بررسی اولویت E-Coast: Ebike با نگهداری بالا


بیش از حد فنی در فضای باز ورزش کمی خجالت آور است به عنوان مثال، من دوچرخه سواری را دوست دارم، اما نمی‌خواهم علایق یا توانایی‌هایم را نادرست معرفی کنم – نمی‌خواهم با کفش‌های گیره دار و پیراهن‌های کشدار تمام بدن در کافی شاپ‌ها بچرخم. این باعث می‌شود که من مشتری کاملی برای Priority Bicycles باشم، شرکتی که قصد دارد دوچرخه‌هایی با کیفیت بالا اما نه چندان فنی با قیمت مقرون به صرفه بسازد (من همچنین می‌دانم که مشتری کامل هستم زیرا، افشا، من یک دوچرخه Priority سنگریزه دارم. خودم).

مانند همه دوچرخه هایش، رزمناو برقی ساحلی Priority جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد. برخی از اجزای ممتاز، مانند محرک تسمه کربنی Gates با تعمیر و نگهداری کم با موتور هاب عقب قدرتمند، روی یک قاب ایستاده آلومینیومی تمیز است. این جذاب است، به خصوص از آنجایی که با برچسب قیمت مناسب کیف پول (برای دوچرخه ebike) همراه است. متأسفانه، Priority ممکن است از علامت E-Coast فراتر رفته باشد. با این قیمت، رزمناوهای زیادی با تسمه درایوهای گیتس پیدا نخواهید کرد. ولی باید شما؟

آن را رقم بزنید

اولین نشانه ای که نشان می داد ممکن است همه چیز خوب نباشد، زمانی بود که دوچرخه رسید. اولویت یک شرکت مستقیم به مصرف کننده است، به این معنی که وقتی دوچرخه سفارش می دهید، جعبه ای به خانه شما می رسد. این شرکت مونتاژ آن را توسط یک متخصص توصیه می کند. یک شرکت را درگیر کرد تا آن را برای من مونتاژ کند (اگر نمی خواهید 200 دلار اضافی خرج کنید و خودتان می توانید آن را مونتاژ کنید، دستورالعمل ها در اینجا آمده است).

با این حال، هنگامی که دوچرخه را دریافت کردم، نیاز به عیب یابی داشت. ترمز جلو نیاز به تنظیم داشت، و گلگیر جلو اختصاصی همراه هر زمان که چرخ جلو را بچرخانم حرکت می‌کند، مهم نیست که چند بار پیچ را محکم می‌کنم. چندین هفته پس از دریافت دوچرخه، من هنوز باید گاهی اوقات ترمز جلو یا گلگیر را تنظیم کنم. این نوعی مزاحمت سطح پایین است که در آن شما نمی خواهید زحمت رفتن به یک مغازه را بدهید.

با این حال، در یکی از اولین روزهای زیبای بهاری سال، من با خوشحالی یک ژاکت جین را پوشیدم و برای گشت و گذار در اطراف پارک به E-Coast پریدم – متأسفانه، به طرز ناخوشایندی وزوز می کرد. با ناراحتی به خانه آمدم و آن را درست کردم، اما وقتی می‌خواهی زیر نور آفتاب از در بیرون بروی، باز هم خراب است.

تستر من در یک قاب بسیار زیبا به رنگ سبز نعنایی آمد. قرار است در حالی که صاف نشسته اید سوار آن شوید. Priority بیان می کند که حداقل inseam در استپ تراو 26 اینچ است که اتفاقاً دقیقاً inseam من است. هنگام رکاب زدن می‌توانم به راحتی دوچرخه سواری کنم، اما باید روی نوک پاهایم بایستم تا وقتی در ایستگاه هستم روی زمین بایستم.

این مشکلی در مورد دوچرخه‌های رزمناو Trek Electra نیست، که هندسه کف پای صاف اختصاصی دارد – همانطور که صندلی و پدال‌ها روی قاب الکترا قرار می‌گیرند، در حین رکاب زدن به حالت کامل کشیده می‌شوید و همچنان می‌توانید پاهای خود را صاف روی زمین قرار دهید. من این موضوع را در E-Coast ناراحت نمی‌دانم، اما زمانی که در اطراف یک دوچرخه 56 پوندی رکاب می‌زنید، باید به آن توجه کنید.

دارای چرخ های 26 اینچی با پهنای بسیار زیاد و یک موتور توپی عقب اختصاصی 500 واتی با باتری قابل جدا شدن 576 واتور که در زیر قفسه عقب قرار گرفته است. این وزنه برای قرار دادن در نیمه پشتی دوچرخه بسیار زیاد است، اگرچه انصافاً من واقعاً متوجه نشدم مگر اینکه دوچرخه را روی قفسه یا از پله ها بالا بیاورم. در اینجا شایان ذکر است که نه موتور و نه باتری، در حال حاضر دارای گواهینامه UL نیستند، که استاندارد ایمنی برای سیستم های الکتریکی ebike است. با این حال، Priority خاطرنشان می‌کند که در افق است تا با قانون جدید نیویورک مطابقت داشته باشد.

مسافر نیست

عکس: دوچرخه های اولویت دار

یکی از نزدیک ترین رقبای E-Coast که مستقیماً به مصرف کننده می رسد، احتمالاً Ride1Up Cafe Cruiser است، دوچرخه ای که شباهت های زیادی با آن دارد. مانند Cafe Cruiser، E-Coast دارای یک پایه خوب است. دارای یک قفسه عقب است، حتی اگر نمی توانید مسافر را روی آن حمل کنید. و تک سرعته است که در واقع مشکلی ندارد. همانطور که من در مورد دوچرخه‌هایی که کامپیوتر پیچیده‌ای ندارند، می‌بینم، اغلب ارزش این را ندارد که سطح کمکی صحیح را با سطح گشتاور مناسب کالیبره کنید تا هنگام رکاب زدن احساس طبیعی کنید. فقط از دریچه گاز استفاده کنید و تمام شود (دریچه گاز هم دارد).