تمام جلسات درخواستی از اجلاس امنیت هوشمند را در اینجا بررسی کنید.
در طول حرفهام در فناوری، آموختهام که ترس از شکست میتواند تیمهای محصولات دیجیتال را عقب نگه دارد. برعکس، من دیده ام که وقتی آنها جسورانه عمل کنند چه اتفاقی می افتد.
من روی فناوری مکان یابی پیشگامانه کار کرده ام که ورودی های اتاق اورژانس را برای بیمارستان ها در سراسر جهان برای یک مشتری که سیستم های ناوبری خودرو می سازد، ترسیم کرده است. من به دولت ایالات متحده کمک کردم تا اولین سیستم آدرس دهی نقطه ای را در ایالات متحده جمع آوری و بسازد، که به برخی از ارائه دهندگان نجات کمک کرد تا مکان دقیق فرد را مشخص کنند، درست به موقع برای کمک به قربانیان طوفان کاترینا در سال 2004 در یافتن ایمنی. هنگامی که رهبران فناوری، تیم های محصول و مهندسان برای مقابله با یک چالش بزرگ برمی خیزند، نه تنها تجربه کاربری بهتری (UX) ایجاد می کنند، بلکه می توانند زندگی را آسان تر کنند و حتی آنها را نجات دهند.
با این حال، بسیاری از شرکتهای فناوری موفق نمیشوند عالی باشند و در عوض به اندازه کافی خوب رضایت میدهند. چرا؟ زیرا خطرات مالی و اعتباری بسیار زیاد است. فشار برای ارائه محصولی که کار می کند واقعی است. بنابراین، رهبران فناوری و تیمهای مهندسی محصول آنها اغلب با خیال راحت بازی میکنند: آنها میترسند در غیر این صورت عمل کنند.
شرکتهای فناوری باید ترسی را که کارمندان هنگام انجام نوسانات بزرگ دارند را از بین ببرند – ترس از اینکه تصمیم اشتباه باعث اخراج شما شود. و، این تغییر طرز فکر باید با رهبری شرکت آغاز شود: در سال 2021، 43 درصد از کارآفرینان آمریکایی گزارش دادند که از شکست می ترسند، که می تواند باعث تاخیر در تصمیم گیری، آسیب به رشد محصول و تضعیف روحیه تیم شود.
رویداد
اجلاس امنیت هوشمند بر حسب تقاضا
نقش حیاتی هوش مصنوعی و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را بیاموزید. امروز جلسات درخواستی را تماشا کنید.
اینجا را تماشا کنید
ریسکهای بزرگ آسان نیست، اما مسیر رسیدن به آن نسبتاً ساده است. رهبران فناوری که سه عادت را اتخاذ میکنند، میتوانند نوع درستی از طرز فکر ریسکپذیری را در تیمهای خود القا کنند و زندگی را در طول مسیر بهبود بخشند.
از هوش تجاری استفاده کنید تا بینش جسورانه را متعادل کنید
«جسور بودن» اغلب توسط رهبرانی که به شدت مایل به انجام کار درست هستند پذیرفته و آموزش داده می شود. انجام کار درست اغلب سخت است و به تعهد و اشتیاق برای انجام آن نیاز دارد. به نقل از آملیا ارهارت: “من می خواهم این کار را انجام دهم زیرا می خواهم آن را انجام دهم.”
مهمترین عنصر برای رهبری جسورانه چیست؟ من معتقدم این زیرکی تجاری است، که همچنین به رهبران همه نوع (فناوری، مالی، استعدادها) اجازه می دهد تا کارهای درست را انجام دهند، زیرا آنها می توانند تأثیر یک پروژه بر بشریت را در مقابل هزینه یک کسب و کار ارزیابی کنند.
هوش تجاری چگونه به شما کمک می کند جسور باشید؟ من همیشه ROI مورد انتظار را محاسبه می کنم و به هزینه اولیه، هزینه نگهداری و ارزش تحویلی نگاه می کنم. و گاهی اوقات، شما باید در نظر بگیرید: ارزش نجات جان یک نفر (مانند مورد ورودی اورژانس) چیست؟ و اگر هر سال یک زندگی با افزودن یک ویژگی نجات یابد، ارزش آن را ندارد.
راه دیگری که میخواهم جسور باشم، محافظت تهاجمی از مالکیت معنوی (IP) برای شرکتم و در عین حال حرکت به سمت یک تجربه قابل ثبت و جدید در جهان است.
جسور بودن نیز مشکلات بالقوه ای دارد. رهبران فناوری می توانند سهم بازار را از دست بدهند یا اعتماد تیم های محصول را از دست بدهند. هر دو بسیار تاثیرگذار هستند، اما من بیشتر نگران از دست دادن اعتماد تیم هستم. وقتی اعتمادتان را از دست می دهید، اعضای تیم اغلب انگیزه و احساس هدف خود را از دست می دهند. اعتماد می تواند تفاوت بین تیم های با عملکرد بالا و عملکرد متوسط باشد.
اهداف جسورانه ای را تعیین کنید اما تأثیر بالقوه را ارزیابی کنید
رهبران فناوری همیشه باید به یاد داشته باشند که تأثیر تیم های محصول آنها بر کل شرکت قابل توجه است. در نظر بگیرید که 66 درصد از مدیران فناوری می گویند که تیم های محصول و تحقیق و توسعه مسئول تحول دیجیتال هستند. موفقیت آنها در واقع بسیار مهم است.
برای من، ارزیابی تأثیر بسیار مهم است، و به معنای مربیگری تیمها و به اشتراک گذاشتن روندهای بازار و اطمینان از ارائه محصولات و ویژگیهایی است که مشتریان استفاده میکنند و دوست دارند. این همیشه با نرخ پذیرش و امتیاز خالص پروموتر (NPS) یک محصول یا ویژگی اندازهگیری میشود. برای تقویت آن شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)، من اهداف بلندپروازانهای ایجاد میکنم، مراقب پیشرفتها هستم و مراقب هستم تا اطمینان حاصل کنم که تأثیر خود را افزایش میدهیم.
ارزیابی تأثیر پروژه ها را نیز اعتبار می بخشد. اگر رهبران فناوری تأثیر محصولی را که ما تولید می کنیم ارزیابی می کنند، در مورد مشتریان یا کاربران خود بیشتر می آموزیم. اگر آنها از برخی از محصولات ما برای حل یک مشکل استفاده کنند و آنها را دوست داشته باشند، ما می توانیم به ارزیابی آن محدوده فضای مشکل در زندگی روزمره آنها ادامه دهیم، که بازنمایی ذهنی یک مشکل و همه راه های ممکن برای حل آن است. و ما می توانیم شخصیتی را ارزیابی کنیم که کل محصول را دوست دارد.
با جشن گرفتن در هر مرحله اعتماد به نفس را القا کنید
از آنجایی که همه ریسکها ارزش پذیرش ندارند، توانایی ترسیم ارزش تجاری یک ابتکار باعث ایجاد اعتماد در تیم شما میشود، زیرا آنها میدانند که این طرح معتبر و معنادار است. یک مطالعه اخیر نشان داد که کارکنان غیرمولد تقریباً سه برابر بیشتر از اهداف خود آگاه هستند. بنابراین، رهبران فناوری باید اعتماد به نفس را ایجاد کنند و شفافیت را به ارمغان بیاورند، که به اعضای تیم کمک میکند تا کار بزرگی انجام دهند و محصولاتی را که بازی را تغییر میدهند توسعه دهند.
برای القای اعتماد به نفس، از تیم ها در تمام نقاط عطف کلیدی تجلیل کنید – حتی زمانی که شکست می خورند. تیم شما باید بداند که یادگیری هدف است – نه برنده شدن – زیرا هرگز نقطه پایانی برای توسعه محصول جدید وجود ندارد. همیشه تیرک های دروازه به سمت عقب، جلو و پهلو به پهلو حرکت می کنند. یک تاکتیک خوب این است که لحظاتی را برای به نمایش گذاشتن کار تیم ها در یک آهنگ ایجاد کنید. اکثر تیمها به آن سرعت میروند، بنابراین چیزی برای نشان دادن وجود دارد.
همچنین، سؤالاتی مانند: “در چه شرایطی این مفهوم می تواند کار کند؟” اعضای تیم خود را تشویق کنید که به دنبال پاسخ باشند. به عنوان یک رهبر فناوری، به نتایج آن علاقه مند باشید.
در پایان، همه از شکست ترسیدهاند و از ریسک کردن اجتناب کردهاند، اما تاثیری که رهبران فناوری میتوانند داشته باشند زمانی است که بدانند چه ریسکهایی را باید متحمل شوند. برای من، پس از سالها حضور در نقشهای اجرایی محصول، همه چیز در مورد جسور بودن در حین به کارگیری هوش تجاری، ارزیابی مداوم تأثیر و القای اعتماد به نفس است. این سه عنصر می توانند تیم های محصول قوی تری بسازند و حتی زندگی را نجات دهند.
سارا روسیو مدیر ارشد محصول در بازار نرم افزار است G2.
DataDecisionMakers
به انجمن VentureBeat خوش آمدید!
DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.
اگر میخواهید درباره ایدههای پیشرفته و اطلاعات بهروز، بهترین شیوهها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.
شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!
از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید