در حالی که همهگیری به افزایش تقاضا برای خردهفروشی آنلاین و تجارت الکترونیک کمک کرد، خرید خردهفروشی در فروشگاه یکی از کالاهای اصلی در میان میلیونها مصرفکننده آمریکایی است.
در ایالات متحده، در حال حاضر بیش از 153597 فروشگاه خرده فروشی کوچک تا سال 2023 وجود دارد که نسبت به سال گذشته 1.9 درصد افزایش داشته است.
یک چشمانداز اقتصادی گستردهتر نشان میدهد که در سالهای اخیر، مصرفکنندگان به شدت به پسانداز و کارتهای اعتباری خود برای جبران هزینههای بالاتر به دلیل افزایش شدید تورم متکی بودهاند. در پشت این موضوع، صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان مسیرهای جدیدی را در نظر می گیرند که از طریق آن می توانند مشتریان را جذب کنند و در عین حال که در دوران رکود اقتصادی عملیاتی می شوند، در هزینه خود صرفه جویی کنند.
صرفنظر از چالشهای مالی ناشی از اقتصاد رو به کاهش، بودجهبندی برای یک کسبوکار کوچک یا هر کسبوکاری برای آن موضوع چالش آسانی نیست و هیچکس بهتر از کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک این موضوع را نمیداند.
پیگیری فعالیت های روزمره و همچنین تلاش برای یافتن یک فروشگاه مناسب برای اجاره بدون اعتراض زیاد نیست. اطمینان از تجهیز یک فضای تجاری یا خرده فروشی با تمام منابع مناسب که به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند، می تواند سطح عدم اطمینان را برای هر نوع مالکی افزایش دهد.
قبل از امضای قرارداد اجاره و در حالی که هنوز در حال خرید برای فروشگاه عالی هستید، ممکن است بخواهید با یک متخصص مدیریت املاک مشورت کنید که تمام عوامل مهمی را که باید در هنگام افتتاح یک مکان آجر و ملات در نظر بگیرید برجسته می کند.
ساختار قیمت گذاری خرده فروشی و تجاری
برخلاف اجاره خانه یا آپارتمان که معمولاً با قیمت از پیش تعیین شده اجاره داده می شود، قیمت خرده فروشی و تجاری تا حدودی متفاوت است.
به طور معمول یک فضای تجاری بر اساس اندازه محل و قیمت هر فوت مربع یا متر اجاره می شود. این بدان معناست که هر چه فضا بزرگتر باشد، هزینه بیشتری در ماه برای اجاره کل تسهیلات پرداخت خواهید کرد.
در ایالات متحده، قیمت خرده فروشی املاک و مستغلات به طور متوسط 20.85 دلار در هر متر مربع است، در حالی که میانگین قیمت درخواستی ماهانه هر فوت مربع از املاک و مستغلات مراکز خرید تا سال 2022، 26.84 دلار است.
املاک خرده فروشی اغلب زمانی مقرون به صرفه تر است که یک فروشگاه در یک ساختمان جداگانه یا یک منطقه خرید مشخص در یک شهر واقع شده باشد. با این حال، این امر ترافیک بالقوه پیاده را محدود می کند، اما مراکز خرید به دلیل گران بودن بسیار بدنام هستند، به خصوص برای کسب و کارهای نوپا کوچک.
هزینه اتصالات فروشگاه
یکی دیگر از عوامل هزینه ای که باید در نظر بگیرید این است که چقدر می خواهید یا می توانید برای تجهیز مغازه هزینه کنید. این معمولا شامل اتصالات، تجهیزات و سازه های اضافی مورد نیاز در مغازه می شود.
معمولاً یک صاحب کسب و کار طرحی را طراحی می کند که می تواند به آنها کمک کند تا مشخص کنند چه چیزی برای فروشگاه خود لازم است. این نه تنها شامل چیدمان و طراحی فروشگاه آنها می شود، بلکه شامل قیمت تجهیزات و یراق آلات، هزینه های نیروی کار و جدول زمانی است که باید توسط آن ها تکمیل شوند.
تجهیز مغازه می تواند یک تلاش گران قیمت باشد، به خصوص اگر فضایی را اجاره می کنید که خالی است و نیاز به کار زیادی دارد که از قبل انجام شود. جدا از بودجه بندی برای اتصالات فیزیکی و تجهیزاتی که در فروشگاه نصب می شود، باید جریان نقدی اضافی را برای مشکلات نگهداری که ممکن است متحمل شوید و تحت پوشش اجاره ماهانه شما نباشد، در دسترس داشته باشید.
امکانات و تاسیسات
علاوه بر پرداخت اجاره، کسبوکارها معمولاً باید هزینه تسهیلات و خدماتی را که در محل یا ساختمان استفاده میکنند، پوشش دهند.
برخی از ساختمانهای تجاری برای حمامهایی که در خارج از محل قرار دارند، فضای تبلیغاتی اضافی، تابلوهای تبلیغاتی بالای فروشگاه یا هر بیلبورد مجاور، و هر فضای طبقه اضافی که استفاده میشود، هزینههای اضافی دریافت میکنند. سپس هزینه هایی برای نگهداری و تعمیرات، هزینه های دفع زباله و هزینه های درخواست اجاره وجود دارد.
سایر هزینه ها مانند آب و برق نیز می تواند هزینه اجاره یک فضای خرده فروشی را افزایش دهد. طبق تحقیقات، انرژی چهارمین هزینه بزرگ در فروشگاه برای مشاغل در آمریکا است.
در حالی که ممکن است همه این هزینهها و هزینهها در اجاره شما گنجانده نشود، مهم است که از قبل قرارداد را مطالعه کنید تا درک واضحی از آنچه که قرار است برای یک فضای خردهفروشی بپردازید، و بازگشت سرمایه بالقوهتان چه باشد. .
سربار نیروی کار و کارمند
استخدام کارمند یا کارمندان می تواند به شما به عنوان یک صاحب کسب و کار در طول شروع و راه اندازی کسب و کار کمک کند. در حالی که دستان بیشتری در اطراف یک فروشگاه برای کمک به مدیریت موجودی و کمک به مشتریان وجود دارد، اما برای کار آنها قیمتی وجود دارد.
در ایالات متحده، به طور متوسط یک کارمند خرده فروشی در فروشگاه می تواند 11.94 دلار در ساعت دستمزد بگیرد، در حالی که یک مدیر فروشگاه می تواند چیزی بین 27 تا 41 دلار در ساعت دریافت کند. دستمزد ساعتی بسته به محل استقرار فروشگاه و حوزه های قضایی محلی می تواند تغییر کند.
در سالهای اخیر، گروههای اتحادیه و کارمندان فشارهایی را برای افزایش میانگین حداقل دستمزد به 15 دلار در ساعت انجام دادهاند.
در نظر بگیرید که آیا در ابتدا لازم است فردی را استخدام کنید. هنگامی که تجارت شروع به رشد کرد و حجم کار برای شما به عنوان یک مالک مجرد غیرقابل مدیریت شد، می توانید مسئولیت پرهزینه استخدام کارکنان را به عهده بگیرید.
هزینه های صدور مجوز و مجوز
قبل از اینکه بتوانید از اولین مشتریان خود استقبال کنید، باید کسب و کار خود را به عنوان یک نهاد حقوقی در مقامات محلی ثبت کرده باشید. اگر تا این مرحله این کار را انجام نداده اید، باید در مورد نوع ساختار قانونی که می خواهید کسب و کار خود را در آن اداره کنید، تصمیم بگیرید.
این ممکن است شامل شرکت با مسئولیت محدود (LLC)، مالکیت انحصاری، مشارکت یا مشارکت با مسئولیت محدود و غیره باشد.
علاوه بر این، ممکن است لازم باشد برای فعالیت به عنوان یک تجارت، برای مجوزها و مجوزهای مناسب درخواست و پرداخت کنید.
برخی از مجوزهایی که ممکن است طبق قانون مورد نیاز باشد عبارتند از: شماره شناسایی کارفرما (EIN)، مجوزهای ایالتی، گواهیهای فروش مجدد، و مجوز فروشنده.
پروسه تایید این مجوزها ممکن است چندین روز یا هفته طول بکشد، بنابراین حتما از قبل درخواست دهید. اطمینان حاصل کنید که تمام رسیدها یا گواهی پرداخت ها را هنگام درخواست نگه دارید.
فناوری در فروشگاه
ممکن است همه کسبوکارها برای فعالیتهای روزمره خود به فناوری یا تجهیزات اضافی نیاز نداشته باشند، اما در بلندمدت، راهاندازی و راهاندازی این سیستمها میتواند باعث صرفهجویی در زمان و هزینه شود.
فناوریهای معمولی در فروشگاه مانند نقطه فروش (POS)، ماشینهای کارت، اتصال به اینترنت، دوربینها، مدیریت موجودی و حتی زیرساختهای سفارش میتوانند هزینههای اضافی داشته باشند.
همچنین ممکن است نیاز به خرید نرم افزار برای اجرای چندین برنامه یا سیستم وجود داشته باشد که باید توسط یک متخصص نصب شود.
قبل از باز کردن یک فروشگاه، در نظر بگیرید که کدام سیستمها با نیازهای کسبوکار شما مطابقت دارند، چگونه به عملکرد فروشگاه کمک میکنند و بازگشت سرمایه بالقوه در کوتاهمدت چقدر خواهد بود.
بازار یابی
بازاریابی یک عنصر مهم برای هر کسب و کاری است، به خصوص در عصر دیجیتال که رقابت به طور فزاینده ای قوی شده است.
اطمینان از تخصیص بودجه کافی به یک برنامه یا استراتژی بازاریابی موثر، به اطمینان از اینکه فروشگاه جدید شما در معرض دید آنلاین و حضوری مورد نیاز برای خودکفایی بیشتر قرار می گیرد، کمک می کند.
علاوه بر این، بازاریابی همچنین به کمک متخصصانی نیاز دارد که ممکن است هزینه های اضافی را برای خدمات خود از شما دریافت کنند. چاپ بنرها، پوسترها، جزوات، یا هر نوع دیگر از مواد بازاریابی نیز باید در بودجه کار شود.
بهتر است از قبل خرید کنید تا ببینید گزینه های موجود شما چیست و چقدر حاضرید برای داشتن مواد بازاریابی خاص در فروشگاه خود هزینه کنید.
بیمه کسب و کار
نگه داشتن بیمه نامه ارزشمند خود راهی برای ایجاد آرامش خاطر است و برای صاحبان مشاغلی که فروشگاهی دارند که دائماً در معرض انواع خطرات است، بیمه تجاری غیرقابل مذاکره است.
میانگین هزینه بیمه تجاری بسته به نوع بیمه نامه و محصولی که انتخاب می کنید می تواند بین 65 تا 261 دلار در ماه متغیر باشد.
همه خطمشیها کسب و کار، فروشگاه یا هر موجودی شما را پوشش نمیدهند، به این معنی که باید به دنبال طرحی باشید که طیف وسیعی از علایق را با مقرون به صرفهترین قیمت پوشش دهد.
به خاطر داشته باشید که در برخی موارد، ارائه دهندگان بیمه ممکن است بسته به اندازه کسب و کار، صنعتی که در آن فعالیت می کند و محل قرارگیری شرکت ها، نرخ های متفاوتی را برای شرکت ها در نظر بگیرند.
افکار نهایی
اگرچه باز کردن یک فروشگاه آجر و ملات غیرممکن نیست، حتی زمانی که افزایش خرید آنلاین به جریان اصلی تبدیل میشود، مهم است که از هزینههای اولیه اولیه که هنگام دادن فضای اختصاصی به کسبوکارتان از جایی که میتواند فعالیت کند، آگاه باشید. .
تنظیم بودجه بهترین راه برای اطمینان از اینکه میتوانید تمام هزینههای لازم را پوشش دهید، و جریان نقد فیزیکی کافی در کسبوکارتان برای پرداخت هزینهها، هزینهها یا موارد اضطراری اضافی وجود دارد.
مطمئن شوید که ارقام خود را دوباره با یک متخصص بررسی کنید و همچنین قبل از برقراری تماس نهایی، برای بهترین قیمت ممکن خرید کنید. در حالی که در ابتدا یک چالش دلهره آور است، باز کردن یک فروشگاه جدید برای کسب و کار کوچک شما می تواند یک تجربه ارزشمند باشد.
اولین بار در ValueWalk منتشر شد. اینجا را بخوانید.
اعتبار تصویر ویژه: عکس آندریا پیاکادیو. Pexels; متشکرم!