تمام جلسات درخواستی از اجلاس امنیت هوشمند را در اینجا بررسی کنید.
صاحبان مشاغل گواهی می دهند که اداره یک تجارت جدید یا قدیمی، بزرگ یا کوچک، کار آسانی نیست. در واقع، طبق آخرین داده های اداره آمار کار ایالات متحده، تقریباً 1 از هر 5 تجارت ایالات متحده در سال اول شکست می خورد.
مسیر ایجاد یک کسب و کار موفق و طولانی مدت پر از چالش است، از جمله افزایش انتظارات مشتری، شکاف در نیروی کار ماهر و افزایش پیچیدگی ها در عملکردهای تجاری و فناوری اطلاعات، که پیش بینی و آماده شدن برای همه آنها دشوار است. به همین دلیل است که هوش مصنوعی و اتوماسیون (که می توان از آن به عنوان «اتوماسیون هوشمند» یاد کرد) می تواند برای خودکارسازی وظایف سطح پایین در کسب و کار استفاده شود تا بهتر برای موارد غیرقابل پیش بینی آماده شود.
در واقع، پذیرش هوش مصنوعی در چند سال گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است. بر اساس شاخص پذیرش هوش مصنوعی IBM در سال 2022، 35 درصد از شرکت ها از هوش مصنوعی در تجارت خود استفاده می کنند و 42 درصد دیگر نیز در حال بررسی فناوری های هوش مصنوعی هستند. اتوماسیون هوشمند دیگر فناوری آینده نیست. این به یک سرمایه گذاری مهم برای کمک به رشد و شکوفایی مشاغل تبدیل شده است.
اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار: با فرآیند کاوی شروع کنید
اتوماسیون هوشمند به کسب و کارها کمک می کند تا چالش های گذشته را پشت سر بگذارند. اما اغلب اوقات، پیادهسازی و مقیاسبندی مؤثر این فناوریها میتواند خود یک چالش باشد. بسیاری از تلاش های اتوماسیون در ابتدا به دلیل فقدان چشم انداز و عدم اطمینان در مورد اینکه از کجا باید شروع کرد با شکست مواجه می شوند.
رویداد
اجلاس امنیت هوشمند بر حسب تقاضا
نقش حیاتی هوش مصنوعی و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را بیاموزید. امروز جلسات درخواستی را تماشا کنید.
اینجا را تماشا کنید
فرآیند کاوی، که فناوری کشف، بهینهسازی و نظارت بر فرآیندها است، ثابت میکند که یک مکان شروع ایدهآل برای کسبوکارهایی است که آماده پذیرش اتوماسیون و آغاز سفرهای تحول دیجیتال خود هستند.
همه سازمانها، صرفنظر از اندازه، مکان، صنعت یا سایر جمعیتشناختیها، برای عملکرد مؤثر به فرآیندها متکی هستند. فرآیند کاوی به کسبوکارها امکان میدهد تا عملکردهای روزانه کسبوکار را در حسابداری، تدارکات، مدیریت پروژه، مدیریت ریسک، عملیات زنجیره تامین (و موارد دیگر) بهتر مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که کارمندان میتوانند روی کارهای با ارزش بالاتر تمرکز کنند.
یک افسر ارشد اتوماسیون (CAO) و تیم آنها با داشتن درک درستی از نحوه عملکرد فرآیندهای تجاری، می توانند فرصت های اتوماسیون اولویت بندی شده بر اساس تأثیر و بازگشت سرمایه مورد انتظار (ROI) را شناسایی کنند.
فرآیند کاوی باعث بهبود مستمر در هر صنعتی می شود
تغییر و عمل با چابکی برای سازمان ها حیاتی است و درک فرآیندهای کسب و کار اولین گام در بهبود فرآیند است. با درک بهتر از نحوه اجرای فرآیندهای اساسی، سازمان ها می توانند تصمیمات هوشمندانه تری برای افزایش کارایی و صرفه جویی در هزینه ها اتخاذ کنند.
Max Mara، یک خانه مد لوکس و بزرگ مستقر در ایتالیا که به منظور دسترسی به مدهای با کیفیت بالا برای مردم عادی اختصاص یافته است، شاهد سهم دیجیتالی از حجم تجارت در طول همهگیری تقریباً سه برابر شد. آنها دریافتند که کارایی عملیات پشتیبان آن اکنون تأثیر بیشتری بر رضایت مشتری خواهد داشت. بنابراین، خردهفروش فرآیند کاوی را برای بهبود سفر مشتری در زمانهای با تقاضای بالا پیادهسازی کرد و توانست افزایش 90 درصدی در زمان حلوفصل خدمات مشتری و کاهش 46 درصدی در هزینه متوسط هر وضوح را نشان دهد.
سازمان دیگری که سفر تحول دیجیتالی را آغاز کرده است Credem است، یک بانک ایتالیایی که در 19 منطقه ایتالیا گسترده شده است. Credem به بانکداری خوب می بالد، فلسفه ای که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مالی مشتریانش، از بانکداری روزمره تا مدیریت ثروت، برآورده می شود.
مؤسسه مالی متوجه شد که باید ارزش تجاری خود را بهبود بخشد، هزینه ها را کاهش دهد و کارایی را افزایش دهد، همه اینها در حالی که امکان نظارت و کنترل فرآیندهای تجاری حیاتی را فراهم می کند. برای شروع، بانک نگاهی عمیق به فرآیندها و مناطقی که میتوانستند خودکار شوند، انداخت. به عنوان مثال، بررسی کارت اعتباری و تاییدیه برای مشتریان خرده فروشی.
سپس از اتوماسیون کسب و کار استفاده کردند تا زمان تایید را از چهار روز به یک روز کاهش دهند و تقریباً 500000 یورو در سال صرفه جویی کنند. به طور کلی، Credem توانست اتوماسیون را در 91 فرآیند اعمال کند و بیش از 1.4 میلیون یورو در آنها صرفه جویی کند و روند وام را 70 درصد کاهش دهد.
فرآیند کاوی قدرت اطلاعات و داده ها را برای بهبود اجرای فرآیندهای تجاری برای دستیابی به برتری عملیاتی فراهم می کند. دانش بیشتر از فرآیندها می تواند به معنای تصمیم گیری موثرتر مبتنی بر داده، صرفه جویی در هزینه ها و بهبود خدمات به مشتریان باشد.
با شروع ابتکارات اتوماسیون با فرآیند کاوی، سازمانها میتوانند کارایی عمیقتری در کسبوکار ایجاد کنند تا تلاشها را بر هدایت نوآوری، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و بهبود حفظ مشتری متمرکز کنند.
دینش نیرمال، معاون ارشد محصولات در IBM Software است.
DataDecisionMakers
به انجمن VentureBeat خوش آمدید!
DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.
اگر میخواهید درباره ایدههای پیشرفته و اطلاعات بهروز، بهترین شیوهها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.
شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!
از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید