بهترین استراتژی های رشد کسب و کار کوچک برای سال 2022


به دلایل مختلف، سال 2021 یک سال چالش برانگیز برای صاحبان شرکت های کوچک بود. با این حال، سال 2022 فرصتی تازه برای ایجاد کسب و کار شما می دهد، چه سالی موفق یا ضعیف برای شما باشد و چه تازه شروع کرده اید. هشت روش و توصیه رشد شرکت کوچک در زیر گنجانده شده است تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. در اینجا نحوه استفاده از استراتژی های رشد کسب و کارهای کوچک برای سال 2022 آورده شده است.

یک طرح کسب و کار موفق برای استراتژی های رشد ایجاد کنید

اگر استراتژی کسب و کار ندارید، باید یک استراتژی تجاری تهیه کنید. نوشتن یک طرح کسب و کار شما را وادار می کند تا حوزه های مختلف شرکت خود، از جمله محصولات و خدمات، مشتریان هدف، رقبا و استراتژی بازاریابی را در نظر بگیرید.

طرح کسب و کار همچنین به تدوین پیش بینی درآمد و تعیین اهداف شرکت کمک می کند. برای در نظر گرفتن همه این عوامل و تعیین اهداف برای سال 2022 وقت بگذارید. سپس، زمان آن است که طرح شرکت قدیمی خود را پاک کنید و آن را با اهداف و پیش بینی های جدید تجدید کنید.

به دلایل مختلف، سال 2021 یک سال چالش برانگیز برای صاحبان شرکت های کوچک بود. با این حال، سال 2022 فرصتی تازه برای ایجاد کسب و کار شما می دهد، چه سالی موفق یا ضعیف برای شما باشد و چه تازه شروع کرده اید. هشت روش و توصیه رشد شرکت کوچک در زیر گنجانده شده است تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

به عنوان یک رشد کسب و کار، دید آنلاین خود را افزایش دهید

حضور آنلاین برای موفقیت آینده بسیار مهم است، صرف نظر از اینکه آیا شرکت شما به صورت آفلاین پیشرفت می کند یا خیر. تجارت الکترونیک با نرخی تقریباً 23 درصد در سال در حال افزایش است و برخی کارشناسان پیش بینی می کنند که تا سال 2040، فروش آنلاین 95 درصد از کل خریدها را تشکیل می دهد.

2022 سالی است که برای شرکت خود یک وب سایت داشته باشید، اگر قبلاً آن را ندارید. یک وب سایت ممکن است به شرکت شما کمک کند تا شهرت کسب کند، ظرفیت فروش را افزایش دهد (مخصوصاً در آینده)، شناخت برند را توسعه دهد، به شما اجازه دهد در بازاریابی ایمیلی شرکت کنید و موارد دیگر.

کانال دیگری که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید، رسانه های اجتماعی است. 45 درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی گفتند که از این پلتفرم برای مطالعه شرکت‌ها و اقلام استفاده کرده‌اند و 67 درصد گفتند که چیزی را که در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ شده‌اند، خریداری کرده‌اند. حتی تمرکز روی یک یا دو کانال رسانه اجتماعی که در آن مشتریان شما درگیر هستند ممکن است به رشد شرکت شما کمک کند.

کارکنان با کیفیت برای جذب و استخدام

یک تیم قوی یکی از حیاتی ترین اجزای یک کسب و کار موفق است. کارکنان با کیفیت و فداکار ممکن است تفاوت بزرگی در موفقیت کسب و کار کوچک شما ایجاد کنند.

بر اساس جدیدترین داده های کار، ایالات متحده هنوز 10.6 میلیون فرصت شغلی دارد و متقاضیان کافی برای پر کردن آنها ناکافی است. در واقع، برای هر فرصت شغلی فقط 0.7 بیکار وجود دارد.

شرح شغل دقیق و آموزنده ای بنویسید تا کارمندان عالی را جذب کنید و به متقاضیان اطلاع دهید که دقیقاً چه چیزی از آنها خواسته می شود. سپس، برای اینکه شرکت خود را به اندازه رقبای خود – یا جذاب‌تر از آن‌ها جذاب کنید، انگیزه‌های کسب‌وکارهای دیگر در حوزه خود را مطابقت دهید.

این ممکن است شامل یک جایزه خوش آمد گویی، یک مدل کاری ترکیبی یا امتیازات دیگر باشد.

به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در پول باشید

کاهش هزینه ها یک استراتژی ساده و موثر برای افزایش سلامت مالی کسب و کار کوچک شماست. اما، ابتدا مشخص کنید که پول شما کجا می رود و کدام مناطق ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند. نرم افزار حسابداری موج می تواند به شما در طبقه بندی هزینه ها کمک کند تا بفهمید پول شما کجا می رود.

ممکن است بتوانید با لغو اشتراک نرم افزارهای اضافی، نقل مکان به فضای اداری مشترک، یا اجاره، اجاره یا خرید تجهیزات قدیمی در هزینه خود صرفه جویی کنید. آیا فروشگاه اینترنتی دارید؟ یافتن یک توزیع کننده عمده فروشی برای شرکت شما یک روش عالی برای کاهش هزینه ها است.

زمانی که شما یک کسب و کار کوچک هستید، هر دلار به حساب می آید، بنابراین برای بهبود جریان نقدی و وضعیت مالی خود، هر جایی که می توانید آن را کاهش دهید یا تغییر دهید.

فرهنگ شرکتی مثبت را توسعه دهید

کسب‌وکارها با موج بزرگی از استعفا در آنچه «استعفای بزرگ» نامیده می‌شود و با مشکلات مالی و اجرای استانداردهای ایمنی کووید-۱۹ مواجه شده‌اند.

توسعه فرهنگ کسب و کار مستحکم یکی از بهترین روش ها برای حفظ پرسنل برجسته و تضمین رشد کسب و کار است. در سال 2022، تلاش کنید تا کل کسب و کار را برای رویدادها گرد هم بیاورید – تا حد امکان ایمن – برای ایجاد ارتباطات قابل اعتماد از طریق شفافیت، یک خط مشی درهای باز داشته باشید تا کارگران بتوانند نگرانی های خود را بیان کنند و تا حد امکان در برنامه ریزی انعطاف پذیر باشند.

فرم اتصالات

ایجاد یک کسب و کار موفق نیاز به شبکه دارد. شما را قادر می سازد از تجربیات دیگران بیاموزید و بهترین شیوه ها را کشف کنید. علاوه بر این، مخاطبین شما هنگام شروع یک بحث ممکن است به شانس های جدیدی منجر شوند.

با پیوستن به انجمن ها و سازمان های شبکه آنلاین مرتبط با صنعت شروع کنید. در مورد موضوعات دیگران نظر دهید یا موضوع خود را در زمینه هایی شروع کنید که مناسب استعدادها و علایق شما هستند تا در بحث شرکت کنید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که شبکه سازی یک خیابان دو طرفه است، بنابراین وقتی با افراد صحبت می کنید چیز مفیدی ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر در زمینه تبلیغات کار می کنید، ممکن است بهترین حدس خود را در مورد عملکرد فیس بوک تبلیغات در سال جاری از نظر بازگشت سرمایه داشته باشید.

ریسک های کسب و کار خود را کاهش دهید

در حالی که انجام یک شرکت دارای خطراتی است، داشتن بیمه تجاری مناسب شما را از خطرات جدی مسئولیت محافظت می کند. متأسفانه، بر اساس یک تحقیق، 75 درصد از شرکت ها تحت بیمه هستند.

انواع مختلفی از بیمه شرکت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، اما مسئولیت عمومی، غرامت کارگران و بیمه اموال تجاری سه مورد از مهمترین آنها هستند.

  • مسئولیت به طور کلی. اگر مشتری، مشتری، فروشنده یا شخص ثالث دیگری در محل شما یا هنگام استفاده از محصولات و خدمات شما آسیب ببیند، بیمه مسئولیت عمومی از شما و شرکت شما محافظت می کند.
  • بیمه غرامت کارگران. بیمه غرامت کارگران تقریبا برای همه کارفرمایان اجباری است. زمانی که کارکنان در حین کار مجروح می شوند یا به دلیل کارشان بیمار می شوند، هزینه های پزشکی و درآمدهای از دست رفته را پرداخت می کند.
  • املاک تجاری. خسارت تصادفی، خرابکاری، یا از دست دادن ساختار فیزیکی و دارایی ها همگی تحت پوشش بیمه اموال تجاری قرار می گیرند.

اطمینان حاصل کنید که از نوع صحیح بیمه تجاری و پوشش کافی برخوردار هستید تا از شما و شرکتتان در یک فاجعه محافظت شود. رشد کسب و کار می تواند با یک فاجعه متوقف شود یا متوقف شود، بنابراین از خود محافظت کنید.

یک سرمایه گذاری بازاریابی انجام دهید.

در بازاریابی سرمایه گذاری کنید و در مورد شرکت خود صحبت کنید تا در این زمان های غیرقابل پیش بینی پیشرفت کنید. در سال 2022، بازاریابی باید جزء برنامه رشد کسب و کار شما باشد، اما لزومی ندارد که گران باشد.

استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات گوگل، تبلیغات چاپی معمولی و سایر استراتژی های بازاریابی، همگی می توانند راه های موثری برای شناخته شدن کسب و کار شما و جذب مشتریان بالقوه باشند.

اگر یکی دارید، بازدیدکنندگان را به وب سایت خود هدایت کنید و ایجاد یک لیست ایمیل نیز ممکن است کاملاً موفق باشد. صرف نظر از مسیر(هایی) که طی می کنید، بازاریابی را در اولویت بودجه خود قرار دهید.

روی مشتریان صحیح تمرکز کنید

آیا می دانید به چه کسی می خواهید برسید؟ آیا خواسته ها، نیازها و علایق آنها را درک می کنید؟ در غیر این صورت، باید این را در اولویت قرار دهید زیرا اگر نتوانید خواسته های مشتریان خود را برآورده کنید، موفق نخواهید بود. مشتریان صحیح بزرگترین کلید شما برای رشد کسب و کار است.

ایجاد شخصیت مشتری/خریدار روشی فوق العاده برای شروع به فکر کردن درباره مشکلات مصرف کنندگان و نحوه رسیدگی به آنها است.

آیا محصولات و خدمات شما نیازها، خواسته ها و علایق مشتریان هدف شما را برآورده می کند؟ سپس، با مصرف کنندگان فعلی خود تماس بگیرید و بازخورد خود را بخواهید. آنها افراد ایده آلی هستند که به شما اطلاع می دهند که چگونه کار می کنید و حتی به شما توصیه می کنند که چگونه بهتر شوید.

خدمات مشتری را به اولویت اصلی برای رشد کسب و کار تبدیل کنید.

این ممکن است تعجب آور نباشد، اما برای گسترش کسب و کارتان در سال 2022، خدمات مشتری باید در اولویت قرار گیرد. اگر خدمات بهتری نسبت به رقبای خود ارائه نکنید، مشتریان شما به جای دیگری نقل مکان خواهند کرد.

هنگامی که نگرانی های مشتریان به سرعت مورد توجه قرار می گیرد و مشکلات آنها به سرعت حل می شود، آنها احساس قدردانی می کنند. همیشه برای کمک به مشتریان خود بالاتر و بالاتر بروید و اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما برای ارائه بهترین خدمات ممکن به خوبی آموزش دیده اند. گرفتن شماره تلفن کسب و کار را در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که درخواست بررسی و توصیفات کنید، زیرا 88 درصد از خریداران به بررسی های اینترنتی به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

اعتبار تصویر: Krakenimages; Unsplash; متشکرم!