در اجلاس GamesBeat 2023 در 22 تا 23 می با رهبران برتر بازی در لس آنجلس ارتباط برقرار کنید. اینجا ثبت نام کنید.
اپیک گیمز چند فناوری جدید را همراه با توسعه دهندگان نظریه نینجا مایکروسافت برای Senua’s Saga: Hellblade II به نمایش گذاشت.
Metahuman Animator ابزاری است که می تواند برای ایجاد انیمیشن های بسیار واقع گرایانه، بر اساس ویدئوهای گرفته شده از بازیگران انسانی و تقریباً فوراً به یک ساختار متحرک تبدیل شود که می تواند برای ایجاد انیمیشن های سه بعدی برای بازی ها و فیلم ها استفاده شود.
این یکی از دموهای جالبی بود که Epic Games در رویداد State of the Unreal خود در کنفرانس توسعه دهندگان بازی امروز در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشت.
>>پوشش مداوم GDC 2023 VentureBeat را دنبال کنید<<
رویداد
GamesBeat Summit 2023
در تاریخ 22 تا 23 می به انجمن GamesBeat در لس آنجلس بپیوندید. از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی می شنوید تا به روز رسانی های خود را در مورد آخرین پیشرفت ها به اشتراک بگذارند.
اینجا ثبت نام کنید
Epic از طریق بازی Ninja Theory، که دنبالهای بر Hellblade: Senua’s Sacrifice است، این فناوری را به نمایش گذاشت، یک بازی با انیمیشن انسانی برجسته از سال 2016. ملینا یورگنس، کارشناس فیلمبرداری و بازیگر اصلی بازی، ظاهر شد تا نشان دهد چگونه همین فناوری اکنون میتواند در آیفون بهعنوان یک انیمیشن فراانسانی استفاده شود. این برنامه با برنامه چهره Livelink در دستگاه های تلفن همراه کار می کند.
این فناوری میتواند یک مدل چهره را از چند عکس گرفته شده در عرض یک دقیقه یا بیشتر تولید کند و آن را به چیزی تبدیل کند که میتواند در فیلمها یا بازیهای انیمیشن کامپیوتری استفاده شود. Ninja Theory همچنین به ما نگاهی اجمالی به ظاهر Senua در عنوان آینده Hellblade II داد.

اپیک گیمز همچنین از فناوری جدیدی رونمایی کرد تا ساخت انیمیشنهای سه بعدی جالب را برای سازندگان آسانتر کند.
Songyee Yoon از NCSoft، رئیس و افسر ارشد استراتژی، تصاویری از پروژه M، یک بازی آینده را به نمایش گذاشت. این یک بازی اکشن ماجراجویی با گرافیک فوق العاده واقع گرایانه و انیمیشن های خیره کننده انسان است.
عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.