گزارش: 81 درصد موافقند که تجربه مثبت محصول دیجیتال بر رشد کسب و کار تأثیر می گذارد


جلسات درخواستی از اجلاس Low-Code/No-Code را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه با ارتقاء مهارت و مقیاس‌بندی توسعه‌دهندگان شهروند، نوآوری موفقیت‌آمیز و دستیابی به کارایی داشته باشید. الان ببین.


ارتباط بین محصولات دیجیتال و رشد شرکت هرگز قوی‌تر نبوده است.

طبق یک مطالعه جدید از Harvard Business Review Analytic Services and Gainsight، کسب و کارها به طور فزاینده ای به محصولات دیجیتال به عنوان یک استراتژی رشد کارآمد و بادوام برای غلبه بر عدم اطمینان اقتصادی متکی هستند.

93 درصد از افرادی که به مطالعه HBRAS/Gainsight پاسخ دادند، گفتند که تیم های محصول باید تا حدودی مسئولیت مشارکت در رشد درآمد سازمان را داشته باشند. 81٪ کاملاً موافق هستند که یک تجربه قوی از محصول دیجیتال تأثیر مثبتی بر رشد کسب و کار دارد. 76٪ ارائه یک تجربه محصول دیجیتالی موثر را اولویت “بسیار بالا” یا “بالا” می دانند.

منبع تصویر: Gainsight.

علیرغم آگاهی از اثربخشی تجارب مثبت محصول، شرکت‌ها در اجرا با چالش‌هایی روبرو هستند و به دنبال بهترین شیوه‌ها هستند تا به آنها کمک کند تا از این فرصت برای رشد درآمد پایدار استفاده کنند. حتی اگر پاسخ دهندگان ارزش تجربه محصول را درک کردند، تنها 39٪ می گویند که سازمان آنها موفق شده است با ابتکارات تجربه محصول به سودآوری بیشتری دست یابد. بدتر از آن، فقط 16٪ به شدت موافق هستند که سازمان آنها از تجربه محصول دیجیتالی که ارائه می دهد راضی است، و 40٪ تجربه کلی محصول دیجیتالی را که ارائه می کنند به سادگی “خوب” ارزیابی می کنند.

رویداد

اجلاس امنیت هوشمند

نقش حیاتی AI و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را در 8 دسامبر بیاموزید. امروز برای پاس رایگان خود ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

برای غلبه بر چالش‌های اتخاذ رشد مبتنی بر محصول، سازمان‌ها در حال بررسی تعدادی از رویکردها هستند:

  • 40٪ به تیم های محصول بینش داده بهتری ارائه می دهند تا تجربه محصول دیجیتال موثرتری را ارائه دهند.
  • 43 درصد قصد دارند تمرکز خود را بر بهبود دانش کارگران از تجربه محصولات دیجیتال افزایش دهند.
  • 58 درصد گفتند که از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده استفاده می کنند که داده های استفاده از محصول را جمع آوری می کند تا بفهمد مشتریان چگونه از محصولات دیجیتالی خود استفاده می کنند.

میکی آلون، موسس و مدیر ارشد فناوری Gainsight PX در Gainsight، گفت: با استفاده از تجزیه و تحلیل مشتری و فناوری‌های شخصی‌سازی، شرکت‌ها می‌توانند از صرفه‌جویی در مقیاس بدون از دست دادن تماس شخصی بهره ببرند.

خدمات تحلیلی بازبینی کسب و کار هاروارد از طریق یک نظرسنجی آنلاین که از ژوئیه تا آگوست 2022 انجام شد، 275 عضو از مخاطبان بازنگری کسب و کار هاروارد را مورد نظرسنجی قرار داد. پاسخ دهندگان در صورتی که سازمانشان محصولات دیجیتالی ساخته است و آیا با آن محصولات آشنایی دارند، واجد شرایط تکمیل نظرسنجی هستند.

گزارش کامل Gainsight را بخوانید.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.