پلت فرم استخدام و نگهداری WorkStep 25 میلیون دلار برای حل “بحران نیروی کار زنجیره تامین” جمع آوری می کند.


آیا جلسه ای از نشست Future of Work را از دست داده اید؟ برای پخش جریانی به کتابخانه بر اساس تقاضای Future of Work Summit بروید.


به نظر می رسد که به اصطلاح “استعفای بزرگ” با سرعت ادامه دارد و حدود 4.5 میلیون کارگر آمریکایی تنها در ماه نوامبر کار خود را ترک کردند. نرخ ترک به ویژه در بخش‌هایی با تعداد زیادی کارگر خط مقدم، مانند خرده‌فروشی، مهمان‌نوازی، و مراقبت‌های بهداشتی بالا بود – چیزی که WorkStep امیدوار است به آن رسیدگی کند.

WorkStep که در سال 2017 تأسیس شد، توسط شرکت‌هایی مانند Kroger، WestRock، و Saint-Gobain برای استخدام و حفظ کارگران خط مقدم در سراسر زنجیره تامین استفاده می‌شود، و بینش‌هایی در مورد احساسات کارکنان ایجاد می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هر گونه نگرانی به سرعت – قبل از شروع به فکر کردن، برطرف می‌شود. ترک کردن وعده اصلی شرکت این است که نه تنها به کاهش جابجایی کارکنان کمک می کند، بلکه در تمام هزینه های اضافی مرتبط با استخدام مجدد نیز صرفه جویی می کند.

دن جانستون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل WorkStep به VentureBeat گفت: «WorkStep به شرکت‌های جهانی کمک می‌کند بر کمبود نیروی کار زنجیره تأمین غلبه کنند و آنها را قادر می‌سازد تا به سرعت و کارآمد کارگران خط مقدم را استخدام و حفظ کنند. “تکنولوژی ما ثابت شده است که گردش مالی کارگران خط مقدم را تا 33٪ کاهش می دهد.”

امروز، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد که 25 میلیون دلار در دور سری B سرمایه جمع آوری کرده است، زیرا تلاش های خود را برای کمک به شرکت ها برای حل آنچه که خود – و بسیاری دیگر – “بحران نیروی کار زنجیره تامین” می نامند، دو برابر می کند. ”

استخدام و حفظ کنید

پلتفرم WorkStep را می توان به دو محصول بزرگ تقسیم کرد – Hire و Retain. Hire کارفرمایان را با جویندگان کار خاص صنعت مرتبط می‌کند، با WorkStep تطبیق‌های نامزدی که علاقه‌شان را به یک نقش باز خاص نشان داده‌اند را جمع‌آوری می‌کند. فناوری تطبیق زیربنایی الزامات نقش را بررسی می کند و نامزدهای مناسب را از شبکه WorkStep پیدا می کند.

در رابطه با پشته فناوری گسترده تر یک شرکت، WorkStep به خوبی در حوزه منابع انسانی و عملیات قرار می گیرد و با HRIS (سیستم های اطلاعات منابع انسانی) و ATS (سیستم های ردیابی متقاضی) شرکت ها یکپارچه می شود.

جانستون گفت: «این فناوری بخش‌های ارزش افزوده استخدام – بررسی نامزدها، انجام مصاحبه و تصمیم‌گیری – را تا حد امکان آسان می‌کند. “و بقیه را خودکار می کند – برنامه ریزی مصاحبه، منبع یابی نامزدها، و غربالگری برای شرایط شغلی.”

بالا: استخدام: مشخصات نامزد

برای مرحله پس از استخدام، جانستون Retain را به عنوان “اولین راه حل حفظ نیروی کار خاص زنجیره تامین” معرفی می کند. این به یک برنامه اختصاصی تبدیل می شود که به کارکنان کمک می کند تا بازخورد منظم و ناشناس ارائه دهند، که برای مدیریت منابع انسانی و مدیریت ارشد جمع آوری می شود تا احساسات را در طول زمان نظارت کنند.

بالا: مرحله کاری: نظرسنجی

نقطه اوج همه اینها داده‌های ارزشمند زیادی در مراحل استخدام و استخدام است، با هر کسی که می‌تواند ارقام مربوط به رضایت در مقابل معیارهای صنعت، حفظ و پاسخگویی را تجزیه و تحلیل کند، در حالی که همچنین مشاهده می‌کند که چگونه با تغییرات داخلی ایجاد می‌شود.

«از طریق ردیابی سلامت نیروی کار خط مقدم در زمان واقعی، شرکت‌ها سپس می‌توانند رضایت و حفظ را در کل سازمان یا در سطح تیمی یا واحدی معیار قرار دهند و از داده‌های معیار صنعت WorkStep برای مقایسه عملکرد استفاده کنند.» جانستون توضیح داد. علاوه بر این، WorkStep بازخورد کارگران خط مقدم را با کمک به شرکت‌ها در شناسایی دلایل واقعی گردش مالی خود، و مهم‌تر از آن، رفع آنها، به نتایج مرتبط می‌کند.

و این بخش مهمی از داده‌هایی است که WorkStep ارائه می‌کند – نه تنها «چی» را به شما می‌گوید، بلکه «چرا» را نیز به شما می‌گوید. به عنوان مثال، از طریق جمع‌آوری بازخورد مداوم، شرکت‌ها می‌توانند دلایل خاصی را برای اینکه چرا افراد را ترک می‌کنند ببینند – چه نگرانی‌های ایمنی، پرداخت، انتظارات رشد شغلی یا هر چیز دیگری.

بالا: WorkStep: حفظ تجزیه و تحلیل

از نظر انواع نقش‌های «زنجیره تأمین» که WorkStep به آن‌ها پاسخ می‌دهد، واقعاً برای هر شرکتی است که «یک محصول فیزیکی را تولید یا جابجا می‌کند» – این شامل تولید، انبارداری، توزیع خرده‌فروشی، حمل‌ونقل و موارد دیگر می‌شود.

ایجاد نیروی کار شاد

در طول چند سال گذشته فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه تعامل و حفظ کارمندان وجود داشته است، به طوری که افرادی مانند LinkedIn در سال 2018 Glint را با قیمت 400 میلیون دلار خریداری کردند. و علاوه بر این، همین سال گذشته، غول نرم افزاری سازمانی Workday، Peakon را با قیمت 700 میلیون دلار خریداری کرد.

بنابراین، دقیقاً چرا تقاضای زیادی برای چنین ابزارهایی وجود دارد؟ پاسخ شاید ساده باشد – یک نیروی کار خوشحال که احساس می کند به حرف هایش گوش داده می شود، یک شرکت موفق را ایجاد می کند.

جانستون گفت: «کارگران خط مقدم اگر احساس کنند کارفرمایشان شنیده می شود، احتمال بیشتری دارد که در شرکت فعلی خود بمانند. “مأموریت ما این است که زنجیره تامین را به مکانی بهتر برای کار برای همه تبدیل کنیم – WorkStep با تسهیل یک حلقه بازخورد ثابت بین کارفرمایان و کارگران خط مقدم، و ارائه فرصتی برای شرکت‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت برای تبدیل شرکت خود به مکانی بهتر، به این هدف دست می‌یابد. کار کردن.»

پیش از این، WorkStep در مجموع حدود 17.2 میلیون دلار جمع آوری کرده بود. با 25 میلیون دلار دیگر در بانک، این شرکت در حال حاضر از بودجه خوبی برخوردار است تا پلتفرم خود را پس از افزایش رشد اخیر، که به گفته او طی سال گذشته شاهد رشد بیش از سه برابری درآمدش بوده است، بیشتر کند.

دور تامین مالی سری B WorkStep توسط NewRoad Capital Partners با مشارکت FirstMark Capital، Prologis Ventures، Social Capital، Quiet Capital، Latitude Ventures و Engage VC هدایت شد.

VentureBeat

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری تحول آفرین به دست آورند و معاملات انجام دهند. سایت ما اطلاعات ضروری در مورد فن آوری ها و استراتژی های داده را ارائه می دهد تا شما را در حین رهبری سازمان خود راهنمایی کند. ما از شما دعوت می کنیم که عضو انجمن ما شوید، برای دسترسی به:

  • اطلاعات به روز در مورد موضوعات مورد علاقه شما
  • خبرنامه های ما
  • محتویات رهبر فکر و دسترسی با تخفیف به رویدادهای ارزشمند ما، مانند تبدیل 2021: بیشتر بدانید
  • ویژگی های شبکه و موارد دیگر

عضو شوید