هیجان بازی GamesBeat Summit را از دست داده اید؟ نگران نباش! برای تماشای همه جلسات زنده و مجازی در اینجا، اکنون وارد شوید.
کار از راه دور امروز دوباره انجام می شود زیرا Absurd:joy امروز پلتفرم همکاری مجازی Tangle خود را راه اندازی می کند.
Absurd:joy مستقر در کمبریج، ماساچوست، سالها بر روی Tangle کار میکند، و در صورت نیاز برای مشتریان در طول چندین دور دسترسی اولیه، بازبینی میکند. این شرکت بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری کرده است و خوشحال است که در دسترس عموم در سراسر آمریکای شمالی، اتحادیه اروپا، بریتانیا و سایر مناطق شرکت کننده در آسیا و اقیانوسیه و آمریکای جنوبی راه اندازی شده است.
تانگل گفت مردم می توانند به طور کامل تجربه کنند که Tangle چگونه فرهنگ کار از راه دور را دوباره تصور می کند. این دوره آزمایشی با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه برای تیمی متشکل از حداکثر 50 همکار همزمان با حداکثر 1000 دعوت کننده به سرور شروع می شود، این دوره آزمایشی شامل تجربه Pro Tier Tangle است که شامل استفاده نامحدود از فضای اداری مجازی است.

Absurd:joy به عنوان یک شرکت بازی شروع به کار کرد که توسط الکس شوارتز و سی وایز کهنه کار بازی های واقعیت مجازی Owlchemy تاسیس شد. آنها از نبود ابزارهای مدرنی که تیم ها را قادر می سازد تا احساس حضور، ارتباط و همکاری از راه دور را داشته باشند، ناامید شده بودند. همانطور که آنها برای ساخت بازی در شرایط همه گیر تلاش می کردند، آنها به سمت ایجاد یک مرکز کار از راه دور به نام Tangle روی آوردند.
رویداد
GamesBeat Summit 2023
برای روز مجازی و محتوای درخواستی ما به انجمن GamesBeat بپیوندید! از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی می شنوید تا به روز رسانی های خود را در مورد آخرین پیشرفت ها به اشتراک بگذارند.
اینجا ثبت نام کنید
این به عنوان یک پلت فرم مجازی برای تیم ها برای اتصال و همکاری از هر کجا عمل می کند. از زمانی که شرکت در آگوست 2021 بودجه 5.5 میلیون دلاری خود را اعلام کرد، در حال آزمایش بود. و اکنون هر کسی می تواند آن را دانلود و استفاده کند.
هدف Tangle با چشم اندازی برای تغییر وضعیت فعلی و نارضایتی کار از راه دور، از طریق برنامه ای که بر روی دستگاه های مشابه دیگر ابزارهای ضروری شما کار می کند، ایجاد همکاری ساده تر و طبیعی تر با همکاران و دوستان است.
ویژگیهای درهم تنیده مانند طراحیهای آواتار محور و صدای فضایی از پیشینه تیم بهعنوان سازندگان تحسینشده بازیهای ویدیویی میآیند.
ما میدانستیم که فرهنگ کار از راه دور به آن مکالمات فوری، بلند و شنیدهشده نیاز دارد که در مکانهای مشترک و دفاتر حضوری بدون دردسر است. وایز، مدیر اجرایی Tangle، در بیانیه ای گفت. بنابراین ما ابزاری را از ابتدا ساختیم که استفاده از آن برای پشتیبانی از کیس واقعی کار از راه دور ساده است، اما با حساسیت ها و لذتی که از مغز توسعه دهندگان بازی ناشی می شود.
با Tangle، فضای کاری از راه دور به عنوان یک رابط مبتنی بر بوم دوباره تصور میشود، و آن را نسبت به یک «دفتر مجازی» معمولی خفهتر میکند. (مفهوم یکسان، اتاقکهای کمتر.) بوم Tangle مسطح است و با “اتاقهای” رنگارنگ و گرد پر شده است، که میتوانند هم درهای باز و هم درهای بسته برای مکالمات عمومی یا خصوصی داشته باشند، که مهم نیست که چه کسی در هر زمانی وارد سیستم شده باشد، باقی میماند.

اینجاست که Tangle میزبان مکالمات صوتی، ویدیویی و اشتراکگذاری صفحه یک تیم است، و هر کاربر Tangle میتواند مکالمات “در باز” را بر اساس جایی که روی بوم مستقر کرده است بشنود – این امکان را به نوع چتهای مشترک و چرخشی میدهد. در پلتفرم های دیگر پیدا نخواهید کرد. تسترهای اولیه Tangle قبلاً به لطف این پلتفرم کاهش 50٪ در جلسات و 75٪ تصمیمات سریعتر را گزارش کرده اند.
شوارتز، مدیرعامل Tangle، در بیانیهای گفت: «ما معتقدیم محیطهای کاری از راه دور باید برای دیدن و استفاده خوب باشند، بنابراین بوم ما رنگارنگ، خلاقانه، ساده برای پیمایش است و وبکمها را بهطور پیشفرض خاموش میکند.» با آواتارهای ما، تیمها تشویق میشوند تا هر روز به هر نحوی که میخواهند در محل کار حاضر شوند. ما Tangle را ساختهایم تا بتوانید در محل کار حضور داشته باشید، بدون اینکه تسلیم ترس وبکم شوید. تا به امروز، Tangle میزبان بیش از 13 میلیون دقیقه مکالمه بوده است که نسبت به آگوست 2022 افزایش 2.6 برابری داشته است.
طبیعتا توسعه دهندگان بازی جزو اولین مشتریان هستند.
مت Schembari، مدیر عامل Lightforge Games، در بیانیهای میگوید: «Tangle به افراد این امکان را میدهد تا مانند خودشان ظاهر شوند، فرهنگ را تقویت کنند، یک نگاه سریع به پیشرفت و در دسترس بودن همکاران داشته باشند، و در مکالمات زمان واقعی همسو شوند. “همه اینها در یک ابزار سرگرم کننده، مشارکتی و ساده برای یادگیری اتفاق می افتد که در آن افراد به گونه ای کار می کنند و با هم معاشرت می کنند.”
از زمان آغاز به کار، Tangle سه دور آزمایش دسترسی زودهنگام را تکرار کرده و از March Gaming، Qualcomm Ventures، Dune Ventures، و WXR Fund همراه با سایر رهبران صنعت Unity، Apple، Microsoft، Redfin و Roblox بودجه دریافت کرده است. این راهاندازی General Access نشاندهنده تعهد Tangle به یک تقاضای معقول است: زندگی از راه دور بهتر برای همه.
عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.