شیلد 15 میلیون دلار برای نظارت بر ارتباطات کارکنان صنعت مالی جمع آوری می کند


به رهبران بازی، در کنار GamesBeat و Facebook Gaming، برای دومین اجلاس سالانه GamesBeat & Facebook Gaming Summit بپیوندید | GamesBeat: Into the Metaverse 2 در 25 تا 27 ژانویه 2022 آینده. درباره این رویداد بیشتر بدانید.


از آنجایی که بیماری همه گیر تعداد زیادی از کارمندانی را که قبلاً در دفتر کار می کردند مجبور می کند از خانه کار کنند، شرکت هایی در صنایع بسیار نظارت شده مانند امور مالی برای دستیابی به تعادل بین رعایت و حفظ حریم خصوصی تلاش کرده اند. گزارش Deloitte اشاره می‌کند که برخی از قوانین فدرال مؤسسات مالی را موظف می‌کنند که بر رفتار فروشندگان، معامله‌گران، مشاوران مالی و مدیران شعب در تعامل با مشتریان و بازار گسترده‌تر نظارت کنند. حتی یک مشاور مالی که با استفاده از تلفن همراه شخصی با مشتری تماس می گیرد، یا یک معامله گر سهام که فراموش می کند اسناد مشتری را خرد کند، ممکن است مقررات انطباق را نقض کند.

در جستجوی راه‌حل، برخی بانک‌ها و سایر موسسات نرم‌افزاری را اتخاذ کرده‌اند که ارتباطات کارکنان را نظارت می‌کند – ظاهراً برای تشخیص تخلفات احتمالی. فروشندگان می‌گویند که این نرم‌افزار می‌تواند هزینه‌های انطباق را با ارائه تجزیه و تحلیل‌های کاربردی محل کار کاهش دهد. اما چندین حامی حفظ حریم خصوصی استدلال می‌کنند که این بینش هزینه گزافی دارد و کارمندان را حتی زمانی که خارج از دفتر هستند تحت نظر دارند.

در مقابل این پس‌زمینه، یکی از فروشنده‌ها، Shield، امروز اعلام کرد که پس از راه‌اندازی خود در سال 2018، 15 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. در حالی که Shield از افشای مشتریان خود خودداری می‌کند، این شرکت می‌گوید که اخیراً یک بانک جهانی «سطح یک» امضا کرده است و بانک‌های دیگر را نیز به حساب می‌آورد. “بانک های جهانی” در میان پایگاه مشتریان آن.

هزینه انطباق

هزینه های انطباق عموماً در صنعت خدمات مالی بالاست. طبق یک تخمین، بانک‌ها در سال 2016 بیش از 42 میلیارد دلار کارمزد برای عدم رعایت آنها پرداخت کردند. در ماه دسامبر، جی‌پی مورگان چیس به‌تنهایی توسط رگولاتورها به دلیل کوتاهی در سرکوب کارکنانی که از طریق پیام‌های متنی و پیام‌های متنی در مورد تجارت شرکت در دستگاه‌های شخصی خود بحث می‌کردند، 200 میلیون دلار جریمه شد. واتس اپ.

بر اساس گزارش Independent در سال 2021، تقریباً یک سوم (31.4٪) از بانک های محلی انتظار دارند که به دلیل افزایش در هزینه های پرسنل، حسابداری، مشاوره و مشاوره، حقوقی و پردازش داده ها باشد. نظرسنجی بانکدار

به دلیل ماهیت بلادرنگ پلتفرم هایی مانند فیس بوک مسنجر، اسلک و واتس اپ، حسابرسی پیام فوری می تواند بسیار دشوار و پرهزینه باشد. یک نظرسنجی وب در سال 2015 نشان داد که تنها 23 درصد از تصمیم‌گیرندگان در سازمان‌های مالی گفتند که فناوری لازم برای ضبط، پردازش و تجزیه و تحلیل ارتباطات تنظیم‌شده را دارند. یک نظرسنجی جدیدتر از Theta Lake نشان می‌دهد که تقریباً دو سوم (63٪) شرکت‌ها هنوز نگران هستند که ابزارهای چت ممکن است فرآیندهای نظارت و بایگانی موجود را دور بزنند.

سپر

شیلد، که توسط تل آویو، کارآفرینان مستقر در اسرائیل، افیر شابتای و شیران ویتزمن تأسیس شد، ادعا می کند که با اعمال پردازش زبان طبیعی در «تمام کانال های ارتباطی کارکنان» از جمله پیام های فوری کمک می کند. Shield به برنامه‌های پردازش اسناد، صدا، چت، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی متصل می‌شود تا داده‌های ارتباطی را جمع‌آوری کند و آن‌ها را برای بازبینی عادی، فهرست‌بندی و تطبیق دهد. Shield با استفاده از ابرداده از سیستم‌های شخص ثالث از جمله نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباطات را از طریق مجموعه‌ای از موتورها پردازش می‌کند تا آنها را “غنی” کند – مدیران را قادر می‌سازد تا سفارش‌ها را به پیام‌های خاص ردیابی کنند.

«سپر… فراهم می کند [alerts and] بینش دقیق در مورد چرایی [alerts were] ایجاد می شود تا سازمان های مالی بتوانند دستکاری های احتمالی بازار را در کانال های ارتباطی – از جمله تجارت داخلی، جعل، شناسایی کنند. [and] مدیر عامل شرکت ویتزمن از طریق ایمیل به VentureBeat گفت. “[Shield] تجزیه و تحلیل عمیق و درک محرک های ارتباطی، از جمله سناریو، قاعده ای که به خطر افتاده و امتیاز مربوط به کلی را به تیم های انطباق ارائه می دهد. و از آنجا که مقررات و رویه ها می توانند بر اساس سازمان مالی خاص متفاوت باشند، [the platform] به افسران انطباق اجازه می‌دهد تا آنچه را که باعث ایجاد هشدار برای نیازهای خاص شرکتشان می‌شود، سفارشی کنند، نه یک رویکرد یک‌اندازه متناسب با همه.»

دام های بالقوه

حریم خصوصی

برخی از تنظیم‌کننده‌ها معتقدند که نرم‌افزاری مانند Shield می‌تواند ابزار اجرایی مفیدی در آینده باشد، به‌ویژه زمانی که نیروی کار خدمات مالی بیشتر توزیع می‌شود. (طبق گزارش پرایس واترهاوس کوپرز، اکنون 69 درصد از شرکت های خدمات مالی انتظار دارند که دو سوم کارکنان خود حداقل یک بار در هفته از خانه کار کنند.) در نامه اخیر، سناتور الیزابت وارن (D-Mass.) به این موضوع اشاره کرد. رسوایی های Libor و تثبیت نرخ ارز به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه رونوشت پیام های متنی شواهد کلیدی در پرونده هایی است که اقدامات جنایتکارانه وال استریت را کشف کرده است.

اما سوالات مربوط به حریم خصوصی زیاد است.

در خط مشی استفاده خود، Shield داده‌هایی را که از کارمندان جمع‌آوری می‌کند رد می‌کند و مسئولیت برقراری ارتباط با مشتریان را بر عهده می‌گیرد که چگونه از پلتفرم Shield استفاده می‌کنند. این شرکت از مشتریان می‌خواهد که خط‌مشی‌های حفظ حریم خصوصی و داده‌ها را مطابق با قوانین قابل اجرا منتشر کنند و توضیح دهند که چگونه داده‌های شخصی را برای اشخاص ثالث جمع‌آوری و افشا می‌کنند.

در ایالات متحده، قانون حفظ حریم خصوصی ارتباطات الکترونیکی (ECPA) در سال 1986، کارفرمایان را از نظارت بر پیام‌های خصوصی و حساب‌های ایمیلی که با رمز عبور محافظت می‌شوند و از دستگاه شخصی ارسال می‌شوند، جلوگیری می‌کند، مگر اینکه کارمند رضایت دهد. اما ECPA به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که ارتباطات را برای “اهداف قانونی مرتبط با تجارت” زیر نظر بگیرند. تنها دو ایالت، کانکتیکات و دلاور، در صورت نظارت بر ایمیل یا فعالیت‌های اینترنتی کارکنان، به اطلاع رسانی نیاز دارند، در حالی که کلرادو و تنسی از کسب‌وکارها می‌خواهند سیاست‌های نظارتی مکتوب ایمیل را تنظیم کنند.

سپر

خط مشی حفظ حریم خصوصی شما باید برای اطلاع دادن به موضوع داده از اطلاعات جمع آوری شده توسط Shield در حین استفاده از خدمات کافی باشد، و شما تضمین می کنید و نشان می دهید که Shield حق دارد داده های شخصی را از طرف شما جمع آوری و پردازش کند تا به Shield اجازه دهد. برای ارائه خدمات و اینکه چنین جمع آوری و پردازش نباید حقوق موضوع داده ها یا قوانین حفظ حریم خصوصی را نقض کند.

با این حال، در حالی که شیلد می‌گوید به اشخاص ثالثی که با آنها تجارت می‌کند اجازه استفاده از داده‌های مشتری را نمی‌دهد، این شرکت برای احکام دادگاه و قوانینی که ممکن است آن را ملزم به افشای این داده‌ها کند، قید می‌دهد. Shield همچنین می‌گوید که این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که «هر گونه محتوای نقض‌کننده پست‌شده … یا منتقل شده از طریق آن را حذف کند. [its] خدمات» بدون اطلاع مشتریان، از جمله محتوایی که به طور بالقوه حق نسخه‌برداری را نقض می‌کند.

تشخیص سمیت

شیلد همچنین ادعا می‌کند که فناوری‌های «تحلیل رفتار» آن می‌توانند مواردی از «فرهنگ سمی محل کار» را در پیام‌ها، از جمله آزار جنسی و نژادپرستی شناسایی کنند. این قابلیت در راستای پلتفرم‌های نظارت بر محل کار مانند Aware و Awareness’ Interguard است که می‌تواند ایمیل‌ها و پیام‌ها را برای کلمات کلیدی تهدیدآمیز اسکن کند. Wiretap و Qumram به طور مشابه انجمن‌هایی مانند Slack، Yammer و WhatsApp را نظارت می‌کنند و از هوش مصنوعی برای شناسایی «آزار، تهدید و ارعاب» استفاده می‌کنند.

اما پتانسیل سوگیری در الگوریتم هایی وجود دارد که Shield در تجزیه و تحلیل خود استفاده می کند. مطالعات نشان داده‌اند که سیستم‌های تشخیص احساسات مبتنی بر متن می‌توانند پیشداوری‌هایی را در امتداد نژاد، قومیت و جنسیت نشان دهند – برای مثال، افراد سیاه‌پوست را با احساسات منفی بیشتری مانند خشم، ترس و غم مرتبط می‌کنند. مدل‌های هوش مصنوعی همچنین تمایل دارند سخنان نفرت‌انگیز را به‌طور متناقضی تجزیه و تحلیل کنند، تحقیقات نشان می‌دهد که پلت‌فرم‌های تعدیل خودکار با «انگلیسی تراز سیاه»، نقل قول‌های سخنان نفرت‌انگیز، توهین‌ها و انواع املایی کلمات نفرت‌آمیز مشکل دارند.

Shield به سوال VentureBeat در مورد اینکه چگونه هرگونه سوگیری احتمالی در الگوریتم های خود را کاهش می دهد، پاسخی نداد.

یک بازار در حال رشد

Shield نرم افزار خود را صرفاً به عنوان یک راه حل انطباق معرفی می کند. اما بیهوده نیست، بانک ها تمایل خود را برای استفاده از نرم افزارهای نظارتی برای اهداف بحث برانگیز نشان داده اند. JPMorgan و Wells Fargo نرم افزار تشخیص چهره را در شعب فیزیکی آزمایش کردند تا هم مشتریان و هم کارگران را زیر نظر بگیرند. به نوبه خود، Barclays ادعا می کند که نرم افزار – و همچنین حسگرهای گرما و حرکت – را نصب کرده است تا بفهمد آیا معامله گران و بانکداران پشت میز کار خود نشسته اند یا خیر.

در واکنش به این فناوری‌ها، Prospect، یک اتحادیه کارگری بریتانیا، اخیراً خواستار ارائه اقداماتی برای محافظت از کارکنان در برابر “نظارت سرزده” شده است. با توجه به ExpressVPN، پنجاه و نه درصد از کارگران دورکار و ترکیبی می گویند که به دلیل نظارت کارفرما بر آنها احساس استرس یا اضطراب می کنند، در حالی که بیش از نیمی از آنها می گویند اگر مدیر آنها اقدامات نظارتی را اجرا کند، کار خود را ترک می کنند.

اندرو پیکس، معاون دبیر کل پرسپکت، در مصاحبه اخیر با ZDNet گفت: «تکنولوژی بدون شک بسیاری از ما را در طول همه‌گیری ایمن، متصل و کار کرده است، اما اکنون یک مأموریت در هدف آن وجود دارد. “ما باید ظهور فناوری های وحشتناک را به چالش بکشیم و اطمینان حاصل کنیم که فناوری دیجیتال برای ما کار می کند، نه برعکس.”

سپر

این نگرانی‌ها مانع رشد پلتفرم شیلد نشده است که اکنون 5 میلیون تعامل در روز را بین 120000 کارمند نظارت می‌کند. این شرکت ادعا می کند که پایگاه مشتریانش 200 درصد سال به سال رشد کرده است و از سال 2019 به این سو، درآمد سالانه 600 درصد رشد داشته است.

با کمک مالی جدید – که توسط Macquarie Capital و OurCrowd با مشارکت Mindset Ventures ارائه شد – Shield 60 نفره قصد دارد دفتری در شهر نیویورک باز کند، تیم موفقیت مشتریان خود را گسترش دهد، و عمودهای تجاری جدید از جمله تجارت انرژی را بررسی کند. ویتزمن گفت: “با تبدیل شدن محیط کار از خانه به محیط کار و افزایش تعداد کانال های ارتباطی مورد استفاده توسط کارکنان، دستیابی به نظارت و نظارت به طور فزاینده ای دشوار شده است.” به جای صرف پول و زمان لازم برای استخدام افسران انطباق بیشتر برای مقابله با این افزایش سوء استفاده از بازار، مدیران می توانند پلت فرم اطلاعاتی شیلد را برای انجام این کار برای آنها به کار گیرند – یک فرآیند نظارتی مقرون به صرفه و کارآمدتر را ارائه دهند.

VentureBeat

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری تحول آفرین به دست آورند و معاملات انجام دهند. سایت ما اطلاعات ضروری در مورد فن آوری ها و استراتژی های داده را ارائه می دهد تا شما را در حین رهبری سازمان خود راهنمایی کند. ما از شما دعوت می کنیم که عضو انجمن ما شوید، برای دسترسی به:

  • اطلاعات به روز در مورد موضوعات مورد علاقه شما
  • خبرنامه های ما
  • محتویات رهبر فکر و دسترسی با تخفیف به رویدادهای ارزشمند ما، مانند تبدیل 2021: بیشتر بدانید
  • ویژگی های شبکه و موارد دیگر

عضو شوید