Data.ai: مصرف کنندگان 129 میلیارد دلار برای خریدهای درون برنامه ای در سال 2022 هزینه کردند


در GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3 که از 1 تا 2 فوریه برگزار می‌شود، با رهبران بازی‌ها و متاورس آنلاین ارتباط برقرار کنید. اینجا ثبت نام کنید.


گزارش پایان سال 2022 توسط Data.ai نشان می دهد که هزینه مصرف کنندگان برای خریدهای درون برنامه ای و مواد مصرفی به 129 میلیارد دلار خواهد رسید. این نشان دهنده یک انقباض جزئی در بازار است که 2 درصد کمتر از 131 میلیارد دلار در سال 2021 است.

با توجه به فشار اقتصادی نزولی بر بازار، این افت جزئی پیش بینی می شود. یکی دیگر از عواملی که باعث این تغییر می شود محدودیت های کمتر COVID-19 است. مصرف کنندگان بیشتر از سال 2020 درآمد قابل تصرف خود را صرف تجربیات می کنند.

iOS در مقابل اندروید

اپ استور اپل همچنان بیشتر از گوگل پلی هزینه می کند. انتظار می‌رود که هزینه‌های درون‌برنامه‌ای در iOS به ۸۳ میلیارد دلار برسد در حالی که اندروید ۴۶ میلیارد دلار باقی‌مانده را به خود اختصاص خواهد داد.

هر دو اپ استور اپل و گوگل پلی احساس کردند که بازار در حال خنک شدن است. هر دو پلتفرم شاهد کاهش تعداد سالانه خود تقریباً با یک نرخ بودند. این به این معنی است که اپل همچنان حدود 65 سنت از هر دلاری که در برنامه های تلفن همراه خرج می شود را در سال جاری تشکیل می دهد.

رویداد

GamesBeat Summit: Into the Metaverse 3

به انجمن GamesBeat بپیوندید آنلاین، 1-2 فوریه، برای بررسی یافته ها و روندهای در حال ظهور در متاورس.

اینجا ثبت نام کنید

بازی‌ها همچنان بیشترین هزینه‌ها را در هر دو پلتفرم، به ویژه در اندروید، به خود اختصاص می‌دهند.

در حالی که هزینه ها کند شده است، تعداد نصب های برنامه برای اولین بار در سال همچنان در حال افزایش است. در مقایسه با 140 میلیارد دانلود و رشد 8 درصدی در سال 2021، Data.ai 151 میلیارد دانلود را در سال 2022 با رشد 9 درصدی پیش بینی کرده است. این بدان معناست که امسال ۱۱ میلیارد اپلیکیشن دیگر دانلود شده است.

دستگاه های اندرویدی این رشد را پیش می برند. دانلودهای جدید در گوگل پلی 12 درصد افزایش یافت و به حدود 117 میلیارد رسید. در مقایسه، دانلودها در iOS تقریباً ثابت هستند و 1٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به نزدیک به 34 میلیارد رسیده است.

در حالی که iOS در دانلود متوقف شده است، کاربران اندروید در بازارهای نوظهور باعث رشد دانلودها می شوند. این کاربران 73 درصد از دانلود اپلیکیشن های جهانی را به خود اختصاص داده اند. با این حال، این گروه 28 درصد از هزینه ها را به خود اختصاص داده است. در حالی که ممکن است Alphabet هنوز این دستاوردها را احساس نکند، این خرید کاربر می تواند به معنای واقعی کلمه در آینده سود سهام را به همراه داشته باشد.

بازی های برک آوت Data.ai

در حالی که شگفتی‌های زیادی در بازی‌های برتر سال 2022 Data.ai وجود ندارد، نسخه‌های موبایلی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های مورد علاقه همچنان عملکرد خوبی دارند. Diablo Immortal و League of Legends: Wild Rift توانستند در رتبه 10 برتر هزینه های مصرف کننده در سراسر جهان قرار بگیرند. در همین حال، نسخه موبایل Apex Legends EA در بین کاربران فعال ماهانه شماره 6 بود.

قابل‌توجه، بومی‌سازی‌های چینی عناوین برتر در حال اجرای همتایان اصلی خود هستند. بازی برای صلح بر اساس Player Unknown’s Battlegrounds ساخته شده است در حالی که Battle of Golden Spatula یک نسخه بومی سازی شده از Teamfight Tactics است.

گزارش کامل Data.ai، از جمله داده‌های مربوط به برنامه‌های غیربازی، اکنون در دسترس است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.