در اجلاس GamesBeat 2023 در 22 تا 23 می با رهبران برتر بازی در لس آنجلس ارتباط برقرار کنید. اینجا ثبت نام کنید.
آمازون سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری را در شرکت سرگرمی Superplastic، که سلبریتی های مصنوعی مانند Janky و Guggimon می سازد، رهبری کرد.
علاوه بر این، این شرکتها همکاری چندجانبهای را اعلام کردند که در آن استودیو آمازون نگاهی اولیه به محتوای مجوز ایجاد شده توسط Superplastic میگیرد. این دو شرکت قراردادی با نگاه اول امضا کرده اند تا ساخت سریال ها و فیلم های دیگری را با بازی شخصیت های دیگر در جهان Superplastic تسهیل کنند.
ما یک شرکت تولید کننده نیستیم. ما یک شرکت بازی سازی نیستیم. ما یک شرکت فناوری نیستیم. ما یک شرکت IP با سرگرمی هستیم. “ما در حال کار با آنها روی یک سری چیزهای دیگر در پس زمینه هستیم.”
صندوق الکسا، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر آمازون که بر رسانه های جدید، لوازم الکترونیکی مصرف کننده هوشمند، هوش محیطی و سایر حوزه های فناوری دیجیتال تمرکز دارد، دور سرمایه گذاری توسعه 20 میلیون دلاری Superplastic سری A را رهبری کرد.
رویداد
GamesBeat Summit 2023
در تاریخ 22 تا 23 می به انجمن GamesBeat در لس آنجلس بپیوندید. از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی می شنوید تا به روز رسانی های خود را در مورد آخرین پیشرفت ها به اشتراک بگذارند.
اینجا ثبت نام کنید
پل برنارد در آمازون در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: «این بخشی از یک تکامل کلی صندوق ما است – مهاجرت از صرف تمرکز بر صدا به حوزه های فناوری مصرف کننده دیگر. موضوع اصلی اینجا رسانه های جدید است که حدود 18 ماه پیش آن را جدی گرفتیم.
سرمایه گذاران دیگر عبارتند از Craft Ventures، Google Ventures، Galaxy Digital، Kering، Sony Japan، Scribble Ventures، Kakao، Animoca Brands، Day One Ventures و Betaworks.
این دور اخیر مجموع بودجه Superplastic را تا به امروز به 58 میلیون دلار رسانده و از گسترش جهان شخصیت Superplastic که بیش از 18 میلیون دنبال کننده دارد، پشتیبانی می کند. در حدود یک میلیون دنبال کننده در ماه افزایش می یابد.
علاوه بر این، نمایش جانکی و گوگیمون، با بازی شخصیتهای مشهور مصنوعی Superplastic، Janky و Guggimon، در استودیو آمازون در حال توسعه است. این دو شرکت همچنین یک قرارداد ظاهری امضا کردهاند تا ساخت نمایشهای استریم بیشتر با حضور شخصیتهای دیگر در جهان Superplastic را تسهیل کنند.
برنارد گفت: “ما نمی توانستیم بیشتر از این مشتاق باشیم.” در مکانهایی مانند یوتیوب، محتوای دموکراتیکسازی زیادی وجود دارد.
زمانی که شرکت شروع به کار کرد، Vtubers یا افراد مشهور مصنوعی، مانند Lil Miquela، تازه شروع به کار کرده بودند. حالا خیلی غیرعادی نیست که طرفدار شخصیت هایی باشیم که واقعی نیستند.
جانکی و گوگیمون به سرعت به ستاره شدن رسیدند، از حضور در فورتنایت گرفته تا قدم زدن در باند فرودگاه با تامی هیلفیگر تا انجام مجسمههای سرامیکی با گوچی. آنها NFT را با پاریس هیلتون انجام دادند.
برنارد گفت: «این جایی است که فکر میکنم متاورز واقعی در حال وقوع است. “مردم با آواتارها ظاهر می شوند و با طرفداران خود درگیر تعاملات نقش آفرینی می شوند.”
برنارد گفت که فکر میکند هوش مصنوعی مولد باعث تحریک بیشتر این محصول میشود و سازندگان بیشتری را به سمت خلاقیت بیشتر سوق میدهد.
برنارد گفت: «این سیگنالی برای تغییر محتوای سرگرمی است، نه تنها توسط انسان، بلکه توسط شخصیت های مجازی. و این پیامدهای زیادی برای تجارتی مانند تجارت رسانه ای آمازون دارد.”
جانکی و گوگیمون

Janky & Guggimon Show ماجراهای دو دوست صمیمی تنبل و فوقالعاده بیکفایت را دنبال میکند که مشتاق ثروتمند شدن و مشهور شدن هستند اما دنبالهای از هرج و مرج و نابودی را در پی خود به جای میگذارند. این دو دوست داشتنی شامل جانکی، احمق دوست داشتنی است که اوقات فراغت خود را به کلاهبرداری از افراد مشهور می گذراند، و گوگیمون، یک نماد مد و دستکاری چیره دست که بیش از حد خودشیفته است و نمی تواند به او توجه کند.
در حالی که فعالیتهای تجاری موفق، بازیها و متاورسها به طور سنتی به دنبال موفقیت یک مجموعه انیمیشن محبوب میآیند، این یکی از اولین بارهایی است که این دنباله برعکس شده است: جانکی و گوگیمون، سلبریتیهای مصنوعی Superplastic، یک پایگاه بزرگ طرفداران در رسانههای اجتماعی ایجاد کردند. معامله نگاه اول در یک سرویس پخش عمده.
در هر قسمت گروهی از دوستان مشهور متحرک و انسان حضور دارند. در صورت سفارش سریال، برای پخش انحصاری در Prime Video در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.
با گذشت زمان، بودنیتس گفت که این شرکت روی فناوری انیمیشن مانند ضبط حرکت سرمایه گذاری کرد تا انیمیشن هایی با سرعت و کیفیت بالاتر تولید کند. این شرکت را قادر می سازد تا سریعتر به بازخورد طرفداران پاسخ دهد. TikTok معمولا قدرتمندترین کانال است.
پاول بودنیتس، بنیانگذار و مدیر اجرایی Superplastic، گفت: «جهان سوپرپلاستیک از افراد مشهور مصنوعی در هر رسانه ای که لمس کرده اند، طرفدارانی را به دست آورده است. “همکاری جدید با استودیو آمازون به مخاطبان زیادی می رسد و زمین بازی جدیدی را برای ما فراهم می کند تا در سراسر جهان ویران کنیم. ما از سرمایه گذاری آمازون الکسا برای کمک به ما برای ادامه رشد جهان فوق پلاستیک سپاسگزاریم.
برنارد گفت: «از آنجایی که ما صندوق الکسا را برای رسیدگی به طیف گستردهتری از فناوریهای مصرفکننده که شامل محاسبات محیطی، دستگاههای هوشمند و آینده سرگرمی میشوند، گسترش میدهیم، بسیار هیجانزده هستیم که Superplastic را به مجموعه خود اضافه کنیم. «مشهورهای مجازی سوپرپلاستیک، مخاطبان را خوشحال میکنند و با مشتریان خود در جایی که هستند ملاقات میکنند، و ما آنها را به عنوان نمایشگر کلاس جدیدی از IP میبینیم که قرار است به طور فزایندهای با نسلهای جوان مرتبط باشد. ما هیجانزده هستیم که سرمایهگذار باشیم و همچنان به تیمهای رسانهای و سرگرمی سوپرپلاستیک و آمازون کمک کنیم تا راههای بیشتری برای خوشحال کردن مشتریان پیدا کنند.»
Superplastic یک استودیوی طراحی شخصیت مستقر در ورمونت است که سالانه ده ها میلیون دلار محصولات واقعی و مجازی می فروشد و با Gucci، Fortnite، Mercedes-Benz، Tommy Hilfiger، Christie’s Auction House، J. Balvin، Kidsuper، Pusha-T همکاری کرده است. ، پاریس هیلتون، پست مالون، The Weeknd، وینس استیپلز، ریکو ناستی، و غیره.
استودیو آمازون فیلمها و سریالهای تلویزیونی اصلی را برای مخاطبان جهانی میسازد. سریال اصلی به طور انحصاری در Prime Video پخش می شود که در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان در دسترس است.
این شرکتها نقل قولی از جانکی ساختند که میگفت: «عزیزم، جعبههای آمازون را از ایوانها ربودیم تا کیفهای آمازون را تهیه کنیم. طرفداران من در نهایت 2 تماشای بوسه فرانسوی من بر چوب خردکن سفید مایل به سفید و سایر $%iT را که ما برنامه ریزی کرده ایم دریافت خواهند کرد! سوپرپلاستیک بیمه نامه عمر من را چهار برابر کرد و پل بودنیتس قبلاً یک صفحه Go Fund me راه اندازی کرده بود تا خز خز در مراسم تدفین من را بپردازد!
چگونه به هم رسید

بودنیتس گفت استودیوهای متعددی با این شرکت تماس گرفتند تا نمایشی درباره شخصیت هایش بسازند. Superplastic در واقع با ساختن شخصیت های متحرک و سپس تبدیل آنها به احساسات در رسانه های اجتماعی به وجود آمد. در روش قدیم، شخصی نمایشی با شخصیت ها ایجاد می کرد و بلافاصله آن را به استودیو می فروخت. اما این بدان معناست که سازندگان اغلب کنترل خود را از دست می دهند.
Superplastic می خواست جهانی با شخصیت های متحرک بسازد و همچنان مالکیت معنوی خود را کنترل کند. به همین دلیل است که با رسانه های اجتماعی به عنوان پلتفرم شماره 1 شروع به کار کرد. بودنیتس گفت که همیشه قصد داشت شخصیت ها را به رسانه های مختلف ببرد.
بودنیتس گفت: “این راهی بود که آنها را فوق العاده مشهور کرد و سپس داستان های آنها را در همه چیز از جریان های درآمدی مختلف ادغام کرد.”
رابطه با آمازون در اوایل فرآیند شروع شد زیرا آمازون یکی از سرمایه گذاران اولیه بود.
بودنیتس گفت: «آنها نزد ما آمدند و معامله ای را که می خواستیم به ما دادند. آنها اساساً با شخصیت های ما مانند بازیگران رفتار می کردند که ما کنترل کامل آنها را حفظ می کنیم. ما موافقت کردیم. آنها فقط واقعا عالی بودند. بنابراین من فکر می کنم خود معامله کمی متفاوت است. من قبلاً چنین اتفاقی را نشنیده بودم.»
عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.