Chisel مدیران محصول را با پلتفرم جدید هدف قرار می دهد و 1.5 میلیون دلار جمع آوری می کند


آیا جلسه ای از نشست Future of Work را از دست داده اید؟ برای پخش جریانی به کتابخانه بر اساس تقاضای Future of Work Summit بروید.


امروز، Chisel، ارائه‌دهنده پلتفرم مدیریت محصول، ۱.۵ میلیون دلار بودجه اولیه را اعلام کرد.

هدف Chisel این است که راه حل خود به برنامه اصلی برای مدیران محصول تبدیل شود و کاربران را قادر سازد تا داده های نقشه راه محصول را در کنار بازخورد تیم و مشتری در یک محصول جمع آوری کنند.

ویژگی Team Radar آن برای جمع‌آوری بازخورد تیم داخلی از رهبران فروش، رهبران UX، رهبران مهندسی و رهبران بازاریابی، با الگوهای نظرسنجی طراحی شده است تا کارمندان بتوانند به ایجاد محصولات جدید کمک کنند.

این رویکرد برای ارائه قابلیت برنامه ریزی تحویل محصول به مدیران محصول و تصمیم گیرندگان فنی با دسترسی فوری به بازخورد مشتری و تیم طراحی شده است که می تواند به آنها در جمع آوری بینش و اتخاذ تصمیمات توسعه محصول مبتنی بر داده کمک کند.

یک سیستم ثبت واحد برای مدیران محصول

Chisel در نظر دارد به راه حلی قطعی برای مدیران محصول در بازار مدیریت چرخه عمر محصول تبدیل شود، بازاری که محققان ارزش آن را در سال 2020 45.08 میلیارد دلار ارزیابی کردند و تخمین می زنند تا سال 2028 به 75.65 میلیارد دلار در سطح جهانی برسد.

از زمان راه اندازی آن در سال 2021، این سازمان تحت رهبری موسس و مدیر عامل شرکت پرافول چاودا، پس از یک دور موفقیت آمیز تامین مالی و دستیابی به جایگاهی به عنوان بهترین عملکرد G2: زمستان 2022 پیشرفت کرده است.

چاودا با بیش از 20 سال تجربه به عنوان رهبر مدیریت محصول، ارسال محصولات به میلیاردها کاربر در سراسر بازارهای سازمانی و مصرف کننده از جمله Microsoft Office 365، Xbox و Windows، هدف خود را ایجاد راه حلی برای ساده کردن فرآیندهای ad hoc که مدیران محصول به آن تکیه می کنند، داشت. هر روز برای ارائه محصولات به بازار.

«مدیران محصول، مدیران اجرایی کوچک هستند، اما هیچ سیستم رکورد/برنامه اصلی برای آنها وجود ندارد. این منجر به [a] چاودا در مصاحبه ای اختصاصی گفت.

او شروع کرد: “بیشتر مدیران محصول از صفحات گسترده، اسلایدها و ابزارهای مدیریت پروژه استفاده می کنند.” او گفت: «این ابزارها همچنین برای جمع‌آوری بازخورد اعضای تیم داخلی، بازخورد مشتریان خارجی و ادغام این بازخورد با داده‌های نقشه راه چندان مناسب نیستند.

بازار مدیریت محصول گسترده تر

Chisel یکی از بسیاری از راه حل های مدیریت محصول است که در چند سال گذشته ظهور کرده است و با ترکیبی از راه حل های مدیریت چرخه عمر محصول، برنامه های کاربردی مدیریت پروژه و ابزارهای قدیمی موقت مانند صفحات گسترده و اسلایدها رقابت می کند.

دو تا از بزرگ‌ترین رقبای Chisel عبارتند از: هیئت برنامه‌ریزی مدیریت پروژه مبتنی بر SaaS، Trello که توسط Atlassian به مبلغ 425 میلیون دلار در ژانویه 2017 خریداری شد و اپلیکیشن بهره‌وری محل کار Asana، که تا به امروز 453 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

با این حال، در حالی که این راه حل ها به طور گسترده توسط سازمان ها برای نقشه راه محصول استفاده می شود، آنها به طور خاص به مدیران محصول پاسخ نمی دهند.

یکی از تنها راه حل های دیگر در بازار برای انجام این کار، Productboard است که سال گذشته 72 میلیون دلار بودجه سری C جمع آوری کرد و یک مخزن مرکزی برای بازخورد مشتریان فراهم کرد.

اگرچه Productboard به مدیران محصول پاسخ می‌دهد و بازخورد مشتریان را ارائه می‌کند، Chisel ادعا می‌کند با ویژگی‌های جدید مانند نظرسنجی‌های مشتری و هدف‌گیری مخاطبان، در حالی که بازخورد تیم را نیز به ترکیب اضافه می‌کند، یک گام فراتر می‌رود تا راه‌حلی مرکزی برای مدیریت بازخورد داخلی و خارجی در کنار نقشه راه محصول گسترده تر

دور تامین مالی Chisel توسط Array Ventures با مشارکت Ridge Ventures رهبری شد.

VentureBeat

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری تحول آفرین به دست آورند و معاملات انجام دهند. سایت ما اطلاعات ضروری در مورد فن آوری ها و استراتژی های داده را ارائه می دهد تا شما را در حین رهبری سازمان خود راهنمایی کند. ما از شما دعوت می کنیم که عضو انجمن ما شوید، برای دسترسی به:

  • اطلاعات به روز در مورد موضوعات مورد علاقه شما
  • خبرنامه های ما
  • محتویات رهبر فکر و دسترسی با تخفیف به رویدادهای ارزشمند ما، مانند تبدیل 2021: بیشتر بدانید
  • ویژگی های شبکه و موارد دیگر

عضو شوید