Carry1st 20 میلیون دلار از A16z و Google برای بازی های موبایل در آفریقا جمع آوری می کند


به رهبران بازی، در کنار GamesBeat و Facebook Gaming، برای دومین اجلاس سالانه GamesBeat & Facebook Gaming Summit بپیوندید | GamesBeat: Into the Metaverse 2 در 25 تا 27 ژانویه 2022 آینده. درباره این رویداد بیشتر بدانید.


Carry1st 20 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران خیمه شب بازی برای پلتفرم انتشار بازی های موبایل خود با هدف باز کردن تقاضا در بازار آفریقا جمع آوری کرده است.

Andreessen Horowitz، توسط پیشگامان وب، Marc Andreessen و Ben Horowitz، با مشارکت Avenir و Google تأسیس شد. این دور نشان دهنده اولین سرمایه گذاری Andreessen Horowitz در یک شرکت مستقر در آفریقا است و شرکای David Haber (fintech) و Jonathan Lai (بازی) به عنوان ناظر به هیئت مدیره Carry1st خواهند پیوست.

تعدادی از سرمایه گذاران برجسته فرشته، از جمله برنده گرمی و سرمایه گذار مشهور رمز ارز، Nas، و بنیانگذاران Chipper Cash، Sky Mavis، و Yield Guild Games در این دور شرکت کردند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری Carry1st در می 2021 به عنوان سرمایه‌گذار برمی‌گردند. اینها عبارتند از Riot Games، Konvoy Ventures، Raine Ventures و TTV Capital.

رشد سریع آفریقا

بالا: چهار تا از شش بازار برتر بازی‌های موبایل که سریع‌ترین رشد را دارند در آفریقا هستند.

اعتبار تصویر: App Annie

آفریقا حدود 1.1 میلیارد عضو از گروه های Millennial و Generation Z دارد که پذیرندگان بزرگ فناوری هستند. به گفته شرکت App Annie، این منطقه سریع‌ترین رشد را برای دانلود بازی‌های موبایلی دارد. و بنابراین زمان آن فرا رسیده است که رونق سرمایه گذاری خطرپذیر بازی به آفریقا برسد.

رویداد

دومین نشست سالانه GamesBeat و Facebook Gaming و GamesBeat: Into the Metaverse 2

بیشتر بدانید

گزارشی که در سال 2021 از Newzoo و Carry1st منتشر شد، نشان داد که تعداد گیمرها در جنوب صحرای آفریقا قرار است طی 10 سال 275 درصد افزایش یابد که منجر به افزایش 728 درصدی درآمد خواهد شد. Carry1st خود را مجرایی برای شرکت‌های بازی‌های موبایلی بین‌المللی و محلی برای ارائه خدمات سودآور به این مشتریان قرار داده است.

رابین-کوکر گفت که از رشد اکوسیستم بازی های آفریقا، به ویژه در بازی های رایگان، خوشحال شده است. به همین دلیل است که سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاران استراتژیک بیشتری از آن بازدید می کنند. او گفت وقتی سرمایه گذاری زیادی در خاورمیانه کردید، آخرین مرز آفریقا است. رابین-کوکر گفت و آفریقا قبلاً شاهد انفجاری در فضای فین‌تک خود بوده است.

استودیوهای بین المللی و منطقه ای اغلب به دلیل اکوسیستم های توزیع و پرداخت دیجیتالی پراکنده و حل نشده، کسب درآمد در آفریقا را دشوار می دانند. من Carry1st را از نزدیک دنبال کرده‌ام، زیرا همیشه به این فکر می‌کردم که چگونه آفریقا در نهایت می‌تواند جای پای مناطق بزرگی مانند چین و هند را در مورد پذیرش و کسب درآمد از بازی‌های موبایل دنبال کند.

با توجه به رشد 96 درصدی درآمد ماهانه، Carry1st از سرمایه اضافی برای گسترش سبد محتوای خود استفاده خواهد کرد. محصول، تیم های مهندسی و رشد خود را رشد دهد. و ده ها میلیون کاربر جدید به دست آورد. قابل ذکر است که Carry1st در حال گسترش به توسعه بازی است، با استودیوهای پیشرو بازی بر روی مفاهیم اصلی کار می کند، و زیرساختی را برای پشتیبانی از بازی برای کسب درآمد توسعه می دهد.

کوردل رابین-کوکر در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: «نکته شماره 1 که ما می خواهیم با این بودجه انجام دهیم این است که مجموعه محتوای خود را گسترش دهیم. ما در حال حاضر هفت بازی مجوز داریم. ما به دنبال این هستیم که در مورد یافتن عناوین موفق جهانی اضافی در بخش بازی آزاد واقعاً تهاجمی عمل کنیم.

عازم

در بالا: Cordell Robbin-Coker از Carry1st (سمت چپ)، لوسی هافمن، و Tinotenda Mundangepfupfu شرکت را در سال 2018 راه اندازی کردند.

اعتبار تصویر: Carry1st

لوسی هافمن، مدیر عملیات، شرکت را با بنیانگذاران رابین کوکر و تینوتندا موندانگپ فوپفو، مدیر ارشد فناوری آن راه اندازی کرد.

از سال 2018، این شرکت تاکنون 29.5 میلیون دلار جذب کرده است.

Carry1st یک بازی به نام Carry1st Trivia را در سال 2019 راه اندازی کرد و عنوان شماره 1 اندروید در کنیا و نیجریه شد. اما این تیم با یافتن راه‌های جایگزین برای کشف بازی‌ها، متوجه شد که تخصصش بیشتر در زمینه بازاریابی است. آنها نحوه عملکرد اینفلوئنسر مارکتینگ را مطالعه کردند و دریافتند که وجود راه حل های پرداخت محلی چقدر حیاتی است. در آفریقا، بسیاری از دارندگان گوشی های هوشمند کارت اعتباری ندارند که گوگل پلی و اپ استور اپل آن را بپذیرند.

در اوایل سال 2020، این شرکت یک مرحله اولیه را مطرح کرد و اکنون یک پلت فرم پرداخت ساخته است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از روش های پرداخت محلی پرداخت کنند. این شبیه به تاکتیک هایی است که Krafton و Garena در آسیای جنوب شرقی استفاده می کنند.

این شرکت دارای تیمی متشکل از 37 نفر در 18 کشور است، از جمله کهنه‌کاران بازی‌های موبایلی از Rovio، Socialpoint، Ubisoft و Wargaming.

شریک عمومی Andreessen Horowitz، دیوید هابر، در بیانیه ای گفت: “ما از اینکه اولین سرمایه گذاری خود را در یک شرکت مستقر در آفریقا در Carry1st، یک پلتفرم بازی های موبایل و فین تک نسل بعدی انجام می دهیم، خرسندیم.” ما فرصت بسیار زیادی را برای شرکت می بینیم تا موفقیت های برجسته ای را که در بازارهایی مانند هند، چین و آسیای جنوب شرقی دیده ایم، منعکس کند. ما نمی توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که با بنیانگذاران Cordel، Lucy، Tino و تیم Carry1st در مأموریت آنها برای ساخت Garena of Africa شریک شویم.

استراتژی Carry1st

در بالا: Sponge Bob: Krusty Cook-off یک موفقیت برای Carry1st در آفریقا است.

اعتبار تصویر: Carry1st

Carry1st راه‌حل انتشار کامل پشته، مدیریت جذب کاربر، عملیات زنده، مدیریت جامعه و کسب درآمد را برای شرکای خود فراهم می‌کند. این شرکت از طریق راه‌حل پرداخت‌های تعبیه‌شده و بازار آنلاین کالاهای مجازی، درآمدزایی را در منطقه افزایش می‌دهد، که به مشتریانی که دارای بانک ضعیف هستند اجازه می‌دهد تا برای محتوا به روش دلخواه خود پرداخت کنند.

Carry1st از آخرین دور تأمین مالی خود، بازار آنلاین خود را برای کالاهای مجازی راه اندازی کرده است. عنوان Sponge Bob: Krusty Cook-off خود را با Tilting Point عرضه کرد.

بزرگترین بازارهای بازی در حال حاضر نیجریه، آفریقای جنوبی و مصر هستند. یکی از بازی ها، Mine Rescue، در بازارهای جهانی خوب عمل کرده است. این یک بازی گاه به گاه و پازل ترکیبی است. تقریبا نیمی از درآمد از تبلیغات و نیمی از خریدهای درون برنامه ای به دست می آید.

این شرکت همچنین به دنبال ایجاد کسب و کار توسعه مشترک شخص اول خود است تا بتواند شکاف های موجود در بازار آفریقا را با بازی های خود پر کند. Carry1st از چندین زبان پشتیبانی می کند، اما می تواند تقریباً 900 میلیون نفر را در آفریقا بین انگلیسی و فرانسوی تحت تأثیر قرار دهد.

این شرکت اخیراً با پیشگامان پرداخت آنلاین PayPal و Chipper Cash همکاری کرد تا مردم در سراسر آفریقا بتوانند به راحتی و با خیال راحت کالاهای مجازی – مانند اشتراک Tinder، داده تلفن همراه و ارز بازی – را در فروشگاه Carry1st خریداری کنند. مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق طیف وسیعی از گزینه‌های پرداخت محلی از جمله ارز دیجیتال، پول تلفن همراه و حواله بانکی پرداخت کنند.

Carry1st قراردادهای انتشار هفت بازی را با تعدادی از استودیوهای برجسته از جمله Tilting Point، ناشر Nickelodeon’s SpongeBob: Krusty Cook-Off، که اخیراً Carry1st در آفریقا راه اندازی کرد، امضا کرده است.

دیگر شرکای بازی عبارتند از CrazyLabs، یک توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های معمولی و غیرگاهی پیشرو در جهان و Raketspel سوئدی، استودیویی که بیش از 120 میلیون دانلود در مجموعه خود دارد.

نیتین گجریا، مدیر عامل گوگل در گفت: «ما از شراکت با Carry1st برای باز کردن قفل صنعت بازی‌های موبایل در آفریقا و حمایت از این تیم در حالی که راه‌حل‌ها را برای صدها میلیون مشتری جدید برای اولین بار آنلاین می‌شوند، پشتیبانی می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. آفریقا در بیانیه ای

در بالا: Sponge Bob: Krusty Cook-off دارای مجوز از Tilting Point است.

اعتبار تصویر: Carry1st

رابین-کوکر گفت که این شرکت در حال مطالعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، ارزهای دیجیتال و وب 3 به‌عنوان یک راه ممکن برای کسب‌وکار جدید بوده است. اما وظایف دیگر شامل گسترش توزیع و مشارکت محلی در سایر کشورها است. این شرکت در حال کار بر روی گنجاندن ارزهای دیجیتال در بازار خود است.

رابین-کوکر گفت: «ما واقعاً در مورد این فرصت هیجان‌زده هستیم.

رابین-کوکر گفت که گرفتن عناوین محبوب و موفقیت آنها در آفریقا بخش بزرگی از استراتژی این شرکت است.

فکر نمی‌کنم همه بازی‌های برتر در منطقه عملکرد خوبی داشته باشند. اما زیرمجموعه بزرگی از آنها وجود دارد که ما معتقدیم می‌توانند در منطقه‌ای با بازاریابی و توزیع مناسب فرهنگی به خوبی عمل کنند.» و همچنین موتور کسب درآمد که به پرداخت کنندگان مایل اجازه می دهد تا در واقع قادر به خرید دارایی های بازی باشند. تلاش ما این است که عناوین بیشتری را از شرکت‌های بزرگ جهانی بازی امضا کنیم.»

GamesBeat

اعتقاد GamesBeat هنگام پوشش صنعت بازی این است که “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید.

شما چگونه انرا انجام خواهید داد؟ عضویت شامل دسترسی به:

  • خبرنامه هایی مانند DeanBeat
  • سخنرانان فوق العاده، آموزشی و سرگرم کننده در رویدادهای ما
  • فرصت های شبکه سازی
  • مصاحبه‌ها، چت‌ها، و رویدادهای «Open Office» با کارکنان GamesBeat فقط برای اعضا
  • گپ زدن با اعضای انجمن، کارکنان GamesBeat و سایر مهمانان در Discord ما
  • و شاید حتی یک یا دو جایزه سرگرم کننده
  • معرفی مهمانی های همفکر

عضو شوید