گزارش: 88 درصد از رهبران کسب و کار در صورت حمله سایبری باج می پردازند


ما هیجان زده هستیم که Transform 2022 را به صورت حضوری در 19 ژوئیه و تقریباً 20 تا 28 ژوئیه بازگردانیم. برای گفتگوهای روشنگر و فرصت های شبکه هیجان انگیز به رهبران هوش مصنوعی و داده بپیوندید. امروز ثبت نام کنید!


بر اساس گزارش جدید کسپرسکی، در 88 درصد از سازمان‌های سراسر جهان که قبلاً مورد حمله باج‌افزار قرار گرفته‌اند، رهبران کسب‌وکار در صورت مواجهه با حمله دیگری، باج را انتخاب می‌کنند. در شرکت هایی که در گذشته باج پرداخت کرده بودند، 97 درصد مایل به انجام مجدد آن بودند. در سراسر سازمان هایی که هنوز قربانی نشده اند، تنها 67 درصد حاضر به پرداخت هستند.

شرکت‌هایی که در گذشته ضربه خورده‌اند تمایل بیشتری به پرداخت در اسرع وقت برای دسترسی فوری به داده‌های خود داشتند (33 درصد در مقایسه با 15 درصد شرکت‌هایی که هرگز قربانی نشده‌اند) یا تنها پس از چند روز رمزگشایی ناموفق پرداخت کنند. تلاش ها (30% در مقابل 19%).

تقریباً دو سوم (64٪) از شرکت‌ها گفتند که حملات باج‌افزاری را تجربه کرده‌اند، و 66٪ گفتند که پیش‌بینی می‌کنند که این حمله در نقطه‌ای اتفاق بیفتد، و آن را بیشتر از سایر انواع حملات رایج، مانند DDoS، زنجیره تامین، می‌دانند. APT، cryptomining یا سایبری جاسوسی.

نمودار میله ای. "اگر یک حمله باج افزار به سازمان شما دوباره تکرار شود، کدام یک از این اقدامات انجام می شود؟" نتایج کامل را می توان در کپی یافت.

کارشناسان از قربانیان می خواهند که هرگز باج نپردازند، زیرا تضمینی برای بازگرداندن داده های شما نیست و مجرمان را تشویق می کند که به تجارت خود ادامه دهند. در عوض، آنها گزارش حوادث را به مجری قانون محلی و همچنین انجام اقدامات پیشگیرانه، از جمله راه‌اندازی پشتیبان‌گیری آفلاین، به‌روز نگه‌داشتن نرم‌افزار در تمام دستگاه‌های شرکتی، فعال کردن محافظت از باج‌افزار در تمام نقاط پایانی، و تمرکز استراتژی دفاعی بر روی شناسایی حرکات جانبی و داده‌ها را توصیه می‌کنند. نفوذ به اینترنت

Kaspersky در آوریل 2022 نظرسنجی را از 900 پاسخ دهنده در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا، روسیه، اروپا و آسیا-اقیانوسیه در میان مدیران ارشد غیر فناوری اطلاعات (مانند مدیران عامل، معاونت و مدیر) و صاحبان یا شرکای تجاری در سطح متوسط ​​انجام داد. شرکت ها و شرکت های بزرگ (50-1000 کارمند).

گزارش کامل کسپرسکی را بخوانید.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.