Databricks با اولین خانه دریاچه مخصوص صنعت خود، خرده فروشی عمودی را هدف قرار می دهد


آیا جلسه ای از نشست Future of Work را از دست داده اید؟ برای پخش جریانی به کتابخانه بر اساس تقاضای Future of Work Summit بروید.


Databricks مستقر در سانفرانسیسکو، شرکتی که قابلیت‌های انبار داده و دریاچه داده را در یک معماری واحد «Lakehouse» ارائه می‌کند، امروز اولین پیشنهاد ویژه صنعت خود را اعلام کرد: Lakehouse برای خرده‌فروشی.

دیتبریکس می گوید که Lakehouse for Retail برای شرکت هایی طراحی شده است که در زمینه خرده فروشی و کالاهای مصرفی فعالیت می کنند، یک پلت فرم کاملا یکپارچه است که هدف آن حل بحرانی ترین چالش هایی است که خرده فروشان و شرکای آن ها با آن مواجه هستند و در عین حال تلاش می کند از حجم داده های فزاینده برای پروژه های هوش مصنوعی و تحلیلی استفاده کند.

این راه حل، که به طور کلی از امروز در دسترس است، قبلاً توسط شرکت های خرده فروشی بزرگ مانند Walgreens، Columbia، H&M Group، Reckitt، Restaurant Brands International، 84.51°، Co-Op Food، Gousto و Acosta مورد پذیرش قرار گرفته است.

Luigi Guadagno، معاون رئیس مرکز تحقیقات، گفت: «با صدها میلیون نسخه پردازش شده توسط Walgreens هر سال، Databricks’ Lakehouse for Retail به ما این امکان را می‌دهد که همه این داده‌ها را یکپارچه کنیم و آن‌ها را در یک مکان برای طیف گسترده‌ای از تحلیل‌ها و حجم‌های کاری ML ذخیره کنیم.» پلت فرم داروسازی و مراقبت های بهداشتی در Walgreens.

Guadagno گفت: «با حذف سیلوهای داده قدیمی پیچیده و پرهزینه، ما همکاری بین دامنه‌ای را با یک پلت فرم داده هوشمند و یکپارچه فعال کرده‌ایم که به ما انعطاف‌پذیری برای سازگاری، مقیاس‌بندی و خدمات بهتر به مشتریان و بیماران را می‌دهد.»

Lakehouse برای خرده فروشی: چه چیزی خاص است؟

راب ساکر، رهبر خرده‌فروشی و تولید در Databricks، می‌گوید که لیک‌هوس جدید خرده‌فروشی مبتنی بر استانداردهای منبع باز و باز است که به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد داده‌ها را – مانند سطح موجودی، داده‌های مصرف‌کننده، داده‌های فروش – با شرکای/تامین‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند و همکاری کنند. با آنها در تجزیه و تحلیل مشترک برچسب سفید، حتی اگر آنها در یک پلت فرم ابری متفاوت باشند.

این پیشنهاد همچنین شامل مجموعه‌ای از شتاب‌دهنده‌های راه‌حل رایگان است که طرحی از تجزیه و تحلیل داده‌ها و موارد استفاده از یادگیری ماشین و همچنین بهترین روش‌ها را برای کمک به شرکت‌ها برای شروع و ساخت پروژه‌های هوش مصنوعی در چند روز و هفته ارائه می‌دهد. Databricks می‌گوید که این جنبه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد، از دریافت جریان داده برای تصمیم‌گیری در زمان واقعی (الزامی برای برنده شدن در خرده‌فروشی همه‌کانال)، پیش‌بینی تقاضا و سری‌های زمانی، موتورهای توصیه‌ای با قدرت ML برای ساده‌سازی سفر خریدار، طول عمر مشتری. تجزیه و تحلیل ارزش

راه حل های شریک Databricks

علاوه بر این، شرکت‌هایی که در پلتفرم دیتابریکس Lakehouse برای خرده‌فروشی ثبت‌نام می‌کنند، به راه‌حل‌های تحلیلی از پیش ساخته‌شده که توسط شرکای شرکت ساخته شده و برای رسیدگی به موارد استفاده از مشتری در زمان واقعی طراحی شده‌اند، دسترسی خواهند داشت. علم داده و شرکت مهندسی هوش مصنوعی Tredence و Deloitte از جمله بازیگرانی هستند که این راه حل ها را ارائه می دهند.

با Databricks، Tredence انتظار دارد که تقاضای سازمانی انفجاری برای AI/ML را برآورده کند و به حرکت در اکوسیستم های پیچیده داده، کسب درآمد از داده های سازمانی، بهبود زمان برای بینش و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه کمک کند. این شراکت در آگوست 2021 شتاب‌دهنده راه‌حل دسترس‌پذیری در قفسه (OSA) را راه‌اندازی کرد که ترکیبی از قابلیت‌های پردازش داده‌های Databricks و تخصص AI/ML Tredence برای کمک به خرده‌فروشان، CPG و تولیدکنندگان برای حل چالش تریلیون دلاری موجود نیست. سخنگوی ترندنس گفت.

آنها افزودند: “اکنون، با Lakehouse برای خرده فروشی، ما انتظار داریم به طور مشترک به شرکت ها کمک کنیم تا موانع رشد فعلی، اختلالات آینده را به طور موثر مدیریت کنند و مقیاس جهانی را با هم پیش ببرند.”

مسابقه: دانه برف و فراتر از آن

این حرکت جایگاه Databricks را در صنعت داده تقویت می کند. این شرکت که پس از آخرین جمع آوری سرمایه در آگوست 2021، 38 میلیارد دلار ارزش داشت، در مقابل بازیکنانی مانند Snowflake، Dremio و Google BigQuery است. Snowflake، به ویژه، رقیب اصلی Databricks بوده است. این شرکت مستقر در مونتانا همچنین یک محصول خاص خرده فروشی را با اشتراک داده ارائه می دهد.

علی قدسی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Databricks، گفت: “Databricks همیشه از طرف مشتریان ما نوآوری کرده است و چشم انداز lakehouse به حل بسیاری از چالش هایی که سازمان های خرده فروشی به ما گفته اند که با آنها مواجه هستند، کمک می کند.” این یک نقطه عطف مهم در سفر ما است تا به سازمان‌ها کمک کنیم تا در زمان واقعی کار کنند، تجزیه و تحلیل دقیق‌تری ارائه دهند و از تمام داده‌های مشتریان خود برای کشف بینش‌های ارزشمند استفاده کنند. Lakehouse برای خرده فروشی، همکاری و اشتراک گذاری مبتنی بر داده را در بین مشاغل و شرکای صنعت خرده فروشی تقویت می کند.

هم Databricks و هم Snowflake در چند ماه گذشته با هم رقابت کرده‌اند و بر سر ادعای عملکرد، نبرد روابط عمومی داشته‌اند. Databricks که در سال 2013 به عنوان یک ارائه دهنده دریاچه داده تاسیس شد، برای پوشش بیشتر ویژگی های انبار داده و تبدیل به یک Lakehouse گسترش یافته است. در همین حال، Snowflake، ارائه‌دهنده انبار داده، ویژگی‌های خاص دریاچه داده را با گسترش به موارد استفاده AI/ML و داده‌های بدون ساختار اضافه کرده است.

VentureBeat

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری تحول آفرین به دست آورند و معاملات انجام دهند. سایت ما اطلاعات ضروری در مورد فن آوری ها و استراتژی های داده را ارائه می دهد تا شما را در حین رهبری سازمان خود راهنمایی کند. ما از شما دعوت می کنیم که عضو انجمن ما شوید، برای دسترسی به:

  • اطلاعات به روز در مورد موضوعات مورد علاقه شما
  • خبرنامه های ما
  • محتویات رهبر فکر و دسترسی با تخفیف به رویدادهای ارزشمند ما، مانند تبدیل 2021: بیشتر بدانید
  • ویژگی های شبکه و موارد دیگر

عضو شوید