هیجان بازی GamesBeat Summit را از دست داده اید؟ نگران نباش! برای تماشای همه جلسات زنده و مجازی در اینجا، اکنون وارد شوید.
Epic Games اعلام کرد که پرداختهای خود را برای سازندگان Fortnite با پاداش دادن به آنها بر اساس مدت زمان انجام بازیهایشان تغییر میدهد.
ساکس پرسون، معاون اجرایی اپیک گیمز، در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: این پرداخت «زمان بازی» باید به درآمد بیشتری برای سازندگان Fortnite در پرداخت آتی آوریل منجر شود.
در گذشته، سازندگان جزایر فورتنایت (که شامل افراد و تیمهای توسعهدهنده میشوند) در صورت بازدید بازیکنان از جزایرشان پاداش دریافت میکردند. اما اکنون Epic در حال ایجاد تغییراتی در معیارهای پرداخت تعامل بر اساس پاداش برای زمان بازی در جزایر سازندگان است.
در ماه مارس در کنفرانس توسعه دهندگان بازی، تیم سوئینی، مدیر عامل Epic Games اعلام کرد که Epic 40 درصد از درآمد خالص Fortnite را به تمام سازندگانی که جزایر را در Fortnite منتشر می کنند، از جمله سازندگان مستقل و تیم توسعه Fortnite خود Epic، می دهد.
پرسون گفت، زمانی که اپیک گیمز Creator Academy 2.0 را معرفی کرد، این شرکت بر روی پاداش دادن به سازندگان بر اساس ارزشی که برای Fortnite به ارمغان آوردند متمرکز شد. و شرکت در مورد نحوه محاسبه پرداخت های خود شفاف تر شد.
او گفت که پس از ماه اول، شرکت متوجه شد که باید به سازندگان بر اساس زمان صرف شده در معیار بازی نیز پاداش دهد. و برای کمک به رشد پای، Epic میخواهد ابزارهایی را برای سازندگان فراهم کند تا جذب کاربران را بهبود بخشند. پرسون گفت، اما مهمتر این تصور است که بازیکنان به اندازهای از خلاقیتها خوششان میآید که زمان زیادی را صرف بازی با آنها کنند.
پرسون گفت: «ما از کاربران فعال ماهانه، کاربران بازگشتی و کاربران جدید استفاده کردیم. ما قبلا از زمان استفاده نمی کردیم. این آسان ترین راه برای هدایت موفقیت خود آنها است. زمان صرف شده راه خوبی برای سازندگان است تا وضعیت جزایرشان را بسنجند.»
علاوه بر معیار جدید، Epic Games به اندازه گیری عملکرد جزیره بر اساس بازیکن ادامه خواهد داد
معیارهای محبوبیت و حفظ همانطور که در پست وبلاگ Creator Academy 2.0 مارس بیان شده است. اپیک گیمز تصمیم گرفت فعلاً وزن این معیارها را در پرداختهای تعامل کاهش دهد و معیار جدید «زمان بازی» را تقویت میکند.

Epic Games انتظار دارد در طول زمان معیارهای جذب و حفظ کاربر را مجدداً متعادل کند زیرا ویژگیهای جدیدی مانند تداوم و تجزیه و تحلیل اضافه میکند که به سازندگان ابزارهای بیشتری برای حفظ و جذب کاربر میدهد.
این تیم در حال ساخت ویژگی هایی است که تبلیغ جزایر خارج از اکوسیستم Fortnite و همچنین تجزیه و تحلیل بهتر در مورد جذب کاربر در Creator Portal را آسان می کند. این شرکت همچنین در حال کار بر روی ابزارها و دستگاه های بازی اضافی برای ایجاد پایداری در بازی های ساخته شده توسط سازندگان است که یک ویژگی کلیدی برای بازگرداندن بازیکنان به جزایر است.
خلاصه ماه مارس و آوریل
برای اکثریت قریب به اتفاق سازندگان، اولین پرداخت نامزدی آنها در ماه مارس در مقایسه با درآمدهای قبلی در برنامه Support-A-Creator Epic افزایش قابل توجهی داشت. 1000 سازنده برتر جزیره شاهد افزایش متوسط درآمد 5.2 برابری از طریق پرداخت های مشارکت نسبت به Support-A-Creator در ماه مارس بودند.
پرسون گفت، پرداختهای تعهدی آتی آوریل (پرداخت از 30 می) تغییرات جدید در فرمول پرداخت را منعکس میکند و منجر به افزایش 1.45 برابری کل پول پرداختی به سازندگان در مقایسه با مارس میشود.
هنگامی که با وزن دهی جدید آوریل سالانه در نظر گرفته شود، بیش از 200 سازنده بیش از 100000 دلار در سال از طریق پرداخت های مشارکت درآمد کسب می کنند.
از زمان راهاندازی ویرایشگر Unreal برای Fortnite (UEFN) در کنار پرداختهای تعامل در ماه مارس، ژانرهای بازی جدید و نوظهور سازندگان در بین بازیکنان فورتنایت محبوب شدهاند.
برخلاف بازیهای دیگری مانند Roblox، اپیک گیمز قصد دارد اکوسیستم خود را با فرمولی بسیار ساده رشد دهد که سازندگان بر اساس لذتی که برای بازیکنان ایجاد میکنند، پرداخت میشوند و پاداش میگیرند، نه صرفاً از خرید در بازی. هدف ترغیب سازندگان برای ساخت بازی های با کیفیت است.
پرسون گفت: “ما فکر می کنیم که از دیدگاه خلاقانه، این یک تمایز است که به شما امکان می دهد به جای کسب درآمد، فقط بر روی طراحی نقشه خود تمرکز کنید.”
در زیر نگاهی به 10 دسته از محبوبترین دسته بازیهای ساختهشده با UEFN تا کنون، و همچنین 10 ژانر برتر سازنده سازنده در Fortnite در حال حاضر مشاهده میکنید. ژانرهای برتر UEFN توسط بازیکنان همزمان عبارتند از:
- رایگان برای همه
- مسابقه مرگ تیمی
- تفنگ بازی
- وحشت
- زامبی ها
- بلوک خوش شانس
- تمرین
- وسايل نقليه
- نبرد پایه
- پروپ هانت
10 ژانر کلی برتر توسط CCU (به استثنای جزایر ساخته شده توسط Epic)
- تمرین
- مسابقه مرگ تیمی
- رایگان برای همه
- زامبی ها
- نبرد پایه
- وحشت
- بلوک خوش شانس
- بتل رویال
- پروپ هانت
- دونده
عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.