CTRL فراتر از ورزش‌های الکترونیکی و بازی‌ها گسترش می‌یابد تا غذای سالم را به بازارهای بزرگ‌تر بیاورد


علاقه مند به یادگیری آینده صنعت بازی هستید؟ به مدیران بازی بپیوندید تا در اکتبر امسال در GamesBeat Summit Next درباره بخش‌های نوظهور صنعت صحبت کنیم. بیشتر بدانید.


CTRL یکی از غیرمعمول‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی است که من آن را پوشش می‌دهم زیرا بازی نمی‌سازد. درعوض، غذا را به شکل شیک های جایگزین غذا و دیگر غذاهای سبک زندگی سالم برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا می سازد.

امروز نشان دهنده راه اندازی جدیدترین بارهای Meal On-The-Go CTRL برای گیمرها و ورود آن به فضای غذاهای کاربردی است. CTRL همچنین دور تأمین مالی دوستان و خانواده را که شامل انواع رهبران بازی می‌شد، بست. شرایط معامله اعلام نشد.

سرمایه گذاران شامل سازمان ورزش های الکترونیکی LoudGG هستند. سازندگان محتوا “Jimmy Here” “Crispy Concords” و “ProbGarrett”. علاوه بر این، سرمایه گذاران دیگر عبارتند از StreamworksGG; Human Media Group (آژانس مدیریت که بخشی از آن متعلق به Moist Critikal است)؛ مایکل سپسو، پیشگام ورزش های الکترونیکی؛ Menashe Kestenbaum; بنیانگذار SCUF Gaming Duncan Ironmonger; و دیگو نونز، رئیس بازاریابی Corsair Gaming و SCUF. سرمایه گذاران موجود عبارتند از هنرمند هیپ هاپ، Rick Ross، FaZe Clan، بازیکن Call of Duty «Scump» و «STPeach».

اسکایلر جانسون یکی از بنیانگذاران CTRL است.

به نظر من این شرکت جالب است زیرا کسب و کاری است که به دلیل تغییراتی که در بازار بازی اتفاق افتاده وجود دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، تغییرات فرهنگی در حال انجام است که این حرکت را از زمان شروع به کار شرکت در سال 2019 به یک حرکت جالب تبدیل می کند.

پیام تغذیه برای گیمرها که همیشه بهترین عادات غذایی را نداشته اند و به طور کلیشه ای به خوردن غذاهای ناسالم و نوشیدنی های انرژی زا معروف هستند، پیام خوبی است.

CTRL توسط یکی از پدران ورزش های الکترونیکی مدرن راه اندازی شد: ساندنس دی جیووانی، یکی از بنیانگذاران لیگ برتر بازی. اسکایلر جانسون، گیمر حرفه‌ای سابق و بنیان‌گذار Team EnvyUs (اکنون Team Envy)، به همراه مدیر سرگرمی و وکیل گلن دلگادو، که اخیراً به‌عنوان مشاور عمومی برای Major League Gaming خدمت کرده بود، به او پیوست.

جانسون در مصاحبه ای گفت که این شرکت در بخش شکار و ماهیگیری و همچنین در فضای موسیقی دیجیتال از نظر مشتریان کشش پیدا کرده است. او گفت که در رده های تناسب اندام اصلی و گیمر نیز خوب عمل می کند.

جانسون گفت: «همه باید غذا بخورند. “هدف ما انتقال طبیعی به این دسته از غذاهای کاربردی است. همه هنوز باید غذا بخورند و ما در تلاش هستیم جایگزین های سالم تری ارائه کنیم. برای ما، یافتن جایگاهی در آن دسته سالم‌تر بود.»

شرکت های بیشتری بر اساس براندازی کلیشه ها در مورد گیمرها شکل می گیرند. گیمرها به گروهی متنوع تبدیل شده‌اند، و آنها فقط مردان جوان سفیدپوست عصبی و دارای اضافه وزن نیستند که در زیرزمین والدین خود زندگی می‌کنند.

این شرکت نیویورکی بیش از 1.2 میلیون وعده غذایی فروخته است و 65 تأثیرگذار در فهرست خود دارد که مجموعاً 100 میلیون بیننده دارد. فقط سه کارمند تمام وقت و سه کارمند پاره وقت دارد. این سرمایه برای گسترش ردپای خرده‌فروشی، افزایش دید خرده‌فروشی و گسترش خطوط تولید استفاده خواهد شد.

جانسون گفت: «ما در دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ خوب عمل کرده‌ایم که می‌توانیم به عنوان یک برند شناخته شویم.

این شرکت گفت که CTRL خط خود را از شیک های جایگزین غذای پودری به دلیل طعم “پایین کاسه غلات” تبلیغ می کند و میله های Meal On-The-Go دارای طعم های جدیدی هستند که با مواد اولیه سالم بسته بندی شده اند.

میله‌ها در حال حاضر در دو طعم عرضه می‌شوند: خمیر شیرینی شکلاتی و جادویی. هر بار Meal On-The-Go دارای 15 گرم پروتئین آب پنیر ممتاز، 240 کالری، 27 گرم کربوهیدرات سالم و 9 گرم فیبر است.

CTRL اکنون بارها را به عنوان غذا در حال حرکت می فروشد.

ساندنس دی جیووانی، یکی از بنیانگذاران CTRL و Major League Gaming، در بیانیه ای گفت: “اینها میله های پروتئین متوسط ​​شما نیستند.” این میله‌ها مملو از پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، مواد مغذی، ماکروها، پایه کره بادام هندی بوداده، شیرین شده با عسل، و سایر مواد مفید، به طور همزمان گرسنگی شما را کاهش می‌دهند و شیرینی‌تان را ارضا می‌کنند، در حالی که سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهند. ما آماده هستیم تا بازار را طوفانی کنیم و به طرفداران خود گزینه های جایگزین وعده های غذایی خوشمزه و مغذی ارائه دهیم، و این بارها گام بعدی در این تکامل هستند.

جعبه های 12 تایی به قیمت 36 دلار به فروش می رسد. کافه‌های Meal On-The-Go در ایالات متحده و کانادا، نیوزلند و استرالیا، بریتانیا و اروپا فروخته می‌شوند.

جانسون خاطرنشان کرد که رابطه بین بنیانگذاران MLG دیجیوانی و سپسو نتیجه داده است، زیرا مراکز بازی Sepso’s Beyond Gaming از محصولات با مارک CTRL به عنوان غذاهای سالم انتخابی برای گیمرها استفاده خواهند کرد.

جانسون گفت: «بسیاری از مردم متوجه نیستند که چند مرکز بازی در حال ظهور هستند.

جانسون اذعان کرد که اقتصاد آن چیزی نیست که چند ماه پیش بود، و بنابراین شرکت در حال آماده‌سازی برای مقابله با کاهش هزینه‌ها است. او گفت خوشبختانه این محصولات ماندگاری طولانی دارند و این یکی از خوبی های این تجارت است.

عقیده GamesBeat هنگامی که پوشش صنعت بازی “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود” است. این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. کسب اطلاعات بیشتر در مورد عضویت.