این مقاله بخشی از سری VB Lab Insights است که توسط Capital One پرداخت شده است.
در دنیای دیجیتال، خرج کردن آسانتر از همیشه است. به لطف ابزارهایی مانند کیف پول دیجیتال و سایر گزینه های پرداخت آنلاین، می توانید هدایایی را از یک خرده فروش آنلاین مورد علاقه بخرید، قبض آب و برق یا بلیط لحظه آخری کنسرت را در مسیر رسیدن به محل برگزاری، بپردازید، همه اینها با چند ضربه سریع بر روی تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود . واضح است که تغییر چشمگیر در چشم انداز تجارت الکترونیک در دهه گذشته با موفقیت اصطکاک را در تجربه خرید آنلاین از بین برده است.
اما، با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد. خرید آنلاین به طرز باورنکردنی راحت شده است، اما این بدان معناست که نظارت بر امور مالی برای مصرف کنندگان پیچیده تر و پیچیده تر می شود. چه کسی شماره کارت شما را دارد؟ چه عددی در کجا ذخیره می شود؟ کدام خریدها تکرار می شوند و چه زمانی؟ در حالی که پیچیدگی را در هنگام تسویه حساب حذف می کنیم، به طور ناخواسته آن را در جای دیگری اضافه کرده ایم.
از لحاظ تاریخی در سراسر صنعت خدمات مالی، مصرفکنندگان مجبور بودهاند برای دریافت تصویری جامع از خریدهای یکباره و هزینههای مکرر خود به صورتهای ماهانه تکیه کنند – که وقتی هر خریدی یک بار غیر حضوری بود، منطقی بود. اما اکنون، مصرفکنندگان دهها تراکنش در هر ماه انجام میدهند (به روشهای مختلف)، و این نمای تراکنش یکبار در ماه، خط به خط دیگر برای پشتیبانی از روشهایی که در آن هزینه میکنیم کافی نیست.
مصرف کنندگان بیشتر از موسسات مالی خود می خواهند. آنها به دنبال موسسات مالی خود هستند تا فعالانه به آنها کمک کنند تا در مورد مرتبط ترین بینش ها و اطلاعات مربوط به حساب های مالی خود – قبل، در حین و بعد از هر خرید – اقدام کنند.
تمرکز بر چرخه عمر کامل هزینه های مصرف کننده
در Capital One، ما در تلاش هستیم تا دیدگاهی واقعاً شخصی، جامع و مرتبط با شرایط مالی را به مشتریان خود ارائه دهیم. با ایستادن بر شانههای تحول چند ساله فناوری و پیشرفت دادهها در فضای ابری، ما ابزارهایی را در مقیاسی راهاندازی میکنیم که مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هستند تا مشتریان را برای تسهیل و شخصیسازی آسانتر روالهای مدیریت هزینههای خود توانمند کنیم.
از آنجایی که صنعت به نوآوری های خود در مدیریت هزینه ها ادامه می دهد، سه حوزه اصلی وجود دارد که باید در توسعه محصول مورد توجه قرار گیرد:
1. افشای فعالانه اطلاعات صحیح و ارائه شفافیت
اولین قدم برای کمک به مشتریان برای درک بهتر امور مالی خود، ارائه بینشهای فعال و اطلاعات مرتبط با حسابهایشان است. این بینش ها – مانند افزایش هزینه های مکرر یا هشدار تقلب احتمالی – به نشان دادن نمای شفاف تر و در زمان واقعی حساب های آنها کمک می کند. در عین حال، ارائه این فرصت به مشتریان برای بررسی مستقل امور مالی خود در یک رابط کاربری ساده و قابل درک به همان اندازه مهم است. در اینجا، مشتریان میتوانند روند هزینههای خود را بررسی کنند، مانند هزینههای تکراری یا آتی برای صورتحسابها و اشتراکها، تغییرات ماهانه در هزینههای تکرارشونده، و موارد دیگر. در Capital One، این ابزارهای مدیریت حساب بهعنوان پیشرفتهایی در برنامه تلفن همراه و وبسایت ما ارائه میشوند و مشتریان را قادر میسازند تا از منابع آشنا به روشهای جدید و متفاوت استفاده کنند.
2. عملی کردن بینش مالی و وظایف
دست در دست، بینشهای فعالانه، راههای روشن و به آسانی در دسترس مشتریان برای اقدام هستند. مثلاً بگویید برای یک سرویس پخش جدید به صورت آزمایشی رایگان ثبت نام کرده اید. Capital One میتواند تشخیص دهد که شما در یک دوره آزمایشی رایگان ثبتنام کردهاید و فعالانه پیشنهاد میکند قبل از پایان دوره آزمایشی به شما اطلاع دهد تا بتوانید ثبتنام خود را قبل از تبدیل شدن به عضویت پولی لغو کنید. این قابلیت عملکرد با اهرم بالا، کنترل را به دست مشتریان بازمیگرداند و به نوبه خود، قفل اعتماد، کنترل و تجربههای کاربری آسان مشتری را باز میکند.
3. مشتری را در کانون توجه قرار دهید
اطمینان از اینکه مشتریان قادر به درک حجم عظیمی از داده های موجود هستند بسیار مهم است. در کپیتال وان، مشتری را در قلب کاری که میسازیم نگه میداریم، اطمینان حاصل میکنیم که مشتریان در زمان مناسب به بینشهای درست دسترسی دارند و در نهایت به آنها کمک میکند در زمان و هزینه صرفهجویی کنند.
ویژگی های مدیریت هزینه برای مصرف کنندگان به طور فزاینده ای مطلوب می شود، به ویژه با توجه به تأثیر تورم و سایر مسائل اقتصادی که توجه به امور مالی شما را بیش از پیش مهم می کند. با دسترسی فوری یا تقریباً واقعی به اطلاعات بینش، مصرف کنندگان می توانند تصمیمات آگاهانه تری در مورد اهداف مالی و مالی خود بگیرند. ما هیجان زده هستیم که در آستانه راه اندازی حتی بیشتر از این ویژگی ها برای مشتریان Capital One در سال جاری هستیم.
خط پایین
روشی که ما به صورت آنلاین خرج می کنیم در حال تکامل است و مصرف کنندگان سزاوار ابزارهای تکامل یافته ای هستند که به آنها کمک کند آن را بهتر مدیریت کنند. چه این ابزارها به شما کمک میکنند راحتتر خرج کنید، درک شما از تاریخچه و روند هزینههایتان را تسهیل میکنند یا به شما قدرت میدهند تا برای بهبود وضعیت مالیتان اقدام کنید، زمان هیجانانگیزی برای کشف ارزشی است که ابزارها و فناوریهای جدید میتوانند ارائه کنند. هر کسی سزاوار یک تجربه شخصی شده است – با بینش های ارزشمند و قابلیت عمل – که نیازهای بانکی خاص آنها را برآورده می کند.
و می تواند – و باید باشد – درست در نوک انگشتان آنها.
دن ون وینکل، معاون رئیس بخش تجارب خرج کردن در کپیتال وان است.
محتوای VB Lab Insights با همکاری شرکتی ایجاد میشود که یا هزینه پست را پرداخت میکند یا با VentureBeat رابطه تجاری دارد، و همیشه به وضوح علامتگذاری میشوند. برای اطلاعات بیشتر با [email protected] تماس بگیرید.