10 روشی که بازاریابی محتوای ویدیویی می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد


استفاده از ویدیوها برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما یک حرکت هوشمندانه است. محبوبیت ویدیوها به حدی است که شرکت های بزرگ و کوچک هزاران دلار برای تولید محتوای ویدیویی سرمایه گذاری می کنند. نگه داشتن افراد برای مدت طولانی در سایت شما نیز یک رویکرد بازاریابی موثر است. با استفاده از این روش، ممکن است نرخ پرش خود را کاهش دهید و رتبه موتور جستجوی خود را افزایش دهید.

بیش از 60 درصد از شرکت ها از بازاریابی ویدئویی برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده می کنند. کسب‌وکارها ممکن است با یکپارچه‌سازی ویدیوها در وب‌سایت خود، بهبود زیادی در بازگشت سرمایه خود ببینند.

در اینجا چند مورد از دلایلی که چرا باید بازاریابی محتوای ویدیویی را در استراتژی بازاریابی خود پیاده سازی کنید ذکر شده است:

  • با قرار دادن یک فیلم کوتاه در صفحه فرود، می توان به افزایش 130 درصدی در نرخ تبدیل دست یافت.
  • وب‌سایت‌هایی که دارای محتوای ویدیویی هستند می‌توانند تا ۵۳ برابر بالاتر از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) نسبت به وب‌سایت‌های فاقد آن قرار بگیرند.
  • شهرت و اعتماد از طریق محتوای ویدیویی ایجاد می شود زیرا ارتباط عاطفی با بیننده برقرار می کند. طبق تحقیقات، محتوای ویدیویی قصد خرید را تا 97 درصد افزایش می دهد.
  • استفاده از ویدیوها برای آموزش و سرگرم کردن مشتریان خود راهی عالی برای جلب توجه آنها و بازگرداندن آنها برای کسب اطلاعات بیشتر است.

از آنجایی که مصرف کنندگان نمی توانند از صفحه نمایش خود نگاه کنند، بازاریابان فرصت طلایی برای سرمایه گذاری از قدرت بازاریابی ویدیویی دارند. نفوذ آن همچنان در حال افزایش است و شرکت های اینترنتی از آن سرمایه گذاری می کنند. با این حال، علیرغم این واقعیت که ویدیوهای متعددی وجود دارد، برخی از آنها بهتر از بقیه هستند.

بازاریابی محتوای ویدیویی باعث افزایش فروش و بازگشت سرمایه می شود

علاوه بر این، فیلم‌ها به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهند تا صرفاً با روایت یک داستان، با محصولات یا خدمات یک برند ارتباط برقرار کنند. ویدئوها می توانند پیشنهادات یک برند را به طور واضح و مختصر توصیف کنند، مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کنند و در نهایت فروش و بازگشت سرمایه را افزایش دهند.

بازاریابی محتوای ویدیویی اشتراک‌های اجتماعی را ارتقا می‌دهد

ویدئوها محبوب ترین مطالبی هستند که خوانندگان با شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. این فقط افزایش فروش و بازگشت سرمایه نیست که ویدیوها انجام می دهند. آنها همچنین اشتراک رسانه های اجتماعی را افزایش می دهند و مخاطبان شما را درگیر می کنند.

بر اساس نظرسنجی Small BizTrends، ویدیو 1200 درصد بیشتر از متن یا تصویر اشتراک اجتماعی دارد.

محتوای ویدیویی ترافیک وب سایت را بهبود می بخشد

در نتیجه محتوای ویدیویی سرگرم کننده ای که منتشر می کنید، بازدیدکنندگان وب سایت شما زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند. به بیان دیگر، ویدیوهای شما می توانند هم مشتریان جدید را حفظ کرده و جذب کنند و هم مشتریان قدیمی را حفظ کنند. ویدئوها نه تنها وفاداری مشتری را افزایش می دهند بلکه به سئو کمک می کنند.

زمان بیشتری که در وب سایت شما صرف می شود به گوگل می گوید که مطالب شما ارزشمند است. رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و بازدیدکنندگان رایگان و هدفمند بیشتری را جذب می کند. طبق مطالعه سیسکو، بازاریابی ویدئویی مسئول 80 درصد ترافیک اینترنتی در آینده نزدیک خواهد بود.

تکنیک‌ها/استراتژی‌ها برای بازاریابی محتوای ویدیویی

1) بهینه سازی صفحه فرود ویدیوی شما

راه‌های مختلفی برای بازاریابان وجود دارد تا در مورد یک ویدیو اطلاعاتی را منتشر کنند. بهینه سازی صفحه فرود ویدیو یک مکان عالی برای شروع است. اگر به نظر می رسد مشتریان بالقوه نتوانند شما را پیدا کنند، صفحه فرود شما فایده ای ندارد. تبلیغات و پست‌های رسانه‌های اجتماعی که شامل صفحات فرود ویدیوی کاملاً بهینه‌شده هستند، صفحه شما را ارزشمندتر و قابل توجه‌تر می‌کنند. در نتیجه، ایجاد ویدیوهایی برای همراهی با محتوای نوشته شده وب سایت شما ضروری است.

علاوه بر نوشتن محتوا، می‌توانید از فیلم‌های کوتاه برای تشویق بازدیدکنندگان به کشف و کشف وب‌سایت خود استفاده کنید. همانطور که قبلاً گفته شد، موتورهای جستجو از طرفداران بزرگ محتوای ویدیویی هستند. اگر صفحه فرود شما دارای ویدیوهایی با کلمات کلیدی مرتبط بهینه شده برای سئو باشد، پیدا کردن شما در موتورهای جستجو برای افراد آسانتر است.

2) محتوای ویدئویی کوتاه را توسعه و منتشر کنید

ویدئوهای کوتاه دارای درصد بالایی از مشارکت بینندگان هستند. اکثریت قریب به اتفاق بینندگان یا این قالب را ترجیح می‌دهند یا وقت کافی برای تماشای تبلیغات 15 دقیقه‌ای کیف دستی را ندارند.

هفتاد و پنج درصد از تمام ویدیوهای ساخته شده در Vidyard کمتر از دو دقیقه هستند. همچنین مهم است که اگر قصد دارید از یک فراخوان برای اقدام (CTA) استفاده کنید، تأکید کنید که می‌خواهید بینندگانتان چه کاری انجام دهند. اگر پیام شما واضح نباشد، ممکن است نرخ تبدیل شما کاهش یابد.

3) پاسخگویی طراحی صفحه فرود

دوم، پاسخگویی یک ملاحظه مهم در بهینه سازی صفحه فرود ویدیو است. مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است. ایجاد یک وب سایت کاربرپسند، بینندگان و خوانندگان را جذب می کند تا محتوای شما را بخوانند، درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و در نهایت مشتری شوند.

اگر هنوز راضی نیستید اعداد را بررسی کنید. بر اساس یک مطالعه Blue Corona، 38 درصد از بازدیدکنندگان وب سایتی را که طراحی سازگار با موبایل ندارد، رها می کنند و 48 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت معتقدند که مشروعیت یک وب سایت بر اساس طراحی آن است.

باید از طراحی ضعیف صفحه فرود به هر قیمتی اجتناب کرد. طراحی وب سایت شما باید توسط یک متخصص انجام شود.

4) زمان بارگذاری وب سایت

سوم، مرورگرهای وب سایت‌هایی را که بارگذاری طولانی‌شان طول می‌کشد، تحقیر می‌کنند. اگر بارگذاری یک صفحه بیش از دو ثانیه طول بکشد، افراد سایت را ترک خواهند کرد. عملکرد اجرا و بارگذاری وب سایت خود را با گوگل ارزیابی کنید.

بارگذاری سریع‌تر وب‌سایت‌ها معادل دانلود سریع‌تر ویدیو است. با افزایش سرعت بارگذاری وب سایت و به دست آوردن مشتریان بیشتر با بازاریابی محتوای ویدیویی، سود شرکت خود را تقویت کنید.

5) انتخاب کانال های بازاریابی مختلف برای ویدیوها

برای اینکه محتوای ویدیوی شما موثر باشد، باید توسط افراد درست دیده شود. برنامه بازاریابی ویدیویی شما باید بر اساس کانال های صحیح باشد.

قرار گرفتن در معرض نام تجاری، اعتماد مشتری و تولید سرنخ می تواند از رسانه بازاریابی صحیح بهره مند شود. همه چیز به جمعیت شناسی مشتریان، محل کسب و کار شما و میزان رضایت مشتری بستگی دارد.

با استفاده از این پلتفرم‌ها، می‌توانید سرنخ ایجاد کنید و آنها را به مشتری برای ویدیوهای خود تبدیل کنید:

  • رسانه های متعلق به: وب سایت، وبلاگ، ایمیل، رسانه های اجتماعی (ارگانیک)
  • رسانه پولی: تبلیغات جستجو، تبلیغات رسانه های اجتماعی، محتوای بومی، اینفلوئنسر پولی
  • رسانه کسب شده: نقد و بررسی، تبلیغات، تاییدیه ها، اینفلوئنسر مارکتینگ

6) محتوای ویدیویی شخصی خود را توسعه دهید

مشتریان موادی را دوست دارند که به طور خاص بر اساس خواسته ها و نیازهای آنها سفارشی شده باشد. بازاریابی ویدئویی نیز از این امر مستثنی نیست. به عنوان یک بازاریاب، باید ویدیوهای خود را مطابق با خواسته های خاص مشتریان خود تنظیم کنید. اگر یک ویدیو شخصی سازی شده باشد، مشتریان هدف بیشتر احتمال دارد که ویدیویی را تماشا کنند.

محتوای سفارشی شده با نیازهای خریدار، به ویژه محتوای ویدیویی، مورد توجه خریداران قرار می گیرد. در نتیجه، شما باید محتوای ویدئویی متناسب با ترجیحات مخاطب هدف خود ارائه دهید.

محتوای ویدیویی شخصی‌سازی شده تعداد افرادی را که آن را تماشا می‌کنند بهبود می‌بخشد و تعداد افرادی که از شما خرید می‌کنند افزایش می‌یابد. برای این سرویس – می توانید خدمات نوشتن محتوا را به دست آورید زیرا متخصصان می توانند به شما کمک کنند محتوا را مطابق با مخاطبان خود تنظیم کنید.

مشتریان به احتمال زیاد از شرکتی خرید می کنند که با آنها به عنوان یک فرد رفتار می کند نه فقط یک عدد. نمونه‌های متعددی در این زمینه از برندهایی وجود دارد که فردیت را جشن می‌گیرند و از آن در کمپین‌های بازاریابی خود به بهترین شکل استفاده کرده‌اند. بر اساس نظرسنجی اخیر Evergage، تعامل مشتری با محصولات یا خدمات یک برند می تواند از طریق شخصی سازی تا حد زیادی افزایش یابد.

یک ویدیوی متناسب با اثربخش اکنون شامل یک فراخوان برای اقدام (CTA) است. باید برای مشتریان بالقوه روشن کنید که دوست دارید چه کاری انجام دهند. برای هر محتوای ویدیویی که ایجاد می کنید، یک هدف روشن در ذهن داشته باشید. می توان آن را به یکی از روش های زیر انجام داد:

  • پنجره ای را دقیقاً در انتهای کلیپ با تماس برای اقدام (CTA) اضافه کنید که به مخاطب می گوید در مرحله بعد چه کاری انجام دهد.
  • در طول ویدیو، جعبه‌های متنی را ارائه دهید که به عنوان یادآوری برای اشتراک‌گذاری و نظر دادن به بینندگان عمل می‌کند.
  • از تبلیغات همپوشانی ویدیویی استفاده کنید.

7) گزینه های اشتراک گذاری محتوای ویدیویی را ارائه دهید

اگر ویدیوهای شما توسط مخاطبان زیادی تماشا شود، ایده آل خواهد بود، اینطور نیست؟ بنابراین، شرکت را برای آنها راحت کنید. با این حال، باید مراقب باشید زیرا بازاریابی برای همه در واقع بازاریابی برای هیچ کس نیست.

گنجاندن گزینه های اشتراک گذاری در ویدیوهای خود روشی عالی برای انجام این کار است. استدلال ما بهترین مثال توسط گاردین است. محتوای ویدیویی گاردین را می توان در انواع شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

همچنین می‌توانید نظری اضافه کنید و از مردم بخواهید ویدیوی شما را با شبکه خود به اشتراک بگذارند، اگر قبلاً به اندازه کافی به اشتراک گذاشته نشده است. بینندگانی که از یک ویدیوی خاص لذت می‌برند، احتمالاً آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک می‌گذارند و محبوبیت ویدیو را افزایش می‌دهند.

اگر می‌خواهید تأثیر مثبتی بر درآمدتان داشته باشید، افزایش نمایش و دیده شدن برندتان از طریق رسانه‌های اجتماعی ضروری است. یک دکمه اشتراک گذاری می تواند به کاربر این امکان را بدهد که از وب سایت شما در حین تماشای ویدیو دیدن کند.

8) اضافه کردن متن ویدئو

اگر افراد حاوی اطلاعاتی باشد که به دنبال آن هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که ویدیویی را مشاهده کنند. اگر می‌خواهید بینندگانتان بیشتر درگیر شوند، می‌توانید با ارائه متن ویدیویی به آنها اطلاعات بیشتری ارائه دهید. با استفاده از رونوشت، می توانید محتوای ویدیوی خود را با صدای بلند بخوانید. با یک نگاه، بینندگان ایده خوبی در مورد انتظارات از ویدیو خواهند داشت.

اطلاعاتی که بینندگان از تماشای ویدیوها به دست می آورند، علاقه آنها را به محتوا جلب می کند. برای ارائه اطلاعات بیشتر، می‌توان متن ویدئویی را به ویدیو اضافه کرد. این باعث افزایش تعداد بازدیدها، تعاملات، لایک ها و اشتراک گذاری بازدیدهای محتوای شما می شود. گنجاندن کلمات کلیدی اصلی در URL باعث بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو می شود.

مزایای تماشاگران ویدیوی خود را در متن متن خود بگنجانید. برای اینکه بینندگان به راحتی ببینند چه انتظاراتی از یک ویدیو دارند، باید محتوای ویدیو را به متن رونویسی کنید. اگر می‌خواهید ویدیوی شما در نتایج جستجو نمایش داده شود، مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی را در عنوان وارد کنید.

9) بررسی ها، رتبه بندی ها و توصیفات

احتمالاً اکانت های اینستاگرام اینفلوئنسرها را دیده اید. تعداد زیادی پست تجاری روی آنها وجود دارد. به عنوان یک امتیاز، این شرکت ها اغلب گواهینامه های ارائه شده توسط اینفلوئنسرها را در وب سایت خود ارائه می دهند. مردم پس از خواندن یک گواهی مثبت در مورد آن از یک فرد شناخته شده، تمایل بیشتری به خرید محصول دارند. علاوه بر این، مخاطبان می توانند نقدها را بخوانند. تقریباً 27 درصد از مصرف‌کنندگانی که آنلاین خرید می‌کنند، درست قبل از تصمیم‌گیری با نظرات و نظرات مشتریان مشورت می‌کنند.

افزودن مدارک اجتماعی به رویکرد بازاریابی محتوای ویدیویی شما، تعداد افرادی را که ویدیوهای شما را تماشا می کنند افزایش می دهد و فروش شما را افزایش می دهد. برای کمک به رتبه بندی بهتر ویدیوی خود، می توانید نظرات، رتبه بندی ها، بازخوردها و توصیفات را در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود بگنجانید.

مصرف کنندگان سابق شما (یا اینفلوئنسرهای پولی) می توانند در صورت داشتن پول برای انجام این کار، خدمات یا محصول شما را بررسی کنند. برای خریداران مکرر، آن را در ایمیل «از خریدتان متشکرم» یا در خبرنامه هفتگی قرار دهید.

همانطور که قبلاً گفته شد، خریداران به سمت اقلام و خدماتی کشیده می شوند که توسط دیگران مورد استفاده و تمجید قرار گرفته اند. از توصیفات برای هدایت ترافیک به محتوای ویدیوی خود استفاده کنید. آنها به بازدیدکنندگان انگیزه می‌دهند که ویدیوها را ببینند و در نتیجه داستان‌هایشان اقدامی انجام دهند.

10) انواع مختلف ویدیوها را توسعه و منتشر کنید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، برای تبلیغ برند خود به ویدیوهای متنوعی نیاز دارید. ساخت انواع ویدیو بخش اساسی هر کمپین بازاریابی ویدیویی است. در اینجا چند نمونه از ویدیوهایی وجود دارد که می توانید برای کمپین بازاریابی محتوای ویدیویی خود بسازید تا به ترافیک وب سایت خود کمک کنید:

  • محتوای ویدیویی توضیحی:

با استفاده از ویدیوهایی مانند این، ممکن است مشتریان بالقوه را در مورد پیشنهادات شرکت خود آموزش دهید. در بیشتر موارد، خریداران آنلاین ترجیح می دهند یک کلیپ ویدیویی محصول را به جای خواندن صفحه توضیحات مشاهده کنند.

راحت‌تر، سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر از همیشه است. ویدیوی توضیحی شما راهی عالی برای نشان دادن به مشتریان بالقوه است که چگونه اقلام شما ممکن است نگرانی های آنها را کاهش دهد.

ویدئو یک راه عالی برای مشتریان برای ارتباط با برندها است. مشخص شده است که فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های B2B که از پخش زنده ویدیویی استفاده می‌کنند 30 درصد افزایش فروش دارند. شما باید نرم افزاری را انتخاب کنید که هنگام پخش زنده تصاویر، ویدیوها و موسیقی با کیفیت بالا تولید کند.

بر اساس مطالعه ای توسط 50 Wheel، 62 درصد از مصرف کنندگان نظر نامطلوبی نسبت به برندهایی دارند که ویدیوهای پخش زنده با کیفیت پایین را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند. برای حل مشکل قطعا تجهیزات بهتری لازم است.

اعتبار تصویر: جورج میلتون; Pexels; متشکرم!

دوتا خشن

دوتا خشن

هارش یک کارآفرین باتجربه، بازاریاب دیجیتال و کپی رایتر حرفه ای است. بنیانگذار آژانس نگارش محتوا – کج