بزرگترین نکات از همه گیری برای رهبران بازاریابی رویداد (VB Live)


ارائه شده توسط Cvent


در سال 2022، بازاریابان رویداد با چشم انداز جدیدی از چالش ها و فرصت ها مقابله خواهند کرد. به این رویداد VB Live بپیوندید تا بینش، تجزیه و تحلیل عمیق، و بهترین پیش‌بینی‌ها برای شرایط عادی جدید در دنیای بازاریابی رویدادی داشته باشید.

در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید.


ماه گذشته با روی کار آمدن Omicron برای بسیاری از مردم چهره‌ای را به همراه داشت و همه این برنامه‌هایی که مردم در ماه سپتامبر ایجاد کردند باید دوباره فکر می‌کردند – از جمله رویدادهای زنده. از برنامه‌ریزان رویداد خواسته می‌شود تا با تغییر وضعیت، قضاوت‌های لحظه‌ای داشته باشند و استراتژی خود را در پرواز ایجاد کنند.

ناتالیا ریبیکا، مدیر ارشد Event Marketing در Attentive می‌گوید: «ما قطعاً در حال حاضر محافظه‌کار هستیم، زیرا مردم می‌خواهند در این مورد کوتاهی کنند و منتظر بمانند. اما ما همچنان در حال برنامه ریزی رویدادها در سه ماهه اول و دوم هستیم. ما فقط در مورد مذاکره با محل برگزاری و قراردادهای حامی مالی هوشمندانه عمل می کنیم، به طوری که اگر چیزی لغو یا عقب نشینی شود، بندهای سختگیرانه ای برای COVID داریم.

البته، هر رویدادی نیازمند پروتکل های ایمنی فوق العاده ای است که رایبیکا می گوید. Attentive سیستم‌هایی را برای غربالگری ایمنی اضافی، فراتر از الزامات ماسک، مانند یک مکمل کامل از آزمایش‌های خانگی PCR که از طریق خانه اجرای خود به رویدادها ارسال می‌کنند، در اختیار دارد.

او می‌گوید: «این چیزی است که ما برای رویدادهای بزرگتر اجرا می‌کردیم، اما این کار را برای رویداد کوچک‌تر در این ماه نیز انجام دادیم، فقط برای افزودن یک لایه دیگر از اقدامات احتیاطی. “در خلوتگاه اجرایی ما، هر فردی که به این رویداد می رود باید یک تست بدهد.”

همانطور که آنها استراتژی ترکیبی خود را برنامه ریزی می کنند، Rybica بر اهمیت اطمینان از اینکه یک رویداد ترکیبی مخاطب مجازی را پشت سر نمی گذارد تأکید می کند.

او می‌گوید: «وقتی ما ترکیبی می‌شویم، تعاملی برای مخاطبان مجازی ایجاد می‌شود، بنابراین این فقط تجربه پخش یک ویدیو نیست. آسان است که در یک رویداد زنده گیر بیفتید و فراموش کنید که مخاطبانی در حال تماشای مجازی هستند و تجربه آنها چگونه است – اما احتمالاً آنها بیشتر مخاطبان خواهند بود.

برای اطمینان از اینکه رویدادهای ترکیبی کار می کنند، او بر نیاز به داشتن یک شریک فناوری خوب که بتوانید به آن تکیه کنید تأکید می کند – شریکی که معنای دو مخاطب را درک کند، می تواند برای افرادی که در برنامه زنده شرکت می کنند بتوانند با افرادی که مجازی هستند تعامل داشته باشند، و می تواند به ایجاد جوامع مجازی کمک کند.

همچنین مهم است که دو تهیه کننده جداگانه داشته باشید، یکی برای تجربه مجازی و دیگری برای رویداد زنده، به طوری که هر مخاطب توجهی را که شایسته آن است به خود جلب کند.

Rybica می‌گوید رویدادهای ترکیبی که فراتر از پخش محتوا هستند، بزرگترین چالش برای بازاریابان در سال آینده خواهند بود، اما اجرای موفقیت‌آمیز آن‌ها برای هر دو مخاطب نیز مهم‌ترین چیزی است که باید درست انجام شود.

رویدادهای مجازی برای آموزش عالی هستند و رویدادهای زنده برای شبکه‌سازی عالی هستند، بنابراین چگونه می‌توانید از هر دو جنبه استفاده کنید و مطمئن شوید که یک تجربه عالی برای هر دو مخاطب ایجاد می‌کنید؟ او می گوید.

از آنجایی که جهان دوباره خود را با این بیماری همه گیر در حال تغییر تطبیق می دهد، و امیدها در مورد بازگشت به رویدادهای حضوری شروع به افزایش می کنند، بهترین توصیه Rybicka برای یکی از رهبران رویداد در حال حاضر این است که بر اساس آنچه قبلا آمده است، ساخته شود، نه اینکه به طور کامل چرخش کند. به عبارت دیگر، آنقدر در مورد رویدادهای زنده و اتفاقات حضوری هیجان زده نشوید که مخاطبان خود را فراموش کنید.

او می‌گوید: «کودک را با آب حمام بیرون نیندازید و از رویدادهای مجازی و همه آموخته‌هایی که در طول همه‌گیری به‌دست آورده‌ایم دست نکشید». رویدادهای مجازی هنوز هم راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان گسترده با هدف آموزش هستند. من آن تجربه را فدا نمی کنم. یک مخاطب کامل وجود دارد که نمی‌تواند به رویدادهای زنده سفر کند و احتمالاً اکثر مخاطبان شما هستند.


ثبت نام رایگان است!


یاد خواهید گرفت:

  • چگونه بازاریابان می توانند برای بازگشت رویدادهای زنده آماده شوند
  • چگونه رویدادهای ترکیبی را بهتر از همیشه انجام دهیم
  • چرا وبینارها بخش مهمی از آمیخته بازاریابی هستند
  • چه گرایش ها و استراتژی هایی در سال 2022 به دردسر می افتند؟

سخنرانان:

  • ناتالیا ریبیکا، مدیر ارشد، بازاریابی رویداد، توجه
  • مایک دیتریش، معاون رئیس جمهور، بازاریابی محصول، Cvent
  • هیلی هاگارتی, GM of Events, VentureBeat (مدیریت)