Ubisoft همکاری با Anzu را برای تبلیغات درون بازی گسترش داد


به رهبران بازی، در کنار GamesBeat و Facebook Gaming، برای دومین اجلاس سالانه GamesBeat & Facebook Gaming Summit بپیوندید | GamesBeat: Into the Metaverse 2 در 25 تا 27 ژانویه 2022 آینده. درباره این رویداد بیشتر بدانید.


یوبی سافت و آنزو امروز اعلام کردند که همکاری خود را تمدید می کنند. این دو شرکت می گویند که با تبلیغات خود در بازی هایی مانند Trackmania و Growtopia به موفقیت دست یافته اند.

Anzu تبلیغات درون بازی خود را طوری طراحی کرد که برای کاربران ارگانیک تر به نظر برسد. برای مثال، در Trackmania، آنها به صورت بیلبوردهایی در اطراف آهنگ های عنوان ظاهر می شوند. Anzu در این تبلیغات با برندهایی مانند سامسونگ، مایکروسافت و وودافون همکاری کرد.

ایتامار بندی، مدیرعامل Anzu در بیانیه ای گفت: «ما در سفری باورنکردنی با یوبی سافت بوده ایم. آنها یکی از اولین استودیوهای بزرگی بودند که پس از شناسایی فرصتی برای ارائه یک عنوان محبوب به طرفداران Trackmania، با تبلیغات درون بازی که نه تنها گیم پلی را تحسین می کنند، بلکه آن را واقع گرایانه تر می کنند، بر روی رایانه شخصی ما با ما کار کردند. ما از تمدید همکاری خود هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا تبلیغات ترکیبی خود را در بازی به عناوین برتر Ubisoft بیاوریم.

GamesBeat

اعتقاد GamesBeat هنگام پوشش صنعت بازی این است که “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید.

شما چگونه انرا انجام خواهید داد؟ عضویت شامل دسترسی به:

  • خبرنامه هایی مانند DeanBeat
  • سخنرانان فوق العاده، آموزشی و سرگرم کننده در رویدادهای ما
  • فرصت های شبکه سازی
  • مصاحبه‌ها، چت‌ها، و رویدادهای «Open Office» با کارکنان GamesBeat فقط برای اعضا
  • گپ زدن با اعضای انجمن، کارکنان GamesBeat و سایر مهمانان در Discord ما
  • و شاید حتی یک یا دو جایزه سرگرم کننده
  • معرفی مهمانی های همفکر

عضو شوید