مانیتور است آ ستون هفتگی اختصاص داده شده به همه چیزهایی که در دنیای WIRED فرهنگ اتفاق می افتد، از فیلم گرفته تا میم، تلویزیون تا توییتر.
در اطراف دفاتر WIRED، من لزوماً آدمی نیستم که “به شما گفتم”. صادقانه بگویم، در یک محل کار با این هوشمندی، من بیشتر یک بازیکن تیم “نه، نه، حق با شماست” هستم. اما روز دوشنبه صبح، زمانی که همکارانم به Slack رفتند تا درباره اپیزود یکشنبه گذشته صحبت کنند آخرین ما، تنها چیزی که می توانستم فکر کنم این بود: “به شما هشدار دادم.”
درست است، من فقط به یک زوج هشدار داده بودم. اما به عنوان یکی از ویراستاران قطعه درخشان ویل بدینگفیلد در آوردن بازی ویدیویی Naughty Dog به HBO و پرسش و پاسخ دوست داشتنی همال جهوری با آخرین نفر از ما پدرو پاسکال، ستاره اول، من یک نگاه اولیه به نمایش داشتم، و وقتی کسی میپرسید، میگفتم: «اپیزود 3 مرا به گریه انداخت.»
اپیزود سوم سریال – داستان عشقی بین یک پیشپرور، بیل (نیک آفرمن) و مردی به نام فرانک که در ملکش به دام میافتد (موری بارتلت) – انحراف از طرح اصلی سریال HBO و بازی آن است. بر اساس. بیل یک شخصیت در بازی است، اما قابل بازی نیست و فرانک فقط به صورت گذرا ذکر شده است. گسترش داستان آنها یکی از راه هایی بود که سازندگان سریال کریگ مازین و نیل دراکمن (همچنین سازنده بازی) به دنبال تغییر بودند. آخرین نفر از ما بازی به آخرین نفر از ما برنامه تلویزیونی معتبر مزین گفت: “گفتم نیل، من یک ایده دیوانه کننده دارم.” نمایشگاه Vanity Fair. و او چنین گفت: “این کار را بکن. اجازه بدهید تا ببینیم که چطور پیش خواهد رفت.'”
گامبیت کار کرد. پخش روز یکشنبه سریال Long Long Time 6.4 میلیون بیننده داشت که 12 درصد افزایش نسبت به قسمت قبلی و 1.8 میلیون بیشتر از اولین پخش سریال داشت. (با توجه به این برآمدگی قابل توجه است آخرین نفر از ماخواهر و برادر شبکه، خانه اژدها، در حال حاضر در قسمت سوم خود بینندگان خود را از دست داده بود.) جریان های آهنگ لیندا رونشتات که عنوان آن قسمت از آن گرفته شد 4900 درصد در Spotify افزایش یافت. جیمی کیمل Offerman را در برنامه آخر شب خود داشت تا واکنش های اشکبار طرفداران را به TikToks به او نشان دهد. و توییتر نتوانست در مورد آن صحبت نکند. مورد علاقه شخصی:”آخرین ما نویسندگان میگفتند: هی، جوئل به ماشین نیاز دارد. چه می شود اگر ما تاثیرگذارترین و دلخراش ترین ساعت تلویزیون در جهان را بنویسیم.»
آن قسمت نادر تلویزیون بود که هزاران قطعه فکری را راه اندازی کرد. Vulture این قسمت را سنگ روزتا اعلام کرد که “قفل اقتباس را باز کرد”. رولینگ استون آن را “داستان عاشقانه بسیار زیبا” نامید. اینورس از کارگردان پیتر هار خواست تا از آخرین شات رمزگشایی کند. بیش از یک رسانه آن را یک شاهکار نامیدند.
مانند همه گفتمانها، واکنشهای منفی نیز وجود داشت. خود دراکمن این را پیشگویی کرده بود و می گفت نیویورکر قبل از شروع سریال که “هر چقدر آن قسمت عالی است، طرفدارانی وجود دارند که از آن ناراحت هستند.” ساخته دراکمن بارها در مورد شخصیتهای عجیب و غریبش مورد انتقاد قرار گرفته است، و او به درستی میدانست که برخی از طرفداران از کاری که نمایش او با داستان بیل انجام داد، خوششان نمیآید. برخی آن را «محور فاحشی تحت عنوان بازنمایی مثبت» نامیدند. دیگران آن را «احساس پوچ» نامیدند. صحبت هایی وجود داشت که این قسمت نمونه ای از شعار “همجنس گرایان خود را دفن کنید” بود. منتقدان بیشتر مدعی شدند که این کار براندازی آن استناد بود. (این دومی به حقیقت نزدیکتر است.) و همچنان ادامه داشت.