Jellyfish اکنون به تیم‌های مهندسی نرم‌افزار کمک می‌کند تا معیارهای خود را با استانداردهای صنعت مقایسه کنند


ما هیجان زده هستیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


پلتفرم مدیریت مهندسی نرم‌افزار Jellyfish چیزی را راه‌اندازی کرده است که آن را «اولین ابزار مقایسه مقایسه‌ای» در صنعت می‌نامد، ابزاری که به سرنخ‌های مهندسی امکان می‌دهد تا میزان عملکردشان را در برابر سایر شرکت‌ها تأیید کنند.

معیارهای Jellyfish، همانطور که محصول نامیده می‌شود، بر اساس داده‌های داخلی خود شرکت است که وقتی تیم‌های مهندسی تصمیم می‌گیرند داده‌های ناشناس خود را با استخر گسترده‌تر به اشتراک بگذارند، جمع‌آوری و جمع‌آوری می‌کند.

همسویی اهداف

ماموریت اصلی Jellyfish که در سال 2017 تأسیس شد، هماهنگ کردن فعالیت‌های تیم‌های مهندسی با اهداف تجاری شرکت‌ها است. این کار را با تجزیه و تحلیل «سیگنال‌های» مهندسی بی‌شماری انجام می‌دهد که از ابزارهای توسعه‌دهنده مانند ردیاب‌ها و پلت‌فرم‌های مدیریت کد منبع، و همچنین ابزارهای مدیریت پروژه به دست آمده‌اند. همه چیز در مورد تعیین این است که تیم ها روی چه چیزهایی کار می کنند، پیشرفت آنها را پیگیری می کنند و تیم ها و کارگران فردی چگونه عمل می کنند.

با به‌کارگیری داده‌های مهندسی سراسر صنعت، زمینه بیشتری را به این ترکیب می‌آورد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا ارقام داخلی را با ارقام همتایان خود در بخش‌های مختلف مقایسه و مقایسه کنند.

بنابراین، اکنون Jellyfish چه معیارهایی را ارائه می دهد؟ کاربران به بیش از 50 معیار از جمله زمان سرمایه گذاری شده در رشد دسترسی دارند. مسائل حل شده؛ فرکانس استقرار؛ درخواست های کششی ادغام شدند. روزهای کدگذاری؛ نرخ حادثه و میانگین زمان تعمیر (MTTR)؛ در میان بسیاری دیگر.

کریشنا، رئیس محصول Jellyfish، کریشنا، رئیس محصول Jellyfish، می‌گوید: «مهمتر اینکه، Jellyfish شامل معیارهایی برای نحوه تخصیص یا سرمایه‌گذاری زمان و منابع خود توسط تیم‌ها می‌شود – این به تیم‌ها کمک می‌کند تا درک کنند که چگونه سرمایه‌گذاری‌های زمانی خود را با نوآوری، کار پشتیبانی یا روشن نگه داشتن چراغ‌ها مقایسه می‌کنند. کانان، به VentureBeat گفت.

معیارهای چتر دریایی

در زمان نگارش این مقاله، حدود 80 درصد از مشتریان Jellyfish اشتراک گذاری داده های ناشناس خود را در مجموعه داده های محک می زنند و این تنها کسانی هستند که می توانند از این محصول جدید بهره مند شوند. برای به دست آوردن کمی، باید اندکی بدهید، ایده کلی است.

کانان گفت: «هنگامی که مشتریان Jellyfish وارد کشتی می‌شوند، به آنها این فرصت داده می‌شود تا از معیارهای صنعت ساخته شده بر روی مجموعه داده‌های ناشناس دیگر مشتریان Jellyfish استفاده کنند – مشتریانی که انتخاب می‌کنند داده‌هایشان ناشناس می‌شوند و به مجموعه مشتریان Jellyfish معیار اضافه می‌شوند.» در موارد نادری که مشتریان از این فرصت منصرف می‌شوند، مجموعه داده‌های آنها اضافه نمی‌شود، اما نمی‌توانند از معیارسنجی به عنوان یک ویژگی استفاده کنند.»

بینش

در حالی که تیم‌های توسعه نرم‌افزار مسلماً به داده‌های مهندسی بیشتری از همیشه دسترسی دارند، همیشه نمی‌توان از این داده‌ها فهمید که تیم‌ها واقعاً به‌طور مستمر چقدر خوب عمل می‌کنند – شاید آنها در مقایسه با شخصیت‌های تاریخی خوب عمل می‌کنند، اما هنوز در مقایسه با آنها بسیار ضعیف عمل می‌کنند. به شرکت های جاهای دیگر این مشکل نهایی است که Jellyfish Benchmarks به دنبال رفع آن است.

شایان ذکر است که رقیب Jellyfish، LinearB چیزی مشابه را در قالب معیارهای مهندسی که نه معیار را در بر می گیرد، ارائه می دهد. با این حال، معیارها به‌عنوان یک نمودار ثابت در وب‌سایت آن ارائه می‌شوند نه اینکه مستقیماً آن را در پلتفرم شرکت‌ها بگنجانند تا خود را با استانداردهای صنعت بر اساس صدک مقایسه کنند.

Jellyfish به طور خاص ده ها معیار را برآورده می کند، که جذابیت ابزار را برای طیف وسیع تری از موارد استفاده باز می کند.

کانان گفت: “واقعیتی که ما دریافتیم این است که تیم های مختلف به دنبال بهینه سازی معیارهای مختلف بسته به محصول، مرحله، اهداف تجاری و غیره هستند.” “به همین دلیل است که ما معیارهایی را برای هر معیاری که مشتریان ما بیشتر به آن اهمیت می دهند، گنجانده ایم.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.