فورته پلتفرم N3twork را برای رشد بازی های بلاک چین به دست می آورد


به رهبران بازی، در کنار GamesBeat و Facebook Gaming، برای دومین اجلاس سالانه GamesBeat & Facebook Gaming Summit بپیوندید | GamesBeat: Into the Metaverse 2 در 25 تا 27 ژانویه 2022 آینده. درباره این رویداد بیشتر بدانید.


فورته پلتفرم N3twork را برای تسریع رشد در بازی‌های بلاک چین به دست آورده است، در حالی که بازی‌های N3twork به یک استودیوی مستقل جدید تبدیل خواهند شد.

این قرارداد به این معنی است که N3twork به دو بخش تقسیم می‌شود، به طوری که Forte فناوری N3twork را برای موفقیت بیشتر بازی‌ها در اختیار می‌گیرد و N3twork Games مستقر در سانفرانسیسکو به یک شرکت جدید به نام N3twork Studios تبدیل می‌شود.

تیم پلتفرم N3twork به عنوان بخشی از تراکنش به Forte خواهد پیوست. نیل یانگ، بنیانگذار N3twork، واحد تجاری صنعت بازی Forte را رهبری خواهد کرد و او همچنان رئیس اجرایی استودیو N3twork خواهد بود.

ما یک پلتفرم انتها به انتها داریم که به توسعه دهندگان بازی کمک می کند تا از فناوری بلاک چین برای معرفی اقتصادهای بازیکن به بازیکن و بازی های آنها، تعامل در بین بلاک چین های مختلف، و استفاده از اکوسیستم بلاک چین برای بهره برداری از این بزرگ استفاده کنند. جاش ویلیامز، مدیر عامل فورته گفت: بازار حول توکن ها، در سطح جهانی. اما برای اینکه واقعاً این کار را به درستی انجام دهیم، ما شاهد تکامل فضا خواهیم بود و شاهد پیچیده‌تر شدن اقتصاد بازی‌ها خواهیم بود. بنابراین داشتن ابزارهایی برای آسان کردن توسعه‌دهندگان نه تنها برای ایجاد این اقتصادها، بلکه برای مقیاس واقعی آنها مورد نیاز است.”

رویداد

دومین نشست سالانه GamesBeat و Facebook Gaming و GamesBeat: Into the Metaverse 2

بیشتر بدانید

ویلیامز گفت که N3twork با پلتفرم خود در بازار بازی‌های رایگان موبایلی در کمک به شرکت‌ها برای ساختن اقتصاد خود موفق بود و ابزارها و سیستم‌های مشابهی در بازی‌های بلاک چین مورد نیاز خواهند بود.

ویلیامز گفت: «و البته نیل و تیمش بخش بزرگی از دلایلی هستند که ما می‌خواستیم این کار را انجام دهیم. نیل یکی از ثابت‌شده‌ترین مدیران و رهبران این صنعت است. او در دوره های قبلی تغییر، در همان روزهای اولیه موبایل، و تغییر بازی به بازی رایگان، رهبری کرده است. ما فکر می‌کنیم که تحت یک تغییر شکل مشابه هستیم که مرتبه‌ای بزرگ‌تر است.»

پرداختن به پس زدگی گیمرهای هاردکور

نیل یانگ مدیر عامل N3twork است.

بالا: نیل یانگ مدیر عامل N3twork است.

اعتبار تصویر: N3twork

بازی‌های دارای بلاک‌چین دارای ویژگی‌هایی مانند اجازه دادن به بازیکنان برای مالکیت آیتم‌های بازی خود هستند، اما ثابت شده‌اند که بحث‌برانگیز هستند زیرا گیمرهای هاردکور نسبت به روش‌های جدید کسب درآمد بی‌اعتماد هستند. اما این شرکت ها می گویند که بازیکنان می توانند آزادانه کالاها و خدمات را با یکدیگر مبادله کنند و می توانند در اقتصادهای اجتماعی شرکت کنند که به خلاقیت، همکاری و مهارت پاداش می دهد.

یانگ می‌گوید: «واقعاً شکاف بزرگی وجود دارد که باید برای بازی‌سازان بسته شود تا بتوانند با اکوسیستم رمزنگاری به گونه‌ای تعامل کنند که برای آنها هوشمندانه و برای بازیکنان ایمن باشد».

سوال بزرگ این است که آیا گیمرهای جریان اصلی عادت بازی‌های بلاک چین را مانند بازی‌های رایگانی که در دهه گذشته در صنعت وجود داشت، انتخاب خواهند کرد؟ ویلیامز در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: برنامه فورت این است که استفاده از بلاک چین را برای شرکت های بزرگ بازی آسان تر کند – و آن را برای گیمرها ایمن کند.

ویلیامز در رابطه با فشار گیمرهای هاردکور گفت که فورت به دقت آن را تماشا می کند.

او گفت: «فکر نمی‌کنم دیدن واکنش گیمرها شگفت‌انگیز باشد. روشی که برخی از این پروژه‌ها اعلام شده‌اند، بازیکن محوری یا بازیکن جلویی نبوده است. آنها فناوری بیشتری را به جلو می برند. من فکر می کنم هر زمان که شما در مورد فناوری استفاده می کنید، به جای یک بازی، صحبت می کنید که برای مخاطب خاص جذاب است. فکر می‌کنم آنچه بازیکنان به آن اهمیت می‌دهند این است که این برای بازی چه معنایی دارد.»

او اضافه کرد: «اگر یک NFT در پروژه‌ای بزنید، یا به نظرتان برسد که این کاری است که انجام می‌دهید، یا ممکن است به خاطر فروش توکن‌ها، توکن‌ها را وارد بازی کنید، گیمرها یک واکنش آلرژیک به آن با روشی که ما به مسائل نزدیک شده‌ایم، بلاک چین یک فناوری توانمند در زیر پوشش است. این واقعاً در مورد تجربه بازیکن، قبل از هر چیز، و مزایای تحولی است که زمانی که بازیکنان واقعاً مالک کالاهای مجازی هستند، دارایی‌های دیجیتالی که قبلاً به خرید آنها عادت کرده‌اند و نحوه ادغام آن در یک بازی می‌تواند رخ دهد.»

با گذشت زمان، او معتقد است که توسعه‌دهندگان و ناشران بازی این موضوع را بیشتر متوجه خواهند شد و تجربیات عمیق‌تری با بلاک‌چین و توکن‌های زیر پوشش خواهند ساخت.

او گفت: “هدف از آن معرفی توکن ها نیست.” “هدف از آن معرفی مزایای جدید برای بازیکنان، فرصت های جدید برای توسعه دهندگان و بازیکنان در جوامع بازی در اطراف بازی است. ما از این چرخه عبور خواهیم کرد که در آن شک و تردیدهای اولیه وجود دارد. اما من فکر می‌کنم فناوری بلاک چین مزایای بسیار بیشتری را برای بازیکنان باز می‌کند و واقعاً ممکن است.»

استودیو N3twork

فورته در حال ساخت کیف پول برای شرکت های بازی بلاک چین است.

بالا: فورته در حال ساخت کیف پول برای شرکت های بازی بلاک چین است.

اعتبار تصویر: فورته

تیم بازی N3twork عناوینی مانند Legendary Heroes را ساخته است. این گروه یک شرکت بازی مستقل جدید به نام N3twork Studios را تشکیل خواهد داد. استودیوی N3twork از راه‌حل‌های بلاک چین فورته برای ساخت و اجرای مجموعه‌ای از عناوین، از جمله Legendary Heroes Unchained چند پلتفرمی جدید و بازی موبایلی آتی Triumph، استفاده خواهد کرد.

مت ریچتی، که بر بازی های N3twork نظارت می کند، که به عنوان رئیس استودیوی جدید خدمت خواهد کرد. او پیشتر در سال 2021 برای نظارت بر Legendary و فرنچایز جدید Triumph به این تیم ملحق شد.

N3twork حدود 107 کارگر تمام وقت داشت، بدون احتساب پیمانکارانی که در برخی از پروژه ها کار می کردند. یانگ، مدیرعامل N3twork در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: حدود 40 نفر به Forte خواهند پیوست و بقیه در استودیو خواهند بود.

علاوه بر ظرفیت توسعه، استودیو N3twork دارای یک تیم انتشار و رشد اختصاصی برای کمک به رشد محصولات خود در فضای وب 3 و همچنین بهره مندی از فناوری است که پلتفرم مقیاس N3twork را با استفاده از نمونه خود برای باز کردن پتانسیل های بالقوه تقویت کرده است. از محصولات خود در بازار است. این پلتفرم رشد و پشتیبانی سریع از تعداد زیادی از کاربران را برای بازی‌های موبایل بسیار آسان‌تر کرد.

یانگ در بیانیه‌ای گفت: «از پیوستن به Forte برای رهبری تلاش‌های صنعت بازی‌هایمان خوشحالم و بسیار هیجان‌زده هستم، زیرا ما مأموریت خود را برای تجسم مجدد و متحول کردن کل اکوسیستم از طریق بلاک چین دنبال می‌کنیم. فورته به ایجاد این انقلاب کمک می کند، و با هم ما فرصتی را می بینیم که اساساً هر جنبه از صنعت خود را به گونه ای تغییر دهیم که به نفع هر شرکت کننده در اکوسیستم بازی باشد – از بازیکن به ناشر، از بازاریاب تا سازنده – تاثیر بلاک چین بر روی چشم‌انداز بازی عمیق خواهد بود و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بخشی از این تغییر باشیم.»

پلتفرم فورته به ناشران بازی اجازه می‌دهد تا به راحتی فناوری‌های بلاک چین را در بازی‌های خود ادغام کنند و ویژگی‌هایی مانند کیف پول توکن بدون درز و قابل جاسازی، ضرب کردن و فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT)، ریل پرداخت و سایر خدماتی که به‌طور خاص برای اقتصاد توکن‌های بلاک چین و مدیریت ساخته شده‌اند را ممکن می‌سازد. دارایی های دیجیتال و مجازی

قدرت مالی زیادی پشت تلاش‌های فورته نهفته است، زیرا تا به امروز 900 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است و از آن در اولین خرید بزرگ خود استفاده می‌کند. (قیمت خرید اعلام نشد). ویلیامز گفت، اما فورته قصد دارد یک پلتفرم ساز باشد که به شرکت های بازی خدمات ارائه می دهد و مالکیت استودیوی بازی سازی خود بخشی از این برنامه نیست.

یانگ گفت که فکر می کند بازی های بلاک چین متحول کننده خواهند بود.

«این همان نوع تغییری نیست که قبلاً دیده‌ایم. یانگ در پستی گفت: این یک انتقال چرخه‌ای پلتفرم نیست که ناشی از قدرت پردازش محلی جدید، تغییرات در رسانه‌های ذخیره‌سازی یا رابط‌هایی است که هر پنج تا 10 سال به رشد صنعت ما کمک کرده است. “این تغییر بسیار بسیار کاملتر از هر تغییری است که قبلاً انجام شده است – این شروع یک دوره جدید است که بر هر جنبه از صنعت ما تأثیر می گذارد.”

جاش ویلیامز مدیرعامل فورته است.

عکس بالا: جاش ویلیامز مدیر عامل فورته است.

اعتبار تصویر: فورته

جوان افزود: «از کجا بدانیم؟ تیم N3twork به صورت فردی و جمعی بخشی از بسیاری از مراحل عالی در صنعت ما بوده است – ما بازی‌های برنامه‌نویسی را در اتاق خواب‌هایمان روی رایانه‌های خانگی بزرگ کرده‌ایم، از 8 بیت به 16 بیت، از Genesis به PlayStation رسیده‌ایم. ، از آفلاین به آنلاین و از دمبله به گوشی هوشمند. در مقایسه با آن انتقال ها، می توانیم به شما بگوییم که این بسیار بسیار متفاوت است.”

او خاطرنشان کرد که بازی بلاک چین به نفع یک جمعیت، یک منطقه یا یک پلتفرم نیست. او گفت که این فقط بر روی بازی ما تأثیر نمی گذارد، بلکه بر نحوه بازی و چرایی بازی تأثیر می گذارد. در اکوسیستم بزرگ بازی‌ها به یک جزء محدود نمی‌شود – بر هر گوشه‌ای از صنعت تأثیر می‌گذارد، ارزش آن را چند برابر می‌کند و بر توسعه‌دهندگان، ناشران، بازاریابان، تبلیغ‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، سازندگان پلتفرم و البته بازیکنان، جوان تأثیر می‌گذارد. گفت.

«صنعت بازی‌ها هر پنج تا هشت سال یک بار این تغییرات را پشت سر می‌گذارند که معمولاً توسط آن تأمین می‌شود
یانگ گفت: برخی بهبود عملکرد یا دستگاه جدیدی که وارد بازار می شود. “من فکر می کنم که این کامل ترین انتقالی است که صنعت ما تا به حال دیده است، یا خواهد دید. برای من بسیار شبیه یک تحول کامل و چند بعدی است که در نهایت هر گوشه ای از صنعت بازی را تحت تاثیر قرار می دهد. این فقط در مورد توکن کردن بازی ها نیست. این واقعاً مهم است. اما این فرصتی است برای متحول کردن هر جنبه ای از صنعت بازی از طریق دریچه بلاک چین و اقتصاد جامعه. این فقط خود بازی ها نیستند، بلکه کل صنعت است که این تغییر را احساس خواهد کرد.»

فورته اخیراً بودجه ۷۲۵ میلیون دلاری تحت رهبری Sea Capital و Kora Management را با حمایت و بودجه بیشتر از سوی ناشران بازی و رسانه از جمله Animoca Brands، Big Bets (Huuuge Games)، Overwolf، Playstudios، Warner Music Group، zVentures (Razer) و بلاک چین بسته است. شرکای Cosmos، Polygon Studios، و Solana Ventures، و همچنین سرمایه گذارانی از جمله Griffin Gaming Partners، Andreessen Horowitz (a16z) و Tiger Global.

فورته 185 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

عکس بالا: فورته 725 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

اعتبار تصویر: فورته

LionTree به عنوان مشاور مالی انحصاری Forte در دور تأمین مالی خود و به عنوان مشاور مالی انحصاری N3twork در زمینه فروش N3twork Platform به Forte عمل کرد و از روابط استراتژیک جهانی خود برای تسریع رشد هر دو شرکت استفاده کرد.

N3twork قبلاً در اواسط سال 2021 تصمیم گرفته بود که به سمت فناوری بلاک چین حرکت کند و منابع خود را بر این اساس برنامه ریزی کرد.

یانگ گفت: «هرچه زمان بیشتری را با جاش سپری می‌کردیم، برای ما منطقی‌تر بود که به نیروها بپیوندیم. «این واقعاً در مورد بازنویسی قوانین کل صنعت است. و این قوس ممکن است طی پنج یا 10 سال اجرا شود. اما کار باید در حال حاضر انجام شود تا صنعت به سمت آن حرکت کند. این در نهایت منجر به توزیع مجدد ارزش بین بازیگران مختلف در داخل اکوسیستم خواهد شد، به سمت این ایده‌های اقتصاد جامعه و مالکیت، تغییرات در حاکمیت، که نه تنها بر بازی‌هایی که می‌سازیم و نحوه ساخت آنها تأثیر می‌گذارد، بلکه چرا آنها پخش می شوند و ارزش چگونه در سراسر اکوسیستم توزیع می شود.”

بینگ گوردون کهنه کار Electronic Arts و باب استیونسون بنیانگذار Ngmoco به هیئت مدیره استودیو N3twork خواهند پیوست.

GamesBeat

اعتقاد GamesBeat هنگام پوشش صنعت بازی این است که “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید.

شما چگونه انرا انجام خواهید داد؟ عضویت شامل دسترسی به:

  • خبرنامه هایی مانند DeanBeat
  • سخنرانان فوق العاده، آموزشی و سرگرم کننده در رویدادهای ما
  • فرصت های شبکه سازی
  • مصاحبه‌ها، چت‌ها، و رویدادهای «Open Office» با کارکنان GamesBeat فقط برای اعضا
  • گپ زدن با اعضای انجمن، کارکنان GamesBeat و سایر مهمانان در Discord ما
  • و شاید حتی یک یا دو جایزه سرگرم کننده
  • معرفی مهمانی های همفکر

عضو شوید