ما هیجان زده هستیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!
غول پردازش پرداخت Stripe محصول جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران کمک می کند تا داده های مالی خود را با Amazon Redshift و Snowflake همگام کنند.
در دنیای نرمافزار محور، شرکتها با هر اندازه دارای زرادخانهای از دادهها هستند که معمولاً در سیلوهای بیشمار، از ابزارهای پشتیبانی مشتری و برنامههای کاربردی CRM، تا بازاریابی و – در مورد Stripe – پرداختها پخش میشوند. دسترسی به همه این داده ها در سیلوهای آنها آسان است، اما به دست آوردن بینش عمیق با ترکیب و پرس و جو مجموعه داده های مختلف در یک انبار داده متمرکز یک بازی توپ متفاوت است.
Stripe Data Pipeline، همانطور که محصول جدید Stripe نامیده می شود، برای جایگزینی مکانیسم های موجود است که شرکت ها ممکن است از آنها برای انتقال داده های Stripe به انبارهای داده استفاده کنند، مانند نیاز به ایجاد یک ادغام API در داخل. این یک تلاش وقت گیر است که به هزینه های مهندسی زیادی نیاز دارد، و حتی در این صورت، تأخیر ذاتی می تواند مانع دسترسی به موقع به داده ها شود.
ولادی شونتوروف، سرپرست محصول Stripe، به VentureBeat توضیح داد: «ساخت یک API از ابتدا به چندین ماه و صدها هزار دلار نیاز دارد. مهندسان همچنین باید راهحلهای داخلی خود را برای پشتیبانی از بهروزرسانیهای تراکنش، مجموعه دادههای جدید، تغییرات طرحواره و موارد دیگر بهطور مداوم نظارت و به روز کنند. Stripe Data Pipeline را می توان در عرض چند کلیک راه اندازی کرد و تمام کارهای عملیاتی جاری را انجام می دهد.
خط لوله بومی
شایان ذکر است که شرکتها همچنین میتوانند از پلتفرمهای یکپارچهسازی دادهها مانند Airbyte استفاده کنند که کانکتورهای از پیش ساخته شده را برای تبدیل و انتقال دادهها از Stripe به Snowflake و Redshift ارائه میدهد. با این حال، چنین ابزارهای یکپارچه سازی ETL (استخراج، تبدیل، بارگذاری) می تواند منجر به “نتایج ناقص” شود، با توجه به اینکه آنها طیف کاملی از داده های Stripe را پشتیبانی نمی کنند. در واقع، خطوط لوله ETL فقط میتوانند دادهها را از API اصلی REST Stripe استخراج کنند، در حالی که خط لوله دادههای Stripe دسترسی نامحدود به دادههای Stripe مانند آنچه از طریق API گزارشدهی در دسترس است، ارائه میدهد، که به گفته Shunturov مجموعهای از «سنجههای آماده برای کسبوکار» را ارائه میدهد. این شامل دادههای مربوط به کارمزدهای Interchange Cost Plus (IC+) است که مربوط به تراکنشها و تغییرات موجودی Stripe است. همچنین به این معنی است که شرکت ها می توانند به درآمد و گزارش های مالی خارج از جعبه دسترسی داشته باشند – مستقیماً از انبار داده خود.
Shunturov گفت: “این به طور قابل توجهی میزان کاری را که کاربران ما باید انجام دهند تا داده های حساب و تراکنش خود را به گزارش ها، معیارها و بینش های معنادار تبدیل کنند، کاهش می دهد.”
و بنابراین با خط لوله داده جدید خود، Stripe به شرکتها کمک میکند تا تمام پرداختها و دادههای مالی خود را در انبارهای موجود خود ادغام کنند، تا بتوانند بینشهای تجاری کلیدی را با موانع کمتر استخراج کنند. شایان ذکر است که تقریباً هر تیمی میتواند از این عملکرد استفاده کند – برای مثال، یک واحد امنیتی و کلاهبرداری در یک پلت فرم تحویل غذا، میتواند دادههای Stripe را با سایر دادههای تجاری ترکیب کند تا مشخص کند کدام رستورانها ممکن است بیشتر مستعد تقلب باشند. یا تیم های تجزیه و تحلیل و محصول می توانند فرصت های رشد بالقوه جدیدی را با دنبال کردن جریان پرداخت ها در کل چرخه عمر مشتری پیدا کنند تا سودآوری، حاشیه سود و راه های کاهش هزینه ها را دریابند.
طبق گفته Stripe، مشاغلی مانند Zoom، Lime و HubSpot قبلاً قبل از راه اندازی رسمی امروز از Data Pipeline استفاده می کردند. و در آینده، ممکن است زمینه برای گسترش پشتیبانی به انبارهای داده دیگر، مانند Databricks یا BigQuery وجود داشته باشد، اگرچه Stripe برنامه ها را تأیید نمی کند.
Shunturov گفت: “ما به طور فعال به دنبال راه هایی برای افزایش ارائه محصول خود هستیم، اما در حال حاضر هیچ برنامه خاصی برای اشتراک گذاری نداریم.”
Data Pipeline اکنون برای همه مشتریان Stripe در ایالات متحده که مشتریان Amazon Redshift یا Snowflake’s Data Cloud هستند در دسترس است.
ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.