هدف HowGood تقویت هوش پایداری شرکت ها است


ما هیجان زده هستیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


HowGood مستقر در نیویورک، شرکتی که پلتفرم نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) را برای توانمندسازی شرکت ها با هوش پایداری ارائه می دهد، امروز اعلام کرد که 12.5 میلیون دلار در دور جدید بودجه جمع آوری کرده است.

از آنجایی که تغییرات آب و هوایی همچنان در سرتاسر جهان به ویران کردن ادامه می‌دهد، سازمان‌ها ابتکاراتی را برای پایدارتر کردن محصولات و عملیات تجاری خود انجام می‌دهند. هدف اندازه‌گیری اثرات زیست‌محیطی و اجتماعی (از انتشار کربن و تنوع زیستی گرفته تا تأثیرات انسانی سیستم‌های عرضه) است، اما دریافت داده‌های مرتبط با این جنبه‌ها، وظیفه زمان‌بر طبقه‌بندی از طریق مطالعات و تحقیقات فردی را الزامی می‌کند. به علاوه، هیچ روش استانداردی برای دریافت بینش وجود ندارد.

هوش پایداری HowGood

HowGood در سال 2007 راه اندازی شد تا همه این داده ها را در یک مکان جمع آوری کند و به بازیگران مختلف در صنعت غذا راه ساده ای برای درک تأثیر فعلی آنها بدهد و همچنین ببیند که کجا می توانند عملیات خود را بهبود بخشند تا پایدارتر شوند. این شرکت در ابتدا محصولات را در فروشگاه‌های مواد غذایی رتبه‌بندی می‌کرد، اما سپس به واحدهای تجاری گسترش یافت و به راه‌اندازی Latis، یک راه‌حل اختصاصی هوشمندی پایداری، ادامه داد.

لاتیس با حمایت آنچه HowGood بزرگترین پایگاه داده جهان در مورد مواد تشکیل دهنده و پایداری محصول است، تجزیه و تحلیل فوری برای بیش از 33000 ماده، مواد شیمیایی و مواد انجام می دهد و بینش دقیقی را در مورد فرآیندهای تحقیق و توسعه محصول ارائه می دهد.

الکساندر گیلت، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران HowGood به Venturebeat گفت: «با یک پلت فرم ساده و کاربرپسند SaaS، برندها و خرده فروشان مواد غذایی می توانند تأثیر هر ماده، محل منبع یا استاندارد پایداری را مشاهده کنند.

بینش در مورد معیارهایی که اثرات زیست محیطی، ریسک کار و رفاه حیوانات (از جمله موارد دیگر) را پوشش می دهد، بلافاصله در طول فرآیند فرمولاسیون یک محصول در دسترس است. رهبران تیم همچنین می‌توانند از تجزیه و تحلیل داده‌های تأثیر مواد تشکیل دهنده در سطح خرد بزرگنمایی کنند تا تأثیر کامل مجموعه خود را در معیارهایی مانند ردپای کربن سالانه، مصرف آب، یا خطرات ذاتی نیروی کار مشاهده کنند، پیشرفت خود را به سمت اهداف ردیابی کنند و برند خود را در برابر استانداردهای صنعت و معیار قرار دهند. رقبای کلیدی.»

به طور کلی، این راه حل از بیش از 550 منبع داده و گواهینامه مستقل برای ارائه داده های تأثیر سطح UPC بر روی بیش از دو میلیون محصول – همه در سطح تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده منفرد، استخراج می شود. سپس می‌تواند توسط برندها برای تعیین چگونگی و مکان ایجاد تغییرات در طول چرخه عمر محصولات غذایی برای بهبود پایداری کل‌نگر استفاده شود. همچنین به آنها کمک می کند تا تقاضای فزاینده مصرف کنندگان برای شفافیت و تولید دوستدار محیط زیست را برآورده کنند.

رشد

به ویژه در پی پیشنهاد جدید افشای آب و هوا SEC، HowGood تقاضای قابل توجهی برای راه حل خود داشته است. درآمد سالانه این شرکت در سال گذشته دو برابر شد و خرده‌فروشان، تامین‌کنندگان و رستوران‌های پیشرو مواد غذایی و آشامیدنی وارد این شرکت شدند. همچنین پنج مورد از 10 CPG بزرگ از جمله Danone شمال امریکا را در میان مشتریان خود به حساب می آورد.

با این حال، HowGood تنها بازیکن در این فضا نیست. SourceMap، SustainLife، SupplyShift و Ecovadis نیز پایداری محصول و عملیاتی را برای کسب‌وکارها هدایت می‌کنند، اما به گفته HowGood، داده‌های آنها چندان جامع نیست.

ما راه حل منحصربفرد و جامعی در بازار هستیم که با استفاده از داده هایی که در هیچ پلتفرم دیگری در دسترس نیست، بینش عملی در مورد تأثیر محصول به برندها و خرده فروشان مواد غذایی ارائه می دهیم. گیلت تاکید کرد: ما همچنین به گسترش معیارهای موجود در لاتیس از طریق تحقیق و اجرای استراتژیک ادامه می‌دهیم، اخیراً با معیارهای کشاورزی احیاکننده One Planet Business for Biodiversity (OP2B) و سیستم‌های امتیازدهی Eco-Score و Nutri-Score اتحادیه اروپا.

از پیش برنامه ریزی

با این دور از بودجه، که توسط Titan Grove رهبری می‌شود، HowGood قصد دارد تیم‌های داخلی خود را رشد دهد، محصول هوشمندی پایداری را بهبود بخشد، مشارکت‌های صنعتی را در ایالات متحده و اروپا گسترش دهد و فراتر از عمودی مواد غذایی سرمایه‌گذاری کند.

«این دور تأمین مالی HowGood را قادر می‌سازد تا با سه برابر کردن تیم خود در سال جاری، ظرفیت خود را برای حضور و پشتیبانی از مشتریان بیشتری ایجاد کند، و همچنین به افزودن مجموعه داده‌های واقعا منحصربفرد و جامع به پلتفرم لاتیس ادامه می‌دهد تا شرکت‌ها را قادر سازد تا تغییرات تأثیرگذار در ارزش خود ایجاد کنند. ژیلت گفت. ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به لاتیس شامل قابلیت‌های افزایش‌یافته برای گزارش‌دهی گازهای گلخانه‌ای در محدوده ۳، و همچنین گسترش قابل‌توجه داده‌های خاص تامین‌کننده و ادعاهای پایداری روی بسته است.

طبق نظرسنجی اخیر IBM، داده ها و هوش مصنوعی نقش مهمی در کمک به شرکت ها برای دستیابی به اهداف پایداری خود دارند. شایان ذکر است، حدود 66 درصد از شرکت‌ها گفته‌اند که در حال حاضر در حال اجرا هستند یا قصد دارند از هوش مصنوعی برای رسیدن به اهداف پایداری خود استفاده کنند. آنها به دنبال هوش مصنوعی هستند تا به آنها کمک کند تا عملیات خود را کارآمدتر کنند (37٪)، داده های قابل تأیید در مورد عملکرد زیست محیطی (33٪) ارائه دهند و جمع آوری داده ها و تلاش های خود را به طور خودکار گزارش کنند (29٪).