کرده بودیم ادامه خواهیم داد. ما از نظراتی مانند جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا الهام گرفته‌ایم که گفت: “ما “در داستان های علمی تخیلی زندگی می کنم.” اشاره او به پیشرفت های سریع در فناوری و جامعه به دلیل پیشرفت هایی بود که شبکه های عصبی یادگیری عمیق را فعال کرد – یا هوش مصنوعی که در نهایت کار کرد. این حدود هشت سال پیش بود.

ما از روزهای زندگی دوم، زمانی که ویل رایت، سازنده SimCity گفت که «کپی گوش سگی از Snow Crash، طرح کسب‌وکار برای هر استارت‌آپ در سیلیکون ولی است، فاصله زیادی گرفته‌ایم». به نظر می‌رسید که متاورس پس از مدتی ناپدید شد که اکثر آن کلون‌ها به جز خود Second Life از بین رفتند.

نقشه بازار A16z برای هوش مصنوعی مولد در بازی ها.
نقشه بازار A16z برای هوش مصنوعی مولد در بازی ها.

با این حال در وسط کووید، بازی‌های متصل شادی را بازگرداندند. در طول همه‌گیری، فهمیدیم که خوب است بگوییم خوب نیستیم. و خوب بود که بگوییم بازی‌ها به ما کمک کردند تا با آن مقابله کنیم. طاعون زندگی مجازی را بی ارزش کرد.

مفهوم متاورس در طول همه گیری همه گیر دوباره زنده شد زیرا مردم معتقد بودند که ما را از انزوای آنلاین نجات می دهد. واضح است که ما دوباره در وضعیتی هستیم که داشتن یک استراتژی متاورس یا برنامه Web3 ضروری است. رویداد ما به بررسی این چشم انداز ایده ها کمک می کند و ایده هایی را که منطقی هستند بررسی می کند.

اکنون هوانگ، جیمز گورتزمن از A16z و تعداد زیادی از افراد دیگر در مورد اینکه چگونه شتاب سریع هوش مصنوعی مولد سازندگان را قادر می‌سازد تا بی‌نهایت بهره‌ورتر شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بینش‌های متاورزی خود را با اشیاء متحرک سه‌بعدی به‌طور خودکار تولید کنند، هیجان‌زده هستند. ما در این هیجان سهیم هستیم و از کارشناسان خواسته ایم مانند تام پیگوت، مدیرعامل Ludo که از هوش مصنوعی مولد در جعبه ابزار خود برای توسعه دهندگان بازی استفاده می کند، در مورد آن صحبت کنند. در گفتگو با ادوارد ساعتچی، مدیر عامل Fable، سازنده ابرآینده هوش مصنوعی The Simulation، روند جالب قرار دادن شخصیت‌های هوش مصنوعی را در دنیای بازی بررسی خواهیم کرد.

کوری دکترو نویسنده علمی تخیلی، روزنامه نگار، فعال و مدافع منبع باز است.
کوری دکترو نویسنده علمی تخیلی، روزنامه نگار، فعال و مدافع منبع باز است.

همچنین خوشحالم که توجه داشته باشم که کوری دکترو نویسنده داستان های علمی تخیلی، فعال، روزنامه نگار و مدافع فناوری منبع باز یکی از سخنرانان ما خواهد بود. او نویسنده کتاب های بسیاری است که جدیدترین آنهاست رادیکال شده و پیاده روعلمی تخیلی برای بزرگسالان; سرمایه داری چوکپوینت، غیرداستانی درباره انحصار و بازارهای کار خلاق. در زندگی واقعی، یک رمان گرافیکی; او همچنین Attack Surface را نوشت که دنباله بزرگسالان مستقلی برای Little Brother است.

همانطور که جیسون روبین متا در رویداد قبلی به ما گفت، می بینیم که سرنوشت بازی با متاورس در هم تنیده شده است. شما نمی توانید بدون موتور بازی، دنیاهای متحرک سه بعدی متاورس را بسازید و افرادی که اکنون چگونه از موتورهای بازی استفاده می کنند، توسعه دهندگان بازی هستند.

کریس کاکس مدیرعامل هاسبرو است.

به طور فزاینده ای، کسانی که متاورس صنعتی و فیلم های تعاملی را می سازند، از موتورهای بازی نیز استفاده می کنند، اما استعداد در بازی تودرتو است. این مسابقه برای ساخت متاورس مزایای spinoff خود را دارد. افراد خارج از بازی ارزش چیزی را که ایجاد کرده است، می بینند، مانند ناسا در دهه 1960 و مسابقه فضایی مزایای بسیاری را برای صنایع دیگر، از تراشه های نیمه هادی گرفته تا تفلون، به همراه داشت.

ما مشتاقانه منتظر گفتگوی کنار آتش بین مایکل متزگر، شریک Drake Star Partnres، و کریس کاکس، مدیر عامل Hasbro، اسباب‌بازی معروفی هستیم که سرمایه‌گذاری زیادی در دنیای دیجیتال بازی‌ها انجام داده است.

لیزا کازماس هانسون، رئیس نیکو پارتنرز
لیزا کازماس هانسون، رئیس نیکو پارتنرز

برای دریافت دیدگاه بین المللی، از هیرونائو کونیمیتسو، مدیر عامل Thirdverse، سازنده ژاپنی وب 3 و بازی های واقعیت مجازی مانند Altair Breaker و Captain Tsubasa: Rivals استفاده می کنیم که به ما کمک می کند نمای فرا وجهی را از دیدگاه منحصر به فرد خود ببینیم. . لیزا کازماس هانسون، رئیس نیکو پارتنرز، هیئتی را نیز مدیریت خواهد کرد که نگاهی اجمالی به بقیه آسیا در مورد متاورس به ما می دهد.

شریدان تاتسونو، مدیر شرکت تحقیقاتی Dreamscape Global، با صحبت در مورد اینکه چگونه بازی‌ها می‌توانند تغییرات آب و هوایی را در فراجهان شبیه‌سازی کنند، ما را به مسیر جدیدی می‌برد.

جردن فراگن.
جردن فراگن.

رایان مک درموت از شرکای مصمم، که به ما کمک می کند چشم انداز اقتصاد در سال 2020 را ببینیم، با آخرین چشم انداز خود در مورد محل تلاقی روند بازی و روندهای اقتصاد کلان بازخواهد گشت. تد شیلوویتز، آینده پژوه در پارامونت پیکچرز، به بررسی دیدگاه هالیوود برای متاورژن کمک خواهد کرد. و ریچارد هوگ از قانون هوگ و خالق قانون قانونی مجازی جنبه های قانونی و نظارتی متاورس را بررسی خواهند کرد.

ریچل کاسر جلسه ای را در رویداد GamesBeat Summit Next 2022 مدیریت می کند.

کارکنان GameBeat خودمان – از جمله من، جردن فراگن، و ریچل کاسر نیز برای مدیریت پانل‌ها آماده هستند و به ما کمک می‌کنند تا برخی از جالب‌ترین پانل‌ها را که می‌توانیم سازماندهی کنیم. موضوعات ما همچنین اخلاق متاورس، زنان در بازی و متاورس، موضوعات گوناگونی، نقش بلاک چین، محتوای تولید شده توسط کاربر، متاورس بلادرنگ، مهار سمیت و تشویق رفتار خوب، گردآوری متاورس، سرمایه گذاری و روندهای M&A و موارد دیگر.

متاورس چگونه خواهد شد؟ آیا باغ‌های دیواری بر آن تسلط خواهند داشت یا ما یک متاورز باز را خواهیم دید؟ شاید شاهد یک کشمکش مداوم، یین و یانگ بین تمرکززدایی و تمرکز باشیم.

متیو بال در صفحات پایانی کتاب خود گفت: متاورس، وقتی صحبت از رابطه بین مردم و فناوری می شود، این اعتماد هرگز مهمتر از این نبوده است. آیا ما به پلتفرم های خود اعتماد داریم که منافع ما را در دل دارند؟

این مسئولیت ما به عنوان یک مردم است که متاواژه را به روشی آرمان‌شهری و نه دیستوپیایی انجام دهیم. همه ما در یک شبیه سازی زندگی نمی کنیم. همانطور که بال در کتابش گفت، ما آژانس داریم.

هنوز کمی زمان برای ارائه سخنرانان به ما در این پیوند وجود دارد. ما در حال برنامه ریزی برای به نمایش گذاشتن مجموعه متنوعی از تعداد زیادی از سخنرانان در این رویداد هستیم. از حامیان مالی نیز استقبال می شود. به سلامتی، و امیدوارم اقامت شما در متاورز عالی باشد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.