بسیاری از شرکت کنندگان در کنفرانس بدون شک از جامعه 35000 نفری فیس بوک پادکست می آیند که گتهارد آن را «یکی از تنها گوشه های واقعاً خنک و محترمانه اینترنت» می نامد. با این حال، دیگران از فهرست طولانی پادکست از مهمانان ناشناس قبلی آمده اند. “ما کل این کنوانسیون را خواهیم داشت که در آن شما فقط می توانید راه بروید و اینگونه بگویید، “مردانی هستند که یک فروشگاه ضبط در اوهایو خریدند.” اینجا مادربزرگ 39 ساله است. افرادی هستند که واقعاً به قلقلک دادن علاقه دارند و در آن برنامه زنده در دیترویت سر من فریاد زدند…» گتهارد می گوید. شرکتکنندگان با افرادی که داستانهایشان را در طول سالها شنیدهاند ملاقات خواهند کرد.»
بیش از 360 قسمت وجود دارد زیبا/ناشناس، و آن کوه از محتوا مطمئناً به طرفداران خشمگین سریال کمک کرده است. آدام ساکس، معاون ارشد برنامهنویسی پادکست SiriusXM، میگوید که فکر میکند برنامههایی مانند گتهارد یا کمدی بنگ! انفجار!، که به تازگی قسمت 800 خود را منتشر کرده است، تا حدی به لطف حجم بالای کار خود، جوامع خود را ایجاد کرده اند. ساکس میگوید: «هرچه بیشتر گوش کنید، تجربه غنیتر است. “شما نمی توانید یک کانون را در 20 قسمت بسازید. ایجاد جوک های درونی در مدت زمان کوتاه واقعاً سخت است.»
ساکس این را می داند از تجربه او زمانی به SiriusXM آمد که این شرکت شرکت پادکست Conan O’Brien، Team Coco را خریداری کرد. حتی قبل از اینکه اوبراین پادکست خود را راه اندازی کند، کانن اوبراین به یک دوست نیاز داردتیم کوکو در حال به دست آوردن یک پایگاه هوادار بود و توانست در زمان راه اندازی پادکست بر روی آن کار کند. یک تقویت بزرگ با انتشار قسمتها و کلیپها در کانال YouTube که قبلاً بخشهایی از برنامههای اواخر شب اوبراین را میزبانی میکرد، به دست آمد. شنوندگان پادکست YouTube به لطف آن افزایش یافت و ساکس میگوید که به نظر میرسد این طرفداران متفاوت و جوانتر از کسانی هستند که ممکن است پادکست را از طریق روشهای صوتی سنتی پیدا کرده باشند.
این فقط برای YouTube صدق نمی کند. ساکس اشاره می کند که پود خرد شده، که توسط cohost شده است شما ستاره پن بادگلی، بیش از 14 میلیون دنبال کننده TikTok دارد که از کلیپ های آن استفاده می کنند، و حداقل برخی از آنها احتمالاً شنونده کامل قسمت خواهند شد.
به دور از شبکه های اجتماعی، شما باید این را به خاطر بسپارید میزبان کارینا لانگ ورث با سینماتک آمریکا برای «سهشنبههای وابسته به عشق شهوانی» همکاری میکند، مجموعهای برای نمایش فیلمهای نژادپرستانه که در قسمتهای اخیر و آتی پادکست او در یکی از تئاترهای لسآنجلس در 28 مارس پخش میشود. و اسپورفول دن پشمن یک شکل ماکارونی مشخص به نام کاسکاتلی ایجاد کرد که آنقدر محبوب شده است که اکنون در بیش از 2000 فروشگاه موجود است.
از نقطه نظر Scheer، ایجاد جامعه در مورد ارائه یک تجربه منحصر به فرد به شنوندگان (و شنوندگان بالقوه) است. به عنوان مثال، زمانی که این چگونه ساخته شد؟ او و گروهش آن مکالمات را برای انتشار نهایی ضبط می کنند، اما قسمت های ما را نیز قطع می کنند، به این معنی که فقط شرکت کنندگان در آن نمایش واقعی تجربه کامل را دارند.
«من فکر میکنم که پادکستها جایگاهی را که استندآپ زمانی داشت، اشغال میکند، زیرا استندآپ کمدینهای شگفتانگیزی وجود دارند، اما وقتی با یک پادکست در جادهها بیرون میروید، هر شب نمایش متفاوتی را خواهید دید. Scheer می گوید. به همین دلیل، از مردمی خواهیم داشت که ما را از شهری به شهر دیگر دنبال کنند. به نوعی مثل رفتن به دیدن مردگان است.»