تمام جلسات درخواستی از اجلاس امنیت هوشمند را در اینجا بررسی کنید.
مایکروسافت تنها یک هفته پس از اعلام اینکه شراکت OpenAI خود را «توسعه» میکند، در حال حاضر بهرهوری کسبوکار را با استفاده از GPT تقویت کرده است – و احتمالاً نشان میدهد که چگونه سرمایهگذاری تخمینی ۱۰ میلیارد دلاری آن در OpenAI میتواند شروع به ارزش افزوده کند.
جلسات هوشمندتر و شخصی تر
دیروز بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام، مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا توییت کرد اعلامیه ای در مورد در دسترس بودن کلی Microsoft Teams Premium.
بر اساس یک پست وبلاگ، Teams Premium «آخرین فناوریها، از جمله مدلهای زبان بزرگ را که توسط GPT-3.5 OpenAI ارائه میشود، ارائه میکند تا جلسات را هوشمندتر، شخصیتر و محافظتشدهتر کند – خواه یک به یک، جلسات بزرگ، قرار ملاقاتهای مجازی، یا وبینارها.»
این پیشنهاد شامل یادداشتهای جلسهای که بهطور خودکار ایجاد میشوند، وظایف توصیهشده، و نکات برجسته شخصیشده، و همچنین ترجمههای همزمان با هوش مصنوعی از ۴۰ زبان گفتاری است.
رویداد
اجلاس امنیت هوشمند بر حسب تقاضا
نقش حیاتی هوش مصنوعی و ML در امنیت سایبری و مطالعات موردی خاص صنعت را بیاموزید. امروز جلسات درخواستی را تماشا کنید.
اینجا را تماشا کنید
اریک هورویتز، مدیر ارشد علمی مایکروسافت، توییت کرد حرکت تیمها به سمت مهار GPT یک «مسیر هیجانانگیز» بود و افزود: «ما سالها در مورد این قابلیتها رویا داشتیم.»
مایکروسافت به دنبال افزایش بهره وری فروشندگان است
امروز، مایکروسافت همچنین پیش نمایشی از یک تجربه هوش مصنوعی مولد در Viva Sales ارائه کرد، اپلیکیشن تجربه فروشنده که تابستان گذشته معرفی شد (و عموماً در ماه اکتبر در دسترس بود) که ابزارهای بهره وری و فرآیندهای تجاری را با هم ترکیب می کند.
این شرکت میگوید Viva Sales (که توسعهای از پلتفرم تجربه کارکنان مایکروسافت Viva است) «هر فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مایکروسافت 365 و تیمها را برای ارائه یک تجربه فروش سادهتر و مبتنی بر هوش مصنوعی گرد هم میآورد. قابلیتهای هوشمند محاورهای اپلیکیشن Viva Sales شامل تولید خودکار خلاصه تماس، شناسایی سؤالات، محاسبه KPIهای مکالمه و استخراج موارد اقدام است.
قابلیتهای جدید Viva Sales که توسط سرویس Azure OpenAI و GPT-3.5 پشتیبانی میشوند، محتوای ایمیل پیشنهادی خودکار را به ترکیب اضافه میکنند. برای مثال، Viva Sales میتواند بر اساس اطلاعات موجود در CRM فروشنده و نمودار مایکروسافت 365، به فروشندگان یادآوری کند که چه زمانی زمان پیگیری با مشتری یا مشتری است. اکنون Viva Sales همچنین میتواند به صورت خودکار یک پاسخ ایمیل از پیش قالببندیشده با متن شخصیسازیشده و بهترین اقدامات بعدی، و همچنین با جزئیات مربوط به قیمتها، تبلیغات یا ضربالاجلها ایجاد کند.
پاسخها بر اساس دادههای CRM، هدف ارتباط و Microsoft Graph تولید میشوند که «دسترسی به دادهها و بینشهای غنی و مردممحور در ابر مایکروسافت، از جمله Microsoft 365، Windows، و Enterprise Mobility و Security را فراهم میکند».
فروشندگان میتوانند از میان مجموعهای از دستههای پاسخ از پیش تعریفشده انتخاب کنند یا یک پیام متنی سفارشی برای تولید محتوای ایمیل وارد کنند.
نوشتن ایمیل های مربوط به زمینه به طور موثر در Microsoft Outlook
چارلز لامانا، معاون برنامههای تجاری و پلتفرم شرکت مایکروسافت، به VentureBeat گفت: «فروش Viva بر این تمرکز دارد که چگونه میتوانید فروشندگان را با استفاده از ابزارهایی که قبلاً میشناسند و دوست دارند، بهرهورتر کنید».
اکنون، او توضیح داد: «ما به فروشندگان کمک میکنیم تا ایمیلها را با کارآمدتر و سریعتر، درست در داخل Outlook بنویسند،» و افزود که این برنامه عناصر خاص زمینه را که کلید موفقیت فروشنده هستند، تزریق میکند.
«این از CRM شما، چه Salesforce یا Dynamics، از یادداشتها و اطلاعات جلسه گذشته، از خود ایمیل استخراج میشود تا یک ایمیل فوقالعاده شگفتانگیز برای شما بسازد – که میتوانید آن را تأیید کنید، تزریق کنید، ویرایش کنید و برای ایجاد آن تغییر دهید. تو فوق العاده مولد هستی،» او توضیح داد.
این برنامه از OpenAI API در داخل خدمات شناختی Azure استفاده میکند، که لامانا به آن اشاره کرد «ضمانتهای حریم خصوصی بسیار قوی دارد – دادههای شما دادههای شما هستند. ما مدلها را بر اساس دادههای شما، که برای این مشتریان سازمانی ضروری است، آموزش نمیدهیم، بازآموزی نمیکنیم.»
ویژگی های جدید در سال 2023 ارائه می شود
لامانا گفت که اپلیکیشن Viva Sales به طور مداوم هوش مصنوعی مولد را به سناریوهای مختلف اضافه میکند که به فروشندگان کمک میکند «از مشقتها خارج شوند» و کمتر وارد دادهها و کارهای تکراری شوند.
او گفت: «در طول سال 2023 ویژگیهای بسیار، بسیار، بسیار بیشتری در این زمینه وجود خواهد داشت، با تمرکز بر این که بهترین راه برای بازگرداندن مردم به گفتگو با مشتریان چیست.
ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.