گزارش: ایالات متحده هدف اصلی حملات فیشینگ در سراسر جهان است


آیا جلسه ای از نشست Future of Work را از دست داده اید؟ برای پخش جریانی به کتابخانه بر اساس تقاضای Future of Work Summit بروید.


بر اساس گزارش جدید Outseer که 56000 حمله سایبری را در سه ماهه سوم سال گذشته بررسی کرده است، ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری در جهان هدف حملات فیشینگ قرار گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که حملات فیشینگ که ایالات متحده را هدف قرار می‌دهند، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که نسبت به سه ماهه دوم ۴۳ درصد افزایش داشته است.

14 درصد از 56000 حمله ای که Outseer در شبکه خود در سه ماهه سوم شناسایی کرد، حملات فیشینگ بودند، به این معنی که در طول آن زمان 7840 حمله فیشینگ را شناسایی کرد.

کشورهای هدف فیشینگ برتر: ایالات متحده با 21٪، اسپانیا با 14٪، آفریقای جنوبی با 12٪، فیلیپین با 9٪، یونان با 7٪، کانادا و هلند هر دو با 6٪، چین در رتبه های اول قرار دارند. 4 درصد، هند و ژاپن 3 درصد و بقیه روی هم 15 درصد هستند.

Outseer حمله فیشینگ را به عنوان یک حمله سایبری تعریف می کند که برای سرقت اطلاعات شخصی از کاربران نهایی ناخواسته به بهانه های نادرست، از طریق ایمیل، تلفن یا پیام متنی استفاده می شود.

Venturebeat قبلاً گزارش داده بود که چگونه تصمیم گیرندگان فنی سازمانی در حال مبارزه با اپیدمی چنین حملاتی هستند که بخشی از آن به دلیل تغییر به سمت کار از راه دور و کمبود استعداد در صنعت فناوری اطلاعات است.

گزارش 19 ژانویه از Outseer همچنین نشان داد که ایالات متحده بزرگترین کشور میزبان حملات فیشینگ است و 73٪ از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی میزبان این نوع حملات است.

این گزارش می‌گوید: «این تا حد زیادی به تعداد انگشت شماری از مقامات میزبانی در مقیاس بزرگ نسبت داده می‌شود، که مقیاس وسیع آن‌ها می‌تواند شناسایی نشدن فعالیت‌های متقلبانه را آسان‌تر کند».

این گزارش نشان داد که، حتی با افزایش فیشینگ، حملات سوء استفاده از برند – جایی که کلاهبرداران وانمود می‌کنند که یک شرکت قانونی (یا مدیران آن) هستند تا کسی را وادار به کلیک کردن روی یک لینک یا از دست دادن اطلاعات حساس کنند – حتی سریع‌تر گسترش می‌یابد.

Outseer در سه ماهه سوم سال 2021 نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش 274 درصدی در حملات سوء استفاده از برند را شناسایی کرد.

آرمن نجاریان، مدیر ارشد هویت در Outseer، گفت: “چه فیشینگ یا سوء استفاده از برند، آموزش کارکنان برای مقاومت در برابر این نوع حملات شروع خوبی است، اما کافی نیست.” انسان‌ها ذاتاً خطاپذیر هستند و حتی باهوش‌ترین کارمندان نیز می‌توانند قربانی یک کلاهبرداری خوب مهندسی شوند. به همین دلیل، شرکت ها به یک راه حل فنی نیاز دارند تا اشتباهاتی را که مردم مرتکب می شوند، شناسایی کنند.

گزارش کامل را از Outseer بخوانید.

VentureBeat

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری تحول آفرین به دست آورند و معاملات انجام دهند. سایت ما اطلاعات ضروری در مورد فن آوری ها و استراتژی های داده را ارائه می دهد تا شما را در حین رهبری سازمان خود راهنمایی کند. ما از شما دعوت می کنیم که عضو انجمن ما شوید، برای دسترسی به:

  • اطلاعات به روز در مورد موضوعات مورد علاقه شما
  • خبرنامه های ما
  • محتویات رهبر فکر و دسترسی با تخفیف به رویدادهای ارزشمند ما، مانند تبدیل 2021: بیشتر بدانید
  • ویژگی های شبکه و موارد دیگر

عضو شوید