کهنه سربازان CD Projekt Red استودیوی جدید Blank را پیدا کردند


هیجان بازی GamesBeat Summit را از دست داده اید؟ نگران نباش! برای تماشای همه جلسات زنده و مجازی در اینجا، اکنون وارد شوید.


چند بازی ساز کهنه کار که قبلا در CD Projekt Red کار می کردند، این هفته فاش کردند که یک استودیوی جدید به نام Blank تاسیس کرده اند. بنیانگذاران در حال کار بر روی اولین پروژه Blank هستند، یک پروژه متمرکز بر داستان که نشان دهنده رویکرد جدید و تمیز استودیو برای توسعه است.

از بنیانگذاران این استودیو می توان به Mateusz Kanik (در حال حاضر مدیر بازی Blank.)، Jędrzej Mróz، Marcin Jefimow (هر دو تهیه کننده اجرایی) و Mikołaj Marchewka (مدیر عامل) اشاره کرد. از بین این چهار نفر، همه به جز Marchewka قبلا با CD Projekt Red کار کرده بودند. چندین کارمند دیگر استودیو نیز در این سابقه مشترک هستند، از جمله مدیر طراحی میکال دوبرولسکی و کارگردان روایت آرتور گانزینیک. Grzegorz Przybyś نیز به عنوان مدیر هنری می پیوندد.

Kanik و Jefimow با GamesBeat درباره شروع Blank صحبت کردند. هر دو گفتند که یکی از اصول پشت این استودیو، تمایل به کار بر روی یک تجربه کوتاه تر و غنی تر پس از کار بر روی برخی از بزرگترین عناوین sandbox موجود است. کانیک گفت: «وقتی روی یک RPG بزرگ و جهان باز کار می‌کنید، سیستم‌هایی دارید که قرار است در بسیاری از موقعیت‌های ممکن کار کنند. شما در حال از دست دادن شانس ساختن بازی های واقعاً فیلمی، صیقلی و باکیفیت درجه یک هستید. بعد از رفتنم، به فکر ایجاد استودیویی افتادم که در آن – در زمانی که کل صنعت می‌گویند «بزرگتر یعنی بهتر» – رویکرد متفاوتی در پیش بگیریم و بر کیفیت تمرکز کنیم.»

جفیمو گفت که رویکرد استودیو به سمت بازی‌های مقیاس کوچکتر و چرخه‌های توسعه پایدار متمایل است. من شروع به ساختن بازی کردم زیرا عاشق انجام آن هستم و در مقطعی آن را از دست دادم. فکر کنم به خاطر مقیاس بود. می خواستم چیز متفاوتی را کشف کنم…. ما می گوییم جرات داریم در بازی ها متفاوت باشیم و با کیفیت قهرمان شویم.»

هیچ یک از بنیانگذاران Blank در مورد بازی ای که در حال حاضر می سازند صحبتی نکردند، به جز اینکه گفتند این یک بازی شخصیت محور و داستان محور است که در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می افتد. آی پی اورجینال هم هست. بنیانگذاران این استودیو در حال حاضر در حال گسترش تیم هستند تا به توسعه این عنوان جدید ادامه دهند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.